Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Проблеми визначення елементів вибірки маркетингового дослідження

Продовження таблиці

Аудит торгових точок одержання достовірної інформації, що характеризує товарно-цінову ситуацію на ринку і тенденції її розвитку, здійснюється на базі роздрібних і оптово-роздрібних торгових точок, що відбираються на основі багатоступінчастої вибірки.
Mystery shopping об'єднання підходів спостереження та опитування з метою поліпшення якості обслуговування споживачів. Особливо часто застосовується в роздрібній мережі, банках, ресторанах, готелях, мережах АЗС ін.
Торгові панелі збір інформації про продаж, здійснюється постійна вибірка магазинів роздрібної торгівлі, що з урахуванням розміру їх товарообігу відбираються, щоб вибірка була репрезентативною для країни в цілому або для окремого регіону; співробітники фірми, регулярно відвідують відібрані торгові підприємства і фіксують обсяги продажу відповідних товарів, наявні запаси їх на складах і в торгових залах, ціни і марки товару, наявні види упаковки тощо. На базі інформації торгових панелей відповідна служба надає клієнтам (найчастіше за передплатою) регулярні звіти з кількісними даними і коментарями.
Споживчі (щоденни-кові) панелі репрезентативна вибірка об'єктів дослідження, регулярність проведення вимірів, подання отриманих результатів; об'єктом досліджень є домашні господарства, сім'ї; предметом дослідження є покупки, що здійснюються відповідною сім'єю: обраним для дослідження сім'ям пропонується вести щоденник, у якому щотижня докладно фіксуються всі покупки (звідси друга назва методики - «щоденникова панель»)
Моніто-ринг спожива-чів панельне дослідження або технологія організації маркетингового дослідження, що забезпечує постійне одержання необхідної для маркетингу інформації про споживачів, їх мотивації на основі використання ідентичних вибірок і питань. Здійснюється для виявлення динаміки споживчих переваг, мотивацій, вивчення змін попиту на ті або інші товари

Продовження таблиці

Омнібус звичайне опитування (анкетне, інтерв'ю), проведене за репрезентативною вибіркою. Основний організаційний принцип омнібусу: спеціалізована маркетингова опитувальна організація періодично (щомісяця, щокварталу) проводить за репрезентативною вибіркою (у країні або регіоні) комплексні опитування, в які включаються окремі питання або блоки питань, запропоновані різними замовниками.

Питання для самоконтролю:

1. Визначити концептуальні основи вибіркового дослідження в маркетингу.

2. Охарактеризувати вибірковий план маркетингового дослідження: етапи та проблеми його розробки.

3. Визначити переваги та недоліки різних методів визначення розміру вибіркової сукупності.

4. Визначити переваги та недоліки використання під час маркетингових досліджень ймовірнісних методів відбору цільових респондентів.

5. Обґрунтувати особливості проведення неймовірнісних відборів елементів вибірок під час маркетингових досліджень.

6. Проаналізувати розробку вибіркового плану конкретного маркетингового дослідження та розрахунок обсягу вибірки.

7. Охарактеризувати послідовність утворення вибіркової сукупності.



Читайте також:

  1. I визначення впливу окремих факторів
  2. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  3. II. За зміною ступенів окиснення елементів, які входять до складу реагуючих речовин
  4. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  5. Ocнoвнi визначення здоров'я
  6. V. ЗЕМЕЛЬНІ РЕСУРСИ. ОХОРОНА НАДР ТА ПРОБЛЕМИ ЕНЕРГЕТИКИ
  7. VІІІ. Проблеми та перспективи розвитку машинобудування.
  8. Аграрні проблеми в працях письменників аграрників.
  9. Агроекологічні проблеми розвитку і шляхи їх розв'язання
  10. Адаптовані й специфічні методи дослідження у журналістикознавстві
  11. АКТУАЛЬНI ПРОБЛЕМИ І ЗАВДАННЯ КУРСУ РОЗМIЩЕННЯ ПРОДУКТИВНИХ СИЛ УКРАЇНИ
  12. Актуальні проблеми біоетики




Переглядів: 1020

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Обгрунтування доцільності та умови проведення експерименту | Тема 5. Дослідження якісного характеру

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.022 сек.