Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 5. Дослідження якісного характеру

План лекції (2 год.)

1. Сутність та особливості проведення якісних маркетингових досліджень.

2. Переваги та недоліки використання різних методів якісних досліджень.

3. Використання проективних тестів в маркетингових дослідженнях.

4. Характеристика інших якісних методів маркетингових досліджень: синектична група, метод мозкової атаки.

5. Особливості проведення глибинних інтерв’ю.

Рекомендована література

Основна: 9, 11, 12, 21, 23, 24, 25

Додаткова: 3, 8, 10, 11, 14

Міні - лексикон: якісні дослідження, тестування, фокусування, глибинні інтерв’ю, експерти, омнібус, фокус-група, формалізованість фокус-групи.

 

1. Сутність та особливості проведення якісних маркетингових досліджень

 
 

 

 


 

       
 
 
   

 

       
 
 
 
 
 
 
   

 



Читайте також:

  1. Адаптовані й специфічні методи дослідження у журналістикознавстві
  2. Актуальність дослідження
  3. Акцентуації характеру
  4. Акцентуація характеру – перебільшений розвиток певних властивостей характеру на шкоду іншим, в результаті чого погіршуються відносини з оточуючими людьми.
  5. Алгоритм дослідження кон’юктури
  6. Аналіз документів як метод соціологічного дослідження.
  7. Аналіз інформації та постановка задачі дослідження
  8. Аналіз потреб споживачів та аналіз конкурентів у процесі маркетингового дослідження
  9. Аналітичний метод дослідження
  10. Анкета — основний інструмент дослідження
  11. Біохімічне дослідження жовчі.
  12. В залежності від мети та характеру угоди, які лежать в основі випуску векселів, а також їх забезпечення розрізняють комерційні, фінансові та фіктивні векселя.




Переглядів: 644

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Проблеми визначення елементів вибірки маркетингового дослідження | Характеристика інших якісних методів маркетингових досліджень

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.