Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Туристичний продукт, як товар

Тема 2. Туристичний продукт

1.Туристичний продукт, як товар.

2.Туристичний пакет

3.Структура туристичного продукту

На відміну від туристичних послуг туристичний продукт приймає форму товару. Дуже важлива відмінність туристичного продукту від туристичної послуги полягає в тому, що якщо туристична послуга може бути куплена і спожита тільки в місці її виробництва, то туристичний продукт може бути придбаний і за місцем проживання, але спожитий тільки в місці виробництва туристичних послуг. Цю кардинальну відмінність і використовують турагенти, коли продають вам путівку на подорож. Здобуваючи путівку, ви ще не здобуваєте туристичні послуги, хоча вже і заплатили гроші, але ви здобуваєте гарантії відпочинку.

Є ще одна обставина, що робить необхідною роботу туроператора по виробництву туристичного продукту. Пояснимо це на прикладі. Навряд чи ви відправитеся у Відень заради того, щоб з'їсти віденський шніцель і випити пиво "Гесер". Ці послуги хоча і приємні, але виявляться занадто дорогі. Транспортні витрати набагато перевищать вартість самих послуг, що спонукували вас до поїздки в Австрію. Інша справа, ви приїхали в Австрію на Зальцбургский фестиваль, так чому б заодно не покуштувати місцевого пива?

Тепер уявимо собі, що туроператор формує туристичний продукт в Австрію і включає в нього вартість відвідування Моцартовского фестивалю в Зальцбурзі. Що відбувається? Тим самим він звузив ринок споживачів до аматорів музики В. А. Моцарта. А якщо він включить у цей тур ще і відвідування пивного бара як обов'язковий компонент, то швидше за все йому доведеться шукати вже аматорів музики Моцарта в партії аматорів пива.

Тому завдання туроператора - включити в тур тільки необхідні послуги, достатні для того, щоб споживач погодився понести транспортні витрати.

Туристичний продукт як товар характеризується споживчою вартістю, тобто корисністю, або здатністю задовольняти визначені рекреаційні потреби людей. Корисність туристичного продукту визначається його цінністю для суб'єкта. Тому туроператор повинний прагнути до того, щоб створити такий туристичний продукт, що був би цінний для максимально великої кількості людей, тобто по можливості він повинний мати масового споживача. Тоді можна використовувати й індустріальні технології для виробництва туристичного продукту.

Масове споживання товарів визначається його міновою вартістю - кількісним відношенням, у якому споживча вартість туристичного продукту обмінюються на споживчу вартість інших товарів.

 


Читайте також:

  1. IV. Вартість знака для товарів і послуг та фірмового найменування
  2. V теорія граничної корисності визначає вартість товарів ступенем корисності останньої одиниці товару для споживача.
  3. VII. За видами товарів і послуг
  4. Автомати для продажу штучних товарів
  5. Автомати­зовані інформаційні систе­ми для техніч­ного аналізу товар­них, фондових та валют­них ринків.
  6. Адреси світових товарних бірж в інтернеті
  7. Акціонерне товариств.
  8. Акціонерне товариство, як форма організацій бізнесу. Акції, їх суть і види.
  9. Акціонерний капітал і акціонерне товариство.
  10. Акціонерний капітал і акціонерні товариства
  11. Акціонерні товариства випускають облігації на суму не більше 25 % від розміру статутного капіталу і лише після повної оплати всіх випущених акцій.
  12. Акціонерні товариства як механізм трансформації




Переглядів: 1666

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Система управління і регулювання туристичної діяльності | Туристичний пакет

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.