Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Структура туристичного продукту

Туристичний продукт - сукупність речовинних (предмети споживання), нематеріальних (послуги) споживчих вартостей, необхідних для повного задоволення потреб туристів, що виникають під час їхньої подорожі.

Туристичний продукт складається з трьох елементів: тур, додаткові туристично-екскурсійні послуги, товари.

Туристичний продукт відрізняється від туристичного пакета тим, що туристичний пакет - це тільки частина туристичного продукту, точніше - обов'язкова частина туру (тур більше чи дорівнює туристичному пакету).

Тур - первинна одиниця туристичного продукту, реалізована клієнту як єдине ціле, продукт праці туроператора на визначений маршрут і в конкретний термін.

Якщо клієнт просить організувати йому подорож у Париж, то перше, що пропонує туроператор, - туристичний пакет (дата, час вильоту і номер рейса з аеропорту; дата і час прильоту в аеропорт пункту призначення; назва фірми чи ім'я зустрічаючої особи; проїзд від аеропорту до готелю; розміщення в двокімнатному номері готелю по категорії "ВВ"; дата і час виїзду з готелю в аеропорт; дата, час вильоту і номер рейса з аеропорту пункту призначення). Потім туроператор цікавиться, чи є ще якісь обов'язкові послуги, що клієнт хотів би мати в пункті призначення під час його відвідування. Клієнт просить включити в обов'язкову програму: оглядову екскурсію по пункту призначення, поїздку у музей з обідом; відвідування нічного шоу з вечерею і т. д. Це ті умови, що туроператор повинен виконати обов'язково. Ці обов'язкові умови в туризмі прийнято називати комплексом послуг на маршруті.

Обов'язкову програму турпакет і комплекс послуг на маршруті, тобто тур, туроператор оформить у виді туристичної путівки чи ваучера -і документа, у якому гарантовані всі обов'язкові для фірми і клієнта послуги.

Товари - специфічна матеріальна частина туристичного продукту, що включає туристичні плани і карти міст, листівки, буклети, сувеніри, туристичне спорядження і т.п., це специфічна частина туристичного продукту, куди входить велике число товарів, що є дефіцитними чи більш дорогими в місцях постійного проживання туристів.

Додаткові туристично-екскурсійні послуги - послуги, не передбачені ваучером чи путівкою, які доводять до споживача в режимі його вільного вибору. Додаткові послуги не входять в основну вартість путівки. До них відносяться: прокат, телефон, побутове обслуговування, пошта, обмін валюти, додаткове харчування, суспільний транспорт, рент-кар, збереження речей, розваги, резервування місць, комерційне ТV, відео, придбання квитків, користування міні-баром і т.п. Ці послуги здобуваються туристами за додаткову плату.


 


Читайте також:

  1. III. Географічна структура світового ринку позичкового капіталу
  2. VІ. План та організаційна структура заняття
  3. Адміністративно – територіальний устрій і соціальна структура Слобожанщини у половині XVII – кінці XVIII століття
  4. Акти з охорони праці, що діють в організації, їх склад і структура.
  5. Аналіз факторів впливу на обсяги виробництва суспільного продукту.
  6. АРХІВНІ ДОВІДНИКИ В СИСТЕМІ НДА: ФУНКЦІЇ ТА СТРУКТУРА
  7. Атомно-кристалічна структура металів
  8. Б. Новостворена вартість, яка складається з вартості необхідного продукту (НП) і вартості додаткового продукту ( ДП).
  9. Базова алгоритмічна структура
  10. Банківська система та її структура. Функції Центрального банку.
  11. Безцехова виробнича структура.
  12. Будова систем: підсистема, елемент, структура, зв'язок.




Переглядів: 1065

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Туристичний пакет | Просування туристичного продукту

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.