Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник






Транспортування потерпілого.

Наслідки своєчасної і правильно наданої допомоги на місці події можуть бути зведені нанівець, якщо при підготовці до транспортування і доставці потерпілого до медичної установи небудуть дотримані відповідні правила. Головне не тільки в тому, як доставити потерпілого і яким видлм транспорту, а наскільки швидко були вжиті заходи, які забезпечили максимальний спокій і зручне положення потерпілого.

Найкраще транспортування потерпілого ношами. При цьому можна використовувати підручні засоби: дошки, одяг тощо. Можна переносити потерпілого на руках. Передусім потерпілого слід покласти на нощі, які застеляють ковдрою, одягом тощо, ставлять ноші з того боку потерпілого, де є ушкодження.Якщо тих, хто надає допомогу, двоє, вони повинні стати з іншого боку ношів. Один підводить руки під голову і грудину, другій – під крижі і коліна потерпілого. Одночасно без поштовхів його обережно піднімають, підтримуючи ушкоджену частину тіла, і опускають на ноші. Слід накрити потерпілого тим, що є під руками – одягом, ковдрою. Якщо є підозра на перелом хребта, потерпілого кладуть обличчям на тверді ноші (щит, двері). За відсутністю такого можна використати ковдру, пальто. В такому випадку потерпілого кладуть на живіт. Якщо є підозра на перелом кісток тазу, потерпілого кладуть на спину із зігнутими ногами у колінах і у тазостегнових суглобах для того, щоб його стегна були розведені, під коліна обов'язково треба підкласти валик із вати, рушника, сорочки. По рівній поверхні потерпілого несуть ногами вперед, при підйомі на гору або на сходах – головою вперед. Ноші весь час повинні бути у горизонтальному положенні. Щоб ноші не розгойдувались, необхідно йти не в ногу, злегка зігнувши коліна.


Компетенції (прогнозовані результати навчання)   Тема змістового модуля (ЗМ), навчального елементу (НЕ)   Зміст навчального елементу   Види заняття Види діяльності та поточного контролю на занятті   ІндЗ (за вибором) К-сть балів за ІндЗ   Всього балів за види навч. занять НЕ  
Л С Ср Пр Лаб  
 
ЗМ 1. Вступ до основ охорони праці. Фізіологія та психологія праці.  
Знати класифікацію етапів розвитку охорони праці та основні поняття в даній галузі. Розуміти основні принципи державної політики в галузі охорони праці; значимість та основні надбання закону України про охорону праці.     НЕ 1.1. (Лекція) Правові та організаційні основи охорони праці.     (Самостійна робота)   1.Основні законодавчі акти з охорони праці. 2.Відповідальність за порушення законодавства про охорону праці. 3.Основні причини травматизму і захворювань на виробництві. 4.Розслідування та облік нещасних випадків на виробництві, професійних захворювань і професійних отруєнь.   Права працівників на охорону праці під час роботи на підприємстві, пільги і компенсації за важкі та шкідливі умові праці. Виробничий травматизм.               Конспект лекцій          
Знатибезпеку праці на різних типах підприємств. Розумітипринципи охорони праці в різних галузях народного господарства. НЕ 1.2. (Лекція) Основи безпеки праці в галузі.   (Самостійна робота) 1.Перелік робіт з підвищеною небезпекою, для виконання яких потрібне попереднє спеціальне навчання і щорічна перевірка знань працівників з питань охорони праці. 2.Засоби захисту від небезпечних і шкідливих виробничих факторів. 3.Мікрокклімат виробничих приміщень.     Засоби захисту від небезпечних і шкідливих виробничих факторів.           Конспект лекцій        
Знатизагальні відомості про процес горіння, основні способи пожежегасіння та типи вогнегасник речовин. Розумітипринцип пожежної безпеки та необхідність їх дотримання в умовах виробничого процесу. НЕ 1.3. (Лекція) Основи пожежноїбезпеки. (Самостійна робота) 1.Характерні причини виникнення пожеж. 2.Організаційні та технічні протипожежні заходи. 3.Протипожежний інструктаж та навчання. 4.Пожежна техніка для захисту об'єктів. 5.Гасіння та профілактика пожеж на об’єктах галузі.   Організаційні та технічні протипожежні заходи.         Конспект лекцій            
  Модуль конроль№1             Модульна контрольна робота        
    Всього за ЗМ 1 годин              
ЗМ 2. Гігієна праці та виробнича санітарія  
Знати загальні відомості про електричний струм. Розумітипринцип електробезпеки та основні вимоги до електрообладнанняв умовах виробничого процесу. НЕ 2.1. (Лекція) Основи електробезпеки   (Самостійна робота)     1.Особливості ураження електричним струмом. 2.Вплив електричного струму на організм людини. 3.Електричні травми , їх види. 4.Классифікація виробничих приміщень з електробезпеки. Вплив електричного струму на організм людини.             Конспект лекцій    
Знатиосновні поняття про гігієну праці та виробничу санітарію. Розумітивплив шкідливих виробничих факторів на організм людини. НЕ 2.2. (Лекція) Основи гігієни та виробничої санітарії.   (Самостійна робота)     1.Поняття про виробничу санітарію та гігієну праці. 2.Шкідливі виробничі фактори та засоби захисту від них. 3.Фізіологія праці. 4.Вимоги до опалення, вентиляції та кондиціонування повітря виробничих, навчальних та побутових приміщень. 5.Види освітлення. Природне .Штучне: робоче та аварійне. 6.Санітарно-побутове забезпечення працюючих.     Шкідливі виробничі фактори та засоби захисту від них.               Конспект лекцій      
Знати основні причини травм і поранень. Що необхідно знати і вміти при наданні першої допомоги при нещасних випадках. Розуміти необхідності дотримання вимог техніки безпеки на виробництві. НЕ 2.3. (Лекція) Надання першої допомоги при нещасних випадках. (Самостійна робота) 1.Причини травм і поранень. 2.Наслідки порушення вимог техніки безпеки на виробництві, використання обладнання не за призначенням тощо. 3.Послідовність надання першої допомоги.   Надання першої допомоги при нещасних випадках.               Конспект лекцій          
  Модуль конроль№2             Модульна контрольна робота    
    Всього за ЗМ 2            
    Модуль контрольний (підсумковий)           Підсумкова контрольна робота    
    Всього            

Читайте також:

  1. L2.T4. Транспортування рідких, твердих та газоподібних речовин.
  2. L2.T4/1.1. Засоби періодичного транспортування штучних матеріалів.
  3. L2.T4/1.2. Засоби безперервного транспортування матеріалів. Транспортери.
  4. Допит свідка, потерпілого.
  5. Зберігання та транспортування рідкого та газоподібного палива
  6. Організація транспортування та платежі за доставку вантажу
  7. Пакування, маркування, транспортування ЛРС.
  8. Перикардити. Мітральний стеноз. Показання та протипоказання до пересадки серця. Умови зберігання донорського серця та його транспортування.
  9. Перша долікарська допомога - це комплекс простих термінових дій, спрямованих на збереження здоров'я і життя потерпілого.
  10. Природний газ, його властивості. Видобування, транспортування та переробка природного газу
  11. Розрахунок тріщиностійкості в стадії виготовлення транспортування і монтажу
  12. Транспортування і сервіс




Переглядів: 438

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Допомога при особливих видах травм | Англо-американська модель

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.