Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Просування туристичного продукту

Тема 3. Основні технологічні процеси туристичної діяльності

Просування туристичних послуг до кінцевого споживача - процес не прямий, часто не передбачає їхнього безпосереднього зв'язку. У процесі просування туристичні послуги комплектуються в туристичний продукт (через туроператора) і через систему дистриб’юції (через турагентства) доводяться до споживача. У схематичному виді це представлено на рис. 2.

 


Рис. 2. Схема просування туристичних послуг від постачальників послуг до споживачів

Музеї, ресторани, готелі та транспортні підприємства являються постачальниками виробництва туристичного продукту.Кінцевою метою будь-якого підприємства є отримання прибутку. Для досягнення цієї мети туристичне підприємство повинне здійснити просування туристичного продукту до кінцевого споживачаЗгідно статті 1 Закону України „Про туризм”, просування туристичного продукту - комплекс заходів, спрямованих на створення та підготовку до реалізації туристичного продукту чи туристичних послуг (організація рекламно-ознайомлювальних подорожей, участь у спеціалізованих виставках, ярмарках, видання каталогів, буклетів тощо).

Основними етапами з просування туру на ринок є:

1. формування тура відповідно до конкретизованого попиту

2. експерементальне впровадження, яке може бути поєднане з рекламою та презентацією туру

3. реалізація на ринку.

До основних технологічних процесів туристичної діяльності відносяться: виробництво туристичного продукту, його реалізація і споживання.

Виробниками туристичного продукту виступають туристичні фірми (туроператори і турагенти), що працюють з метою дістати прибуток і задовольнити потреби туристів.

А точніше виробником є фірма-туроператор, яка займається комплектацією турів, туристичних програм, розробкою маршрутів подорожей, складанням угод з готелями, перевізниками, підприємствами розважальної сфери і т.д..

Після процесу виробництва турпродукту наступає процес його реалізації. На цій стадії просування туристичного продукту втілюється в життя маркетингова стратегія туроператора, виготовляються і розповсюджуються рекламні та цінові каталоги, приймається учать у виставках і т.д. У випадку, коли турагент займається прямим продажем свого турпродукту споживачам (туристам), то на цій стадії процес реалазації закінчується. Споживач оплачує путівку – процес реалазації завершено. Але, як правило, туроператор реалізує турпродукт через мережу турагенств (або свої власних, або тих з якими заключено договір про реалізацію турпродукту) і в такому випадку процес реалізації закінчує турагенство продажем путівки споживачу.

Процес споживання туристичного продукту починається в момент виходу на маршрут, зазначений в путівці (наприклад при посадці в транспортний засіб, або при розміщенні в готелі, пансіонаті і т.д.). Процес споживання заключається у використанні туристом оплачених послуг в повному обсязі і відповідної якості. Незважаючи на те, що момент і місце продажу, як правило, не співпадають з моментом і місцем споживання туристичних послуг, гарантами відшкодування збитків у випадку неповного надання туристичних послуг, або надання послуг неналежної якості виступає саме та фірма, яка заключила договір про надання туристичних послуг. Тобто у випадку коли турист купує турпродукт у туроператора або турагента відповідальність за якість послуг, які надають транспортні, готельні або підприємства харчової промисловості несе туроператор або турагент.

 


Читайте також:

  1. Аналіз факторів впливу на обсяги виробництва суспільного продукту.
  2. Б. Новостворена вартість, яка складається з вартості необхідного продукту (НП) і вартості додаткового продукту ( ДП).
  3. В цілому сукупність суспільного продукту – це сукупність благ і послуг, вироблених суспільством за певний період часу (як правило, за рік).
  4. Взаємозв'язок інноваційної стратегії з фазами життєвого циклу продукту
  5. Вимоги до учасників туристичного походу
  6. ВИТРАТИ КОРПОРАЦІЙ НА ПРОСУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ
  7. Відмінності туристичного продукту від окремих загальних специфічних характеристик.
  8. Відтворення суспільного продукту
  9. Вікові особливості складу туристичного гуртка
  10. Втрати продовольчих товарів у процесі товаропросування та зберігання
  11. Для отримання дозволу на право здійснення туристичного супроводу фахівцями туристичного супроводу
  12. Документальне оформлення та облік процесу реалізації турпродукту.




Переглядів: 4844

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Структура туристичного продукту | Роль турагента і туроператора в технологічних процесах туристичної діяльності

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.