МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Організація експлуатації і ремонту контактної мережі ліній електропередачРозділ V. Технічне обслуговування і ремонт контактної мережі
Експлуатація контактної мережі включає своєчасне проведення робіт по технічному обслуговуванню (ТО), поточному і капітальному ремонтам з необхідною періодичністю і відповідно до усереднених термінів служби елементів контактній мережі, а також виконання термінових (аварійних) ремонтів, при яких несправні елементи ремонтують або замінюють. До складу технічного обслуговування входить повсякденне спостереження за станом пристроїв, проведення оглядів при обходах і об'їздах (ТО-1), діагностування, випробування і вимірювання (ТО-2) і технічне обслуговування (ТО-3). Розрізняють наступні види ТО-1. Об'їзди в кабіні електрорухомого складу або на автомотрисі з оглядом контактної мережі і пристроїв електропостачання проводяться начальниками районів, електромеханіками або досвідченими електромонтерами, які спостерігають за станом контактної мережі, виявляють видимі пошкодження ізоляції, струн, фіксаторів і інших елементів, порушення їх регулювання або розташування. Обходи з оглядом також виконуються начальниками районів, електромеханіками або найбільш досвідченими електромонтерами з візуальною оцінкою стану обслуговуваних пристроїв і уточненням об'єму робіт по поточному і капітальному ремонтах. При обходах огляду піддаються всі пристрої і вузли, опорні і підтримуючі конструкції, перевіряються їх стан і відповідність вимогам Правив [22], особливо в місцях, де проводилися ремонтні роботи на контактній мережі і залізничній колії. При тому, що пройшло електрорухомого складу проводять спостереження за якістю струмознімання, на станціях стиковки оглядають устаткування і апаратуру пунктів угрупування. Оглядають відповідно до місячних графіків, комплексно, по анкерних ділянках перегонів, а на станціях - по групах шляхів з використанням біноклів і вимірювальних приладів. Позачергові об'їзди і обходи з оглядом призначаються службою Е або ЕЧ в період зміни температури (на 20 °С і більш), сильного дощу, мокрого снігу, вітру, грози, ожеледі, після ряду КЗ по невияснених причинах, а також в інших випадках виробничої необхідності. Крім того, вони можуть поєднуватися з черговими об'їздами. Район проведення позачергових об'їздів і обходів обмежується можливою зоною передбачуваних небезпечних змін. Об'їзди з перевіркою струмознімання призначаються Е або ЕЧ для виявлення місць з низькою якістю струмознімання (підбивки на струмоприймачах, іскріння). Їх проводять із спеціальних оглядових веж, вагонів-лабораторій, кабіни другого електровоза, з вікна або торцевих дверей першого вагону пасажирського поїзда. Перевірка може проводитися за допомогою спеціальних приладів для контролю відривів струмоприймачів або шляхом візуальних спостережень за іскрінням. Обходи з контрольним оглядом очолює начальник, заступник начальника або інженер по контактній мережі дистанції електропостачання. Їх проводять з метою контролю роботи персоналу ЕЧК, оцінки стану закріплених за ними пристроїв, виявлення відступів від Правил [22], типових проектів, а також для уточнення планів ремонтних робіт. Крім того, проводять спеціальні огляди перетинів ВЛ з контактною мережею; запобіжних щитів на штучних спорудах і огляди пунктів угрупування і устаткування станцій стикування. Для виявлення несправностей або відхилень від нормативних вимог і регламентованих параметрів проводять діагностичні випробування і вимірювання. У їх склад входять: діагностування фарфорових тарілчастих ізоляторів, залізобетонних опор, фундаментів, місць з'єднань проводів і контактів раз'єднувачів; вимірювання з перевіркою справності іскрових проміжків і діодних заземлювачів, опору ізоляції електродвигунів моторних приводів і фундаментів, а також корозійної активності грунту і комплексне діагностування контактної мережі вагоном-лабораторією. Діагностику проводить спеціально навчений персонал, використовуючи засоби технічного діагностування, а також вимірювальних вагонів, штанг і приладів, зокрема спеціальні групи виконують діагностування опор, фундаментів і заземляючих пристроїв. Про один з видів технічного обслуговування - верховому обстеженні контактної підвіски - докладніше розказано в п. 5.8. Виявлені несправності, які можуть викликати порушення в русі поїздів або електропостачанні, усувають негайно, останні ліквідовують в терміни, передбачені поточним або капітальним ремонтами. Всі недоліки і зауваження реєструють в Журналі оглядів і несправностей по перегонах і станціях, а на крупних станціях - по парках. У об'єм поточного ремонту (ТР) входять комплексна перевірка стану і ремонт всіх елементів контактної мережі, живлячих і відсисаючих ліній, ВЛ, ліній ДПР, низьковольтних мереж і хвилеводів, усунення відхилень від встановлених норм змісту або від нормального стану, а також ретельний огляд устаткування з перевіркою кріплення, регулюванням, чищенням, мастилом і заміною окремих зношених деталей і вузлів. Мета поточного ремонта – ліквідація несправностей, що з'явилися, на самому початку їх виникнення. Об'єми ТР і терміни його проведення призначають залежно від технічного стану і характеру несправностей окремих вузлів і арматури, виявлених при ТЕ, терміну експлуатації, ступеня забрудненості атмосфери, значущості і вантажонапруженості ділянки. Крім того, при поточному ремонті визначають і уточнюють необхідність, об'єм і терміни проведення капітального ремонту. Роботи по ремонту, модернізації і реконструкції контактної мережі виконують ремонтні бригади ЕЧК, спеціалізовані ремонтні ділянки дистанцій електропостачання або енергомонтажні (електромонтажні) поїзди залізниць. Бригади ділянок і поїздів притягуються тільки до усунення пошкоджень при аваріях, крахах і стихійних лихах. Виконання окремих видів оглядів, вимірювань і діагностування здійснюють фахівці РРУ. Розмежування функцій між ЕЧК і цими підрозділи здійснює начальник ЕЧ. Крім того, на ЕЧК можуть покладатися обов'язку по ТЕ і ремонту електроустановок зовнішнього освітлення переїздів, зупинних пунктів, станцій, основного і резервного живлення пристроїв СЦБ, пристроїв для живлення електричного обігріву стрілочних перекладів і пасажирських складів в пунктах їх відстою, а також інших установок по переліку, що встановлюється начальником ЕЧ. Роботи по ТЕ і ремонту проводять відповідно до технологічних карт. Залежно від характеру виконуваних робіт, вимог безпеки і технічної оснащеності окремі роботи об'єднують в технологічні комплекси. Роботи по ТЕ і ТР залежно від технології виконують в «вікна» або без перерви в русі поїздів в інтервалах між поїздами із застосуванням автомотрис, дрезин, знімних веж, сходів і інших технічних засобів. У графіці руху поїздів повинні передбачатися технологічні «вікна» в світлий час доби тривалістю 1-2 ч для робіт, що вимагають зняття напруги, і всіх робіт в місцях, де утруднено прибирання з шляху знімних ізолюючих веж для пропуску поїздів (у тунелях, скельних виїмках, на мостах, високих насипах неповного профілю, у високих платформ і ін.), а також на кривих ділянках шляху малого радіусу, де не забезпечується видимість поїздів, що наближаються. Перелік цих місць визначається начальником ЕЧ і затверджується начальником відділення дорогі. При виконанні робіт, що вимагають зняття напруги, на ділянках, де дозволяє профіль шляху, пропуск поїздів може проводитися з опущеними струмоприймачами. Перелік таких ділянок затверджується начальником відділення дорогі. При русі поїздів з інтервалом менше 10 мін всі роботи на контактній мережі повинні виконуватися в технологічні «вікна» тривалістю 2 ч не менше двох разів на тиждень для кожного району контактної мережі по кожному шляху. Згідно Правилам [22] потреба в «вікнах» визначається розрахунком залежно від терміну служби і стану пристроїв, ступеня забрудненості і агресивності атмосфери, вантажонапруженості ділянки. Аналіз динаміки використання «віконного» часу на контактній мережі показує зростання тривалості «вікна» з 1,51 ч в 1996г. до 1,84ч на 1 км. експлуатаційної довжини в 2000 р., що складає 7,6% [8]. Всі роботи бригад контактної мережі ЕЧК по технічному обслуговуванню, поточному і капітальному ремонтам регламентуються річним планом ППР з розбиттям по місяцях. Річний план на майбутній рік складається не пізніше за грудень поточного року і затверджується начальником ЕЧ. При його складанні використовують технологічні карти і норми часу, а також враховують дані про технічний стан пристроїв, виявлені при оглядах, діагностуванні, обстеженні, випробуваннях і вимірюваннях. У річному плані передбачають також роботи по реконструкції і споруді нової контактної мережі і супутні роботи при капітальному ремонті шляху. На основі річного плану з урахуванням виконання робіт в попередній період і фактичного стану, виявленого в результаті повсякденних спостережень і результатів випробувань і діагностування, начальник ЕЧК складає відомість робіт на майбутній місяць, затверджує її у керівництва ЕЧ і забезпечує її виконання. У всіх підрозділах ЕЧ ведеться облік виконання плану ТЕ і ремонту, результатів діагностування, обстежень, випробувань і вимірювань, заміни опор, ізоляторів, проводів, окремих елементів і конструкцій, крім того, в ЕЧ ведеться і щорічно коректується паспорт контактної мережі. Всі пошкодження враховуються, розслідуються і аналізуються, виявляються причини дефектів устаткування, конструкцій і вузлів, а також правильність роботи захисту від струмів КЗ. При аналізі дій персоналу виявляються особи, винні в порушеннях, і розробляються заходи по запобіганню подібним пошкодженням і порушенням. За підсумками року дистанція електропостачання аналізує ті, що мали місце на контактній мережі пошкодження і допущений брак в поїздовій і маневровій роботі. Робота ЕЧК оцінюється по виконанню річного і місячного планів виконання робіт, витрат робочої сили і експлуатаційних витрат на 1 км. розгорненої довжини контактної мережі. Наприклад, при нормі 0,12-0,18 чіл. на 1 км. розгорненої довжини в 2001 р. витрати робочої сили на зміст і поточний ремонт пристроїв контактної мережі склали 0,12 чіл. [8]. Читайте також:
|
||||||||
|