МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Поняття і показники якості продукції. Конкурентоспроможність продукціїПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА ТЕМА 12. ЯКІСТЬ ТА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ
Під якістю продукції розуміють сукупність властивостей, що зумовлюють її придатність задовільняти певні потреби споживачів у відповідності до свого призначення. Необхідність поліпшення якості продукції в сучасних умовах диктується такими обставинами як: - потребами науково-технічного прогресу; - зміною споживчих запитів населення; - нестачею або обмеженістю природних ресурсів; - підвищенням значення матеріального стимулювання в ринкових умовах, кали кожна людина, яка краще працює, може придбати за свою платню більш високоякісний товар; - розвитком зовнішньої торгівлі. Оцінка якості передбачає визначення її абсолютного, відносного, перспективного і оптимального рівня. В залежності від кількості властивостей, які характеризуються, показники якості поділяються на: - одиничні, що характеризують окремі властивості виробу; - комплексні, за допомогою яких вимірюється група властивостей виробу; - узагальнюючі, які характеризують якість усієї сукупності продукції підприємства. Одиничні показникиумовно поділяються на такі групи: - Показники призначення (характеризують пристосованість виробів до використання та область використання). - Показники надійності і довговічності. - Показники технологічності (характеризують ефективність конструкцій машин та технологій їх виготовлення). - Ергономічні показники (враховують комплекс гігієнічних, антропометричних, фізіологічних властивостей людини, вимоги техніки безпеки). - Естетичні показники (характеризують виразність, відповідність стилю і моді, оригінальність, гармонійність). - Показники стандартизації та уніфікації, що відбивають ступінь використання у виробі стандартизованих та уніфікованих деталей та вузлів. - Економічні показники (відображають затрати на розробку, виготовлення і експлуатацію виробу). Комплексні показники характеризують кілька властивостей продукції. Згідно цих показників продукцію поділяють на сорти, марки, класи. В процесі господарської діяльності важливо не тільки вірно оцінити якість окремих виробів, але й загальний рівень якості продукції підприємства. Для цього використовується система загальних показників, основними серед яких є: - коефіцієнт оновлення асортименту; - частка сертифікованої продукції; - частка продукції, призначеної для експорту; - обсяг товарів, реалізованих за зниженими цінами під час сезонного розпродажу. В тісному взаємозв'язку з якістю продукції перебуває її конкурентоспроможність. Формула конкурентоспроможності (КС) в загальному вигляді може бути представлена: КС = якість + ціна + обслуговування. Управляти конкурентоспроможністю можна шляхом забезпечення оптимального співвідношення між цими складовими, кожна з яких є також багатофакторною.
Читайте також:
|
||||||||
|