МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Вибір засобів впливуКонтрольні питання до теми 6. 1. Чому потрібно захищати права інтелектуальної власності ? 2. Охарактеризуйте поняття "захист прав інтелектуальної власності". 3. Які дії визнаються порушенням прав інтелектуальної власності? 4. Які порушення прав у сфері авторського права і суміжних прав є найпоширенішими? 5. Які порушення прав у сфері промислової власності є найпоширенішими? 6. У чому полягає юрисдикційна форма захисту прав інтелектуальної власності? 7. У чому полягає неюрисдикційна форма захисту прав інтелектуальної власності? 8. До яких органів може звернутись особа за захистом порушених прав інтелектуальної власності? 9. У чому полягає цивільно-правовий захист прав інтелектуальної власності? 10. Дайте характеристику способів цивільно-правового захисту прав інтелектуальної власності. 11. Дайте характеристику поняття "моральна шкода при порушенні права інтелектуальної власності". 12. У чому полягає кримінально-правовий захист прав інтелектуальної власності? 13. Дайте характеристику кримінальної відповідальності за порушення авторського права або суміжних прав. 14. Дайте характеристику кримінальної відповідальності за порушення прав на об'єкти промислової власності. 15. У чому полягає адміністративний захист прав інтелектуальної власності? 16. Які нормативно-правові акти регулюють питання адміністративного захисту прав інтелектуальної власності? 17. Які адміністративні стягнення передбачені за порушення прав інтелектуальної власності? 18. Які питання адміністративного захисту прав інтелектуальної власності вирішуються в Антимонопольному комітеті України? 19. Які питання адміністративного захисту прав інтелектуальної власності вирішуються в Державній митній службі України? 20. Як здійснюється захист прав інтелектуальної власності в Апеляційній палаті Державного департаменту інтелектуальної власності?
До них відносять: рекламу, паблік рілейшинз (зв’язки з громадськістю), стимулювання збуту, персональний продаж Таблиця 1 Переваги та недоліки елементів комплексу просування
Рис.3. Процес планування реклами
Рис.4. Елементи розробки рекламного звернення
Графік рекламної кампанії на місяць
Рис.5. Процес стимулювання збуту
Рис.6. Цілі стимулювання збуту
Рис.7. Засоби стимулювання збуту Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|