МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Тактичне планування. Структура тактичного плану.Суть та основні етапи стратегічного планування на підприємстві. Різновиди стратегій Види планів, їх структура і порядок розробки Кожен вид плану має свої особливості щодо змісту, конкретної технології складання, сукупності розрахункових техніко-економічних показників. Види планів: В залежності від тривалості періоду і реалізації поставлених завдань: - стратегічні (перспективні), - тактичні (поточні), - оперативні в залежності від рівня планування: - фірмові, - внутріфірмові. за функціональним призначенням: - інвестиційні, - фінансові. за методами обгрунтування: - адміністративні, - індикативні. за стадіями розробки: - попередні, - остаточні за ступенем точності: - укрупнені, - уточнені.
В зарубіжній практиці за класифікації Р. Л. Акоффа в залежності від часу дії розрізняють — реактивне (минуле), інактивне (теперішнє), преактивне (майбутнє), інтерактивне (взаємодія попередніх) планування. У вітчизняній практиці склалася певна система планування, кожен різновид якої має свої особливості щодо змісту, конкретної технології складання розрахункових техніко-економічних показників. Стратегічний план — це сукупність взаємоузгоджених заходів і дій, що відображають довгострокові цілі та основні напрямки діяльності з обгрунтуванням ресурсного забезпечення. Етапи стратегічного планування: - Формування стратегічних цілей діяльності підприємства (мета). - Аналіз середовища та ринкових чинників (попиту, пропозиції, рівня конкуренції). - Вибір генеральної стратегії й аналіз стратегічних альтернатив. - Оцінка підприємницького потенціалу і перспектив розвитку фірми, їх адекватності цілям діяльності. - Розробка ресурсних і функціональних субстратегій підприємства. - Практична реалізація плану, контроль і оцінка соціально-економічних результатів. Основними розділами стратегічного плану є: - план маркетингу; - план виробництва; - план кадрового забезпечення; - фінансовий план і страхування ризику; - імідж організації.
Стратегія – це планування всіх найважливіших дій, які треба реалізувати; це довгостроковий курс розвитку фірми. Кожна ланка управління підприємством розробляє певну стратегію: * стратегію іміджу підприємства — спостережна рада; * загальні стратегії — правління підприємства; * ресурсні і функціональні стратегії — функціональні підрозділи; * продуктово-товарні стратегії — виробничі підрозділи.
Базовими (еталонними) є стратегія виживання або захисна; стабілізації або наступально-захисна; зростання або наступальна. Читайте також:
|
||||||||
|