Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Формування інформаційного середовища корпорації

 

Очевидно, що для своєї роботи рада директорів акціонерного товариства має потребу у доступній і структурованій інформації. Такого роду інформацію повинна надавати корпоративна інформаційна система.

Міжнародна (перш за все, американська) практика використання ІТ-систем в корпоративному управлінні показує, що корпоративна інформаційна система повинна приділяти особливу увагу трьом головним аспектам:

  • управлінню взаємовідносинами з акціонерами, інвесторами та заінтересованими сторонами;
  • управлінню системою внутрішнього контролю;
  • стратегічному менеджменту.

Організація якісної взаємодії між керівниками компанії (членами ради директорів і топ-менеджерами) - важлива умова підвищення ефективност і корпоративного управління. Виконавчі і невиконавчі директори в процесі своєї діяльності повинні спільно вирішувати багато важливих і складних, а часом і конфліктних питань, виявляти рівень невизначеності, на якому діятиме компанія і т. д.

Корпоративна інформаційна система повинна успішно вирішувати три головні завдання:

- по-перше, забезпечувати максимально актуальною інформацією. Скорочення строків надання даних сприяє прийняттю більш гнучких і швидких стратегічних рішень;

- по-друге, діюча корпоративна інформаційна система повинна забезпечувати складання звітів у різних варіантах, орієнтованих на строго визначену цільову аудиторію - відповідно до кола повноважень конкретних осіб та їх потреб;

- по-третє, використання в усіх звітах базового набору показників, що охоплюють найбільш важливі складові частини корпоративного управління.

 

В даний час консультаційні і аудиторські компанії - Accenture, Ernst&Young, McKinsey, Bearing Point, KPMG, PricewaterhouseCoopers та ін. - розробили програми, які дозволяють оцінювати обсяги витрат і робіт у процесі впровадження передових методів корпоративного управління.

Рейтингові ж агентства і спеціалізовані компанії, такі як: Moody’s, Standard & Poor’s, Fitch Risk Management, Erick, Mercer Oliver Wyman та ін., зосередили зусилля на створенні, головним чином, корпоративних інформаційних систем.

У той же час найбільші виробники програмного забезпечення і комп’ютерів створюють об’єднання для випуску найбільш складних, комплексних систем управління ризиками. Такий консорціум свого часу утворили три відомі компан ії: IBM (створення і збереження баз даних), Algorithmics (програми для аналізу даних) і PeopleSoft (програми для створення звітності). Інші компанії знаходяться в пошуку партнерів, наприклад: SAS Institute, Fair Isaac, Providus Software та ін.

 

Інше питання пов’язане із забезпеченням інформаційної безпеки. Системи, що управляють і забезпечують інформаційну безпеку, відіграють важливу роль в акціонерних товариствах, капіталізація яких знаходиться у тісній залежності від вартості інтелектуального капіталу.

Таким чином, сучасне корпоративне управління неможливе без найновіших інформаційних технологій і головною умовою досягнення успіху є максимальна інтеграція всіх застосовуваних інформаційних систем, котрі повинні допомагати раді директорів у забезпеченні ефективного управління компанією.

 


Читайте також:

  1. IV. Виклад інформаційного матеріалу
  2. IV. Виклад інформаційного матеріалу
  3. А. Заходи, які направлені на охорону навколишнього середовища та здоров’я населення.
  4. Адаптація до абіотичних факторів середовища.
  5. Адаптація організму до змін чинників зовнішнього середовища
  6. Адаптація організму до зовнішніх факторів середовища.
  7. АДАПТОВАНА ДО РИНКУ СИСТЕМА ФОРМУВАННЯ (НАБОРУ) ОКРЕМИХ КАТЕГОРІЙ ПЕРСОНАЛУ. ВІДБІР ТА НАЙМАННЯ НА РОБОТУ ПРАЦІВНИКІВ ФІРМИ
  8. Алгоритм формування комплексу маркетингових комунікацій
  9. Алгоритм формування потенціалу Ф2
  10. Алгоритм формування статутного фонду банку
  11. Альтернативні джерела формування підприємницького капіталу
  12. Аналіз внутрішнього середовища підприємства




Переглядів: 757

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Внутрішня інформація | Питання для обміркування та самоконтролю

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.