Тема 5. Дослідження якісного характеру
План лекції (2 год.)
1. Сутність та особливості проведення якісних маркетингових досліджень.
2. Переваги та недоліки використання різних методів якісних досліджень.
3. Використання проективних тестів в маркетингових дослідженнях.
4. Характеристика інших якісних методів маркетингових досліджень: синектична група, метод мозкової атаки.
5. Особливості проведення глибинних інтерв’ю.
Рекомендована література
Основна: 9, 11, 12, 21, 23, 24, 25
Додаткова: 3, 8, 10, 11, 14
Міні - лексикон: якісні дослідження, тестування, фокусування, глибинні інтерв’ю, експерти, омнібус, фокус-група, формалізованість фокус-групи.
1. Сутність та особливості проведення якісних маркетингових досліджень
Читайте також: - Адаптовані й специфічні методи дослідження у журналістикознавстві
- Актуальність дослідження
- Акцентуації характеру
- Акцентуація характеру – перебільшений розвиток певних властивостей характеру на шкоду іншим, в результаті чого погіршуються відносини з оточуючими людьми.
- Алгоритм дослідження кон’юктури
- Аналіз документів як метод соціологічного дослідження.
- Аналіз інформації та постановка задачі дослідження
- Аналіз потреб споживачів та аналіз конкурентів у процесі маркетингового дослідження
- Аналітичний метод дослідження
- Анкета — основний інструмент дослідження
- Біохімічне дослідження жовчі.
- В залежності від мети та характеру угоди, які лежать в основі випуску векселів, а також їх забезпечення розрізняють комерційні, фінансові та фіктивні векселя.
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|