МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Особливості ведення бізнесу у сфері послуг.Рис. 1.2. Основні моделі підприємницького бізнесу. Принцип взаємної вигоди сторін за такими угодами інший - підприємницькі фірми стимулюються державою для участі у цих програмах, а сама держава не має можливості реалізувати такі програми. Основою державного бізнесу є державна власність на засоби виробництва, інформацію, продукцію інтелектуальної праці, цінні папери, грошові фонди. Сфера послуг необхідна людині, як і сфера обслуговування чи забезпечення іншими товарами першої необхідності. Відомо, що людина потребує понад 900 видів послуг, тому в цивілізованих країнах у сфері послуг працює людей більше, ніж у сфері матеріального виробництва. В Україні, внаслідок низького життєвого рівня і байдужого ставлення до розвитку сфери послуг, структура останніх є вузькою і досить примітивною. До сфери послуг, зокрема, входять: 1. Побутові послуги. 2. Послуги пасажирського транспорту. 3. Санаторно-курортні послуги. 4. Комунальні послуги. 5. Послуги житлового господарства. 6. Утримання дітей у дошкільних закладах. 7. Послуги зв'язку. 8. Послуги охорони здоров'я. 9. Послуги культури. 10. Послуги правового характеру. 11.Туристсько-екскурсійні послуги 12. Послуги банківських установ. 13. Інші послуги. У структурі послуг понад 22 відсотки займають побутові послуги, до яких входять:індивідуальне пошиття взуття; індивідуальне пошиття одягу; ремонт взуття; в'язання трикотажних виробів; ремонт телевізорів і радіоапаратури; ремонт холодильників, побутових машин і приладів; ремонт і технічне обслуговування транспортних засобів; виготовлення і ремонт меблів; хімчистка і фарбування; пральні; будівництво і ремонт квартир; перукарські послуги; лазні та душові; прокатні пункти; транспортні послуги; ритуальні послуги; інші послуги. Бізнес у сфері послуг має значні переваги, а саме: - він не потребує великих коштів на початковій стадії діяльності; - має можливості для значного і швидкого готівкового обороту; - забезпечує велику кількість людей середньої кваліфікації трудовою діяльністю; - оперативно реагує на попит, зміну моди, сезонні потреби; - дає можливість майстрам своєї справи повністю проявити індивідуальні здібності; - дає змогу залучити жінок до роботи вдома, а також на неповний робочий день; Для наближення сфери послуг в Україні до світового рівня необхідно: - створення правового поля для зацікавлення у розвитку бізнесу послуг на основі приватної власності; - надання пільгових кредитів для розвитку сфери обслуговування; - сприяння податкової політики, системи пільг розвитку сфери послуг; - виділення цільових субсидій, цільового бюджетного фінансування для розвитку побутового бізнесу; - створення інвестиційних фондів, спрямування інвестиційного капіталу для розвитку сфери послуг; - інформаційно - консультаційна, управлінська підтримка малих підприємств сфери обслуговування; - матеріально-технічна, інноваційна допомога, сприяння залученню іноземного капіталу для розвитку підприємств сфери послуг; - надання правової, маркетингової, науково-технічної допомоги молодим бізнесменам, які працюють у сфері бізнесу обслуговування, допомога їм у лізинговій, діяльності, впровадженні нових технологій; - передбачення у структурах обласних, районних та міських адміністрацій посад спеціалістів, які б допомагали в організаційних, інвестиційних та інших проблемах розвитку сфери послуг; - підготовка в навчальних закладах спеціалістів для організації і роботи у бізнесових фірмах сфери послуг. На розвиток сфери обслуговування мають активно працювати комерційні банки, страхові фонди, кредитні спілки, торгові доми, спеціалізовані біржі, рекламні фірми. Загальнодержавна і регіональні програми повинні чітко визначати основні параметри розвитку сфери послуг на основі всіх форм власності з метою поліпшення обслуговування людей. Читайте також:
|
||||||||
|