МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Потреба та механізм державного регулювання бізнесу.План. ТЕМА 14. ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОГО ТА РОЗВИТОК МІЖНАРОДНОГО БІЗНЕСУ. Література 1. Бойчик І.М. Економіка підприємства: Навч. посібник. – К.: Атіка, 2008. – С.469 – 480. 2. Верхоглядова Н.І., Ядранський Д.М., Іваннікова Н.А. Економіка підприємства: Навч. посібник. – К.: «Професіонал», 2008. – С. 303-313. 3. Гетьман О.О., Шаповал В.М. Економіка підприємства: Навч. посібник. – К.: Центр навчальної літератури, 2006. – С. 446- 474. 4. Гринчуцький В.І., Карапетян Е.Т., Погріщук Б.В. Економіка підприємства: Навч. посіб. – К.: Центр учбової літератури, 2010. – С. 291-302.
1. Потреба та механізм державного регулювання бізнесу. 2. Державна підтримка розвитку бізнесу в Україні. 3. Особливості міжнародної бізнесової діяльності. 4. Організація експортної діяльності.
Державне регулювання бізнесу - це вплив держави на діяльність підприємницьких структур, суб'єктів бізнесу і ринку з метою забезпечення нормальних умов їх функціонування. Потреба регулювання бізнесу сьогодні зумовлена цілями економічної політики держави і передусім: • поступовим переходом до ринкової економіки; • підпорядкуванням суспільного виробництва потребам та інтересам людей, створенням умов для вільної творчої праці; • підвищенням престижу підприємництва й сумлінної праці; • забезпеченням високої ефективності виробництва і діяльності підприємницьких структур, суб'єктів бізнесу; • створенням умов стабільного економічного зростання та ін. Потреба державного регулювання бізнесу випливає з об'єктивно властивих державі економічних функцій, основними з яких є такі: • стратегія і тактика економічного розвитку, визначення цілей та пріоритетів здійснення структурної перебудови економіки; • розробка і затвердження правових основ економіки; • регулювання економічної діяльності, спрямованої на вирівнювання сукупного попиту і пропозиції; • захист конкуренції як основного регулюючого механізму ринкової економіки; • розробка антимонопольного законодавства та здійснення контролю за його реалізацією; • перерозподіл доходів, спрямованих на усунення невідповідності їх розмірів, що властиво ринковій системі (програми допомоги, регулювання цін тощо); • фінансування суспільних благ та послуг (благоустрій населених пунктів, будівництво доріг, музеїв, бібліотек тощо); • регулювання зовнішньоекономічних відносин та ін. Структура механізму державного регулювання - це система заходів, розроблених державою, з урахуванням вимог ринку та інтересів суб'єктів бізнесу. До цієї системи входять:правовий та фінансовий механізми;механізми стимулювання, підтримки, сприяння, контролю; форми та методи реалізації державного регулювання, державні органи та фонди, які покликані займатися діяльністю підприємницьких структур та суб'єктів бізнесу. За способами впливу механізми регулювання можуть бути: - прямими,тобто такими, що здійснюються за допомогою прийняття законодавчих актів, на яких грунтуються дії виконавчої влади, та непрямими- що грунтуються на використанні різних економічних, фінансових важелів (податків, цін, відсотків, кредитів, пільг тощо). З метою виконання своїх економічних зобов'язань держава використовує різноманітні способи впливу на бізнес. Це створення законодавчих актів, що регулюють організацію, функціонування та розвиток бізнесу: розробка програм залучення підприємницьких структур у тендері для отримання державних замовлень; закупівля державою значної частини виготовленої на підприємствах бізнесу продукції; пільгове оподаткування для новостворених підприємницьких структур; однаковий з державними підприємствами доступ до фінансово-кредитних ресурсів; стимулювання випуску якісної, конкурентоспроможної продукції; державна підтримка розвитку підприємств бізнесу та сприяння у функціонуванні їх та ін. Органи державного управління будують свої відносини з підприємцями, використовуючи: • податкову і фінансово-кредитну систему, яка встановлює ставки податків і відсотків по державних кредитах; податкові пільги; ціни та правила ціноутворення; цільові дотації; валютний курс; • розміри економічних санкцій; • державне майно і систему резервів, ліцензії, концесії, лізинг, соціальні, економічні та інші норми і нормативи; • науково-технічні, економічні, соціальні, державні та регіональні програми; • договори на виконання робіт і поставок для державних потребу Читайте також:
|
||||||||
|