МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Роль турагента і туроператора в технологічних процесах туристичної діяльностіСуб'єкти технологічних процесів туристичної діяльності Згідно статті 5 Закону України „Про туризм”: Суб'єктами, що здійснюють та/або забезпечують туристичну діяльність (далі - суб'єкти туристичної діяльності), є:туристичні оператори (далі - туроператори) - юридичні особи, створені згідно із законодавством України, для яких виключною діяльністю є організація та забезпечення створення туристичного продукту, реалізація та надання туристичних послуг, а також посередницька діяльність із надання характерних та супутніх послуг і які в установленому порядку отримали ліцензію на туроператорську діяльність;туристичні агенти (далі - турагенти) - юридичні особи, створені згідно із законодавством України, а також фізичні особи - суб'єкти підприємницької діяльності, які здійснюють посередницьку діяльність з реалізації туристичного продукту туроператорів та туристичних послуг інших суб'єктів туристичної діяльності, а також посередницьку діяльність щодо реалізації характерних та супутніх послуг і які в установленому порядку отримали ліцензію на турагентську діяльність;інші суб'єкти підприємницької діяльності, що надають послуги з тимчасового розміщення (проживання), харчування, екскурсійних, розважальних та інших туристичних послуг; гіди-перекладачі, екскурсоводи, спортивні інструктори, провідники та інші фахівці туристичного супроводу - фізичні особи, які проводять діяльність, пов'язану з туристичним супроводом і які в установленому порядку отримали дозвіл на право здійснення туристичного супроводу, крім осіб, які працюють на відповідних посадах підприємств, установ, організацій, яким належать чи які обслуговують об'єкти відвідування;фізичні особи, які не є суб'єктами підприємницької діяльності та надають послуги з тимчасового розміщення (проживання), харчування тощо.Головною ринковою роллю цих організацій є з'єднання постачальників послуг із клієнтами-туристами, часом сильно роз'єднаних як у часі, так і територіально. Це специфічний туристичний вид бізнесу. Тут важливий правильний вибір постачальників послуг, заснований на професійних знаннях туристичного ринку, бізнесу, особливостей і важелів його розвитку і керування. Основні функції туристичних організацій: · комплектуюча; · сервісна; · гарантійна. Комплектуюча функція - це комплектація туру з окремих послуг - для рецептивного туроператора; комплектація комбінованих турів з турів рецептивних - для ініціативного туроператора; комплектація пакетів турів із транспортними і деякими іншими видами послуг - для турагента. Сервісна функція - це обслуговування туристів на маршрутах, обслуговування туристів в офісі при продажі пакетів турів. Гарантійна функція - це надання туристам гарантій по заздалегідь оплачених туристичних послугах в обумовленій кількості і на обумовленому рівні. Відповідно до міжнародного і українського законодавств перед туристом несе повну відповідальність за обслуговування та організація, що сформувала і продала йому пакет послуг, незалежно від того, сама вона надає ці послуги чи третя особа (постачальник послуг). Звичайно туроператор - це більш велика компанія, чим тур-агент, що має головний туроператорский офіс і кілька філій - агентську мережу. Багато великих туроператорів мають агентські мережі по усьому світі. При цьому, незалежно від наявності власної агентської мережі, туроператор укладає агентські угоди з незалежними турагентствами на продаж своїх турів. Чим більше в туроператора партнерів-турагентів, чим у більшій кількості країн і регіонів вони розташовані, тим ширше обсяги продаж і відповідно більше туристів, вище прибуток. Основні розходження між туроператором і турагентом: 1. За системою доходів: Туроператор купує деякий туристичний продукт, і його прибуток формується з різниці між ціною покупки і ціною продажу; дуже часто туроператор здобуває окремі послуги, з яких потім формує комплексний туристичний продукт зі своїм механізмом ціноутворення. У той же час турагент діє як роздрібний продавець, і його прибуток виходить з комісійних за продаж чужого туристичного продукту; турагент реалізує туристичний продукт (часто й окремі послуги, наприклад авіаквитки, номери в готелях) за реальними цінами туроператорів чи виробників послуг. 2. За приналежністю туристичного продукту: Туроператор завжди має запас туристичного продукту для продажу, а турагент запитує визначений продукт (послугу), тільки коли клієнт виражає купівельний інтерес.
Читайте також:
|
||||||||
|