Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Туристичний пакет

Іноді туристичний продукт асоціюють з поняттям "туристичний пакет" - основним (обов'язковим) комплексом послуг, наданих у подорожі по індивідуальному чи груповому плані, що має серійний характер, пропонується в широкий продаж.

Туристичний пакет включає чотири обов'язкових елементи: туристичний центр, транспорт, послуги розміщення, трансфер.

Туристичний центр - місце відпочинку туриста, що включає всі його рекреаційні можливості: природні, культурно-історичні, екологічні, етнічні, соціально-демографічні, інфраструктурні. Цей елемент відноситься до обов'язкових, оскільки без об'єкта інтересу неможливо організувати подорож.

Транспорт - засіб пересування, за допомогою якого можна добратися до туристичного центра. Найбільш широко використовується як засіб пересування, без сумніву, літак. На короткі відстані - потяг, туристичний автобус, автомобіль. Велику частину витрат, що обумовлює вартість турпакета, складають витрати на перевезення.

Послуги розміщення - це конкретний готель, що пропонується туристу в туристичному центрі на час подорожі. Розміщення в готелях розрізняються відповідно до типу послуг гостинності, що пропонують туристу. Це можуть бути готелі, мотелі, вілли, апартаменти, ботелі, кемпінги і т.д. Послуги харчування не включаються окремим елементом у туристичний пакет, оскільки в туризмі вони складають частину послуг розміщення. Прийняті в туризмі комбінації розміщення і харчування:

· ВВ - розміщення + сніданок;

· НВ - напівпансіон: розміщення + сніданок + вечеря;

· РР - повний пансіон: розміщення + сніданок + обід + вечеря.

Трансфер - доставка туриста від місця прибуття, розташованого в країні перебування (аеропорт, гавань, ж/д станція), до місця розміщення (готель), де він буде проживати, і назад. Трансфери здійснюються з використанням автобусів, іноді таксі чи лімузинів, якщо такого типу трансфери включені в турпакет чи викликані туристом.

Можна сказати , що трансфер - це будь-яке перевезення туриста в межах туристичного центра. Тому сюди відносять також поїздки з готелю в театр і назад, у музей і т.п. Але ці трансфери звичайно не включаються в туристичний пакет, оскільки клієнти їх не завжди сприймають як обов'язкову послугу.

Цей пакет обов'язковості туристичних послуг і відрізняє туристичний пакет від туристичного продукту. Дійсно, здобуваючи пакет, що включає чотири обов'язкових базових елементи, ви не тільки маєте значні знижки від туроператора, оскільки придбали серійний туристичний продукт туристичної компанії, але завжди можете попросити туроператора розширити його за рахунок включення інших послуг чи зможете це зробити самостійно - безпосередньо в туристичному центрі.


Читайте також:

  1. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  2. Адаптивні хвилькові перетворення : Хвилькові пакети.
  3. Демон natd, використання пакетних фільтрів ipfw та pf
  4. Дослідження схем за допомогою пакету Micro-Cap
  5. Європейський туристичний макрорегіон.
  6. Звалювально-пакетувальні машини
  7. Інформаційний пакет
  8. Класифікація звалювально-пакетувальних машин
  9. Комутація пакетів
  10. Комутація пакетів
  11. Лінійна регресія за допомогою функцій, лінійного тренду та пакета аналізу
  12. Методи вибору загальнокорпоративної стратегії. Метод “пакетного менеджменту”.




Переглядів: 2946

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Туристичний продукт, як товар | Структура туристичного продукту

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.