Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Організація транспортування та платежі за доставку вантажу

 

Стандартні умови наділяють експедитора достатньо широкими правами по організації транспортування, перевалок та інших дій по забезпеченню доставки вантажу, якщо це не обмежується умовами контракту. Без повідомлення Торговця Експедитор має свободу волі вибору перевезення вантажу на палубі чи під палубою, а також вибору заміни засобів, чи маршруту, процедури, здійснюваної при перевалці, укладанні, збереженні і транспортуванні вантажу.

Вантаж вважається доставленим, коли він вручений чи переданий у розпорядження Вантажоодержувача чи його агента відповідно до даного FBL, або коли вантаж переданий будь-якому суб’єкту влади, чи будь-якій іншій стороні, яким, відповідно до законів чи правил, що застосовуються в місці доставки. Вантаж повинний бути переданий в такому місці, у якому Експедитор, відповідно до Стандартних умов, положень міжнародних конвенцій чи обов’язкових національних правил має право звернутися до Торговця для здійснення доставки.

Експедитор також має право зберігати вантаж на повний ризик Торговця, і Експедитор при цьому не несе відповідальності, і вартість такого збереження повинна бути оплачена Торговцем Експедитору, за вимогою останнього.

Якщо в будь-який час на перевезення по даному FBL відбувається вплив (чи мається імовірність такого впливу) будь-якої перешкоди чи ризику будь-якого роду (включаючи стан вантажу), і це не є результатом якої-небудь провини чи недбалості Експедитора або особи, на яку робиться посилання в пункті 2.2., і цю перешкоду чи ризик неможливо було уникнути здійсненням розумних дій, Експедитор може припинити перевезення вантажу по даному FBL і, там, де це розумно і можливо, передати вантаж чи яку-небудь частину його в розпорядження Торговця в будь-якім місці, яке Експедитор може вважати безпечним і зручним, після чого перевезення вважається виконаним і відповідальність Експедитора у відношенні такого вантажу припиняється. У будь-якому випадку Експедитор має право на повну суму фрахту по такому FBL, і Торговець повинний оплатити будь-які додаткові витрати, що виникли з вищезгаданих зобов'язань.

Фрахт повинний бути оплачений готівкою без якого-небудь зменшення чи затримки через будь-яку претензію, контр претензію чи заборгованість, сплата здійснюється або передоплатою в місці відправлення, повною чи частковою, або в місті призначення, але в усіх випадках повністю в місці призначення. Фрахт вважається заробленим Експедитором у той момент, коли вантаж прийнятий у його розпорядження, і не повинний повертатися ні в якому разі.

Фрахт і всі інші платежі, зазначені в відповідному FBL, повинні бути оплачені у валюті, зазначеної в даному FBL, або, на вибір Експедитора, - у валюті країни відправлення чи призначення по найвищій банківській ставці обміну. Строком платежу є: для передоплати фрахту - дата відправлення, а для фрахту, оплачуваного в місці призначення - дата, коли Торговець одержує повідомлення про прибуття вантажу в місце призначення, чи дата відкликання замовлення на доставку (у залежності від того, яка сума більше), чи, на вибір Експедитора - відповідно до дати даного FBL.

Усі мита, податки збори і інші витрати, що відносяться до вантажів, повинні бути оплачені Торговцем.

Коли фрахтування тоннажу здійснюється Експедитором, Торговець повинний оплатити весь демередж і інші відповідні витрати, що не викликані провиною чи недбалістю Експедитора.

Торговець повинний відшкодувати Експедитору пропорційно сумі фрахту будь-які витрати через відхилення від маршруту, чи затримки, чи будь-яке інше збільшення витрат якого-небудь характеру, викликане війною, воєнними діями, епідеміями, страйками, урядовими директивами чи форсом-мажором.

Торговець гарантує правильність декларування вмісту, страхування, ваги, чи розмірів вартості вантажу, але Експедитор має право на інспекцію вмісту і перевірку ваги, чи розмірів вартості. Якщо при такій інспекції буде виявлено, що декларація невірна, то погоджено, що сума, що дорівнює або п'ятикратної різниці між вірною цифрою й оплаченою сумою фрахту, або подвоєної різниці між вірною цифрою, меншої суми фрахту, і сумою фрахту (та сума, що менше), повинна бути виплачена як ліквідований збиток Експедитору для відшкодування його витрат на інспекцію і витрат на фрахт по інших вантажах, незважаючи на те, що в даному FBL, як оплачена сума фрахту, могла бути зазначена інша сума.

Незважаючи на те, що Експедитор міг прийняти інструкції про одержання сум фрахту, зборів чи інших витрат від будь-якого іншого суб’єкту перевезення по даному FBL, Торговець залишається відповідальним за ці грошові операції при одержанні доказів вимоги і відсутності оплати з будь-якої причини.

Експедитор має право на утримання вантажу і будь-яких документів, що відносяться до нього, при будь-якій сумі заборгованості йому від Торговця в будь-який час, що включає плату за збереження і вартість відшкодування. Експедитор може застосовувати таке право на утримання вантажу будь-яким розумним способом, який він може вважати придатним.

Торговець повинний гарантувати Експедитору відшкодування збитків по всіх претензіях, що можуть бути до нього пред'явлені, по загальній аварії, і надати такі гарантії, які можуть бути затребувані Експедитором у цьому зв'язку.

 


Читайте також:

  1. II. Організація і проведення спортивних походів
  2. II. Організація перевезень
  3. II. Організація перевезень
  4. L2.T4. Транспортування рідких, твердих та газоподібних речовин.
  5. L2.T4/1.1. Засоби періодичного транспортування штучних матеріалів.
  6. L2.T4/1.2. Засоби безперервного транспортування матеріалів. Транспортери.
  7. А. Організація Острозького колегіуму – Академії
  8. Адміністративно-територіальна організація
  9. Алгоритм планування податкових платежів. Вибір оптимального варіанту оподаткування та сплати податків.
  10. Безпека під час вантажно –розвантажувальних робіт.
  11. Бюджет податкових платежів
  12. Бюджетний устрій в зарубіжних країнах. Організація бюджетного процесу




Переглядів: 566

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Терміни і визначення та межі їх застосування | Деякі правові особливості застосування Стандартних умов, що регулюють FIATA FBL

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.