Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Місце служби контролінгу в організаційній структурі управління

Організація контролінгової служби на підприємстві повинна формуватись таким чином, щоб забезпечити оперативний рух інформаційних потоків від самих низових ланок (цехів) до головного контролю твого відділу. В цьому випадку виділення контролінгу як економічної служби і елемента управління підприємством буде закономірним і виправданим явищем.

Лінійна організаційна структура управління передбачає розміщення служби контролінгу в головній ланці управління, куди б надходила вся інформація відносно внутрішнього та зовнішнього стану підприємства. Однак, для відображення реального фінансового стану і контролю за якістю цієї інформації в структурних підрозділах повинен бути контролер, який би надавав інформацію як в центральну ланку управління, так і працівникам структурних підрозділів. Основним в цій ланці є конролер структурного підрозділу, який збирає, надає інформацію, виконує координацію діяльності головної контролінгової служби з іншими. Він повинен бути найбільш кваліфікованим спеціалістом, тому що від нього залежить існування всієї контролінгової служби. При цьому спеціалісти головного контролінгового відділу також повинні бути досвідченими фахівцями, тому то вони розробляють підконтрольні показники, визначають напрямок діяльності всієї контролінгової служби, координують її роботу та обов'язки окремих виконавців. Разом з тим досить важливим є налагодження тісних зв'язків із всіма економічними службами, які володіють великою кількістю необхідної дня контролера інформацією і від зв'язку з ними залежить в багатьох випадках існування контролінгової служби.

При функціональній організаційній структурі управління відділ контролінгу може існувати як відокремлена одиниця з тісним взаємозв'язком з іншими економічними службами. Його функціональні обов'язки повинні бути розроблені таким чином, щоб не дублювали роботу інших підрозділів і були незамінним консультантом всіх фінансових служб і керівників всіх ланок управління. При такій організації роботи відділ контролінгу буде необхідним при будь-якій структурі управління.

Незалежно від організації управлінських структур на підприємстві і місця контролінгу в ній перед відділом повинні стояти наступні завдання:

- визначення функціональних обов'язків кожного контролера, його максимальне завантаження і оперативне вирішення поставлених перед ним завдань;

- делегація обов'язків між контролерами в межах вибраної коїпролінговою службою загальної мети існування відділу;

- складання загальної схеми руху інформаційних потоків з встановленням часу, обсягу її надходження та вибором виконавців;

- вибір джерел надходження інформації;

- встановлення підконтрольних показників та методики їх обробки;

- аналіз інформації, що надійшла у відділ контролінгу;

- групування інформаційних даних;

- вибір форми та обсягів звітів по наданню даних керівникам різних підрозділів;

- аналіз і удосконалення системи надання інформації та документообігу в цілому;

- виконання консультаційних обов'язків по всіх питаннях, що виникнуть на різних ланках управління;

- створення інформаційних зв'язків між всіма економічними службами, ланками управління на всіх рівнях та структурними підрозділами.

 


Читайте також:

  1. ERP і управління можливостями бізнесу
  2. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  3. III. КОНТРОЛЬ і УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМУВАННЯМ
  4. Oracle Управління преміальними
  5. А. Видання прав актів управління
  6. Аварійно-рятувальні підрозділи Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту, їх призначення і склад.
  7. Аварійно-рятувальні служби
  8. Автоматизоване робоче місце метролога
  9. АВТОМАТИЗОВАНІ СИСТЕМИ ДИСПЕТЧЕРСЬКОГО УПРАВЛІННЯ
  10. АВТОМАТИЗОВАНІ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ДОРОЖНІМ РУХОМ
  11. Автономна Республіка Крим, регіональні та місцеві органи державної влади.
  12. Адаптивні організаційні структури управління.




Переглядів: 1060

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Хартія туризму | Можливі варіанти впровадження контролінгу на підприємствах України

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.