Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Розробка схеми маршруту

Вибір пунктів маршруту, ієрархізація зазначених пунктів, вибір початкового та кінцевого пунктів маршруту

Тема 5. Технологічний процес виробництва турпродукту

Розробка туру включає такі етапи:

1) вибір пунктів маршруту - критерієм відбору є атрактивність об'єктів показу для задоволення мети подорожі, можливість забезпечити різноманітність програми перебу­вання в даному населеному пункті, його транспортна до­ступність та забезпеченість послугами гостинності;

2) ієрархізація зазначених пунктів - за зазначеними кри­теріями з акцентацією на рівні гостинності та транспортної доступності виділяють пункти дислокації з тривалим про­грамним забезпеченням та екскурсійні пункти;

3) вибір початкового та кінцевого пунктів маршруту - за показником транспортної доступності, тобто зв'язністі з місцем постійного проживання потенційних туристів (зо­ною дії туроператора), взаємозамінності видів транспорту, типу транспортних засобів;

Розробка схеми маршруту - схема маршруту залежить від обраної форми. Маршрут - це напрямок переміщення туриста. За схемою маршрути можуть бути лінійні, кільцеві, радіальні та комбіновані, (Рис. 4). Вибір пунктів по мар­шруту узгоджується з програмою відповідно до виду туриз­му, терміну та класу обслуговування. Вибір схеми маршруту залежить від транспортної системи: конфігурації транспортної мережі, її густоти та технічного ста­ну, рівня розвитку окремих видів транспорту, рівня розвитку транспортної інфраструктури, що забезпечує надійність та безпеку роботи транспорту.

Найпоширенішим випадком при розробці схеми є варіант, коли за обмежений термін при мінімізації витрат часу на пе­реміщення між основними пунктами маршруту бажано забез­печити максимально можливу інформативність подорожі, тоб­то охопити якнайбільше об'єктів показу за-для задоволення пізнавальної мети. Такий варіант отримав назву „задача комівояжера”.

 




 

Умовні позначення:

Пп - початковий пункт маршруту;

Пр - проміжний пункт з порядковим номером 1,2,...n;

Кп - кінцевий пункт маршруту;

→ - напрямок руху

 

Рис. 4. Схеми маршрутів

 


Читайте також:

  1. VІ. Структурно-логічні схеми
  2. Алгоритми та блок-схеми
  3. Бізнес-планування інвестиційного проекту. Розробка планів фінансового проекту
  4. Блоки схеми алгоритму
  5. Вибір схеми підключення абонентів залежно від режимів тиску.
  6. Вибір типу обмотки і складання схеми.
  7. Вибір типу обмотки і складання схеми.
  8. Види і схеми відбору одиниць
  9. Види недержавного пенсійного забезпечення та схеми фінансування пенсійних виплат.
  10. Визначення необхідного технологічного обладнання та пристроїв для виконання технологічних операцій і розробка вимог, яким повинний відповідати кожен тип оснастки
  11. Визначення обсягу робіт та розробка графіку проведення внутрішнього аудиту.
  12. Визначення потреби у підготовці персоналу, цілей навчання, розробка навчальних планів і програм




Переглядів: 4772

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розробка туру | Програмне забезпечення туру

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.