Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Методи оцінки якості продукції

Методи оцінки якості продукції поділяються в залежності від способу одержання інформації на об'єктивний (вимірюваль­ний і реєстраційний), органолептичний і розрахунковий.

Вимірювальний метод— передбачає використання при оцінці якості продукції технічних засобів контролю.

Реєстраційний метод ґрунтується на спостереженні і підра­хунку кількості предметів, випадків.

Органолептичний метод передбачає аналіз сприймань ор­ганами чуття людини споживчих властивостей товару.

Розрахунковий метод використовується при визначенні показників якості новостворених виробів.

В залежності від джерел інформації методи оцінки якості поділяються на:

- традиційний (оцінка якості продукції в спеціалізованих підрозділах);

- експертний (використовується для оцінки естетичних по­казників якості);

- соціальний (ґрунтується на визначенні якості продукції на основі вивчення думки споживачів про неї).

В окрему групу виділяються статистичні методи оцінки якості продукції, які грунтуються на використанні методів математичної статистики і мають вибірковий характер.

 

 

3. Управління якістю продукції

Система управління якістю продукції має багаторівневий і багато аспектний (комплексний) характер. Вона охоплює галузь, об’єднання, підприємство, цех і забезпечує єдність і взаємозв’язок технічного, організаційного, економічного, соціального і правового аспектів.

Управління охоплює основні елементи виробництва, які впливають на якість продукції: засоби праці, предмети праці, саму працю.

На підприємстві система управління якістю продукції є організаційною структурою, яка чітко розподіляє відповідальність, процедури, процеси і ресурси, необхідні для управління якістю.

Досягнення конкурентного рівня вітчизняної продукції сьогодні неможливе без застосування стандартів iso серія 9000, в яких відображений міжнародний досвід управління якістю продукції на підприємстві. У відповідності з цими стандартами життєвий цикл самої продукції визначається як петля якості і складається з 11 етапів:

 

Сучасна стратегія управління якістю продукції повинна характеризуватись такими основними моментами:

- якість повинна бути орієнтована на задоволення потреб споживачів, а не виробників;

- забезпечення якості слід розуміти не як технічну функцію, виконувану певним підрозділом, а як систематичний процес, який пронизує всю організаційну структуру фірми;

- питання якості не слід розглядати лише в рамках виробничого циклу, а й в процесі маркетингу, розробок, конструювання, після продажного обслуговування продукції;

- підвищення якості продукції вимагає застосування нових технологій виробництва, починаючи з автоматизацій процесів проектування і завершуючи автоматичними вимірювання в процесі контролю якості;

- підвищення якості можна досягти лише зацікавленою участю працівників підприємства і відповідною його організаційною структурою.

 

 


Читайте також:

  1. Автоматизація водорозподілу на відкритих зрошувальних системах. Методи керування водорозподілом. Вимірювання рівня води. Вимірювання витрати.
  2. Агрегативна стійкість, коагуляція суспензій. Методи отримання.
  3. Адаптовані й специфічні методи дослідження у журналістикознавстві
  4. Адміністративні (прямі) методи регулювання.
  5. Адміністративні методи - це сукупність прийомів, впливів, заснованих на використанні об'єктивних організаційних відносин між людьми та загальноорганізаційних принципів управління.
  6. Адміністративні методи управління
  7. Адміністративні, економічні й інституційні методи.
  8. Адміністративно-правові (організаційно-адміністративні) методи мотивації
  9. Адміністративно-правові методи забезпечення економічного механізму управління охороною довкілля
  10. Аерометоди
  11. Активні групові методи
  12. Алгоритм розробки методичних основ бюджетування




Переглядів: 2063

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Поняття і показники якості продукції. Конкурентоспроможність продукції | Стандартизація і сертифікація продукції, їх роль в забезпе­ченні якості продукції

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.047 сек.