МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Методичні рекомендації щодо роботи з опорним конспектом лекційРозповсюдження і тиражування без офіційного дозволу КНТЕУ заборонено ФІЛОСОФІЯ Кафедра філософських та соціальних наук Міністерство освіти і науки України Київський національний торговельно-економічний університет ОПОРНИЙ КОНСПЕКТ ЛЕКЦІЙ
Київ 2010
Автори: Ю.І. Кулагін, кандидат філософських наук, професор, О.О. Валуйський, доктор філософських наук, професор, М.О. Шкепу, доктор філософських наук, професор, Л.О.Боровська, канд. філософських наук, доцент, Н.В. Ведмецька, кандидат філософських наук, доцент, М.В. Ліпін, кандидат філософських наук, старший викладач, І.П. Саволайнен, кандидат філософських наук, старший викладач.
Обговорено та схвалено на засіданні кафедри філософських та соціальних наук 17 лютого 2010 р., протокол № 17. Розглянуто і схвалено на засіданні методичної комісії ФФБС 24 лютого 2010 р., протокол № 5
Рецензенти: В.І. Полурез, доктор історичних наук, професор, Ю.Г. Бадах, доктор історичних наук, професор. Опорний конспект лекцій з дисципліни «Філософія» призначений для оптимізації лекційної та самостійної роботи студентів під час оволодіння програмним матеріалом. За своєю структурою, проблемними блоками та змістовними напрямами він побудований згідно програми та робочої навчальної програми дисципліни «Філософія», яка викладається викладачами кафедри філософських та соціальних наук КНТЕУ. ОКЛ складається з лекційних питань, рекомендованих джерел, міні-лексикону, змісту питань, питань для самоконтролю. Робота з опорним конспектом лекцій не підмінює вивчення студентів першоджерельної. основної та додаткової навчальної літератури і передбачає осмислення та систематизацію змісту останньої за логікою вузлових проблем, які у ньому (ОПК) представлені. Таким чином, робота з опорним конспектом лекції має наступні зрізи: 1) спільна робота з викладачем під час лекції з метою більш ефективного використання лекційного часу для досягнення академічного та проблемного опанування матеріалом і розвитку філософського діалогу; 2) самостійна робота студентів, яка передбачає заповнення змістовних блоків або аспектів окремих питань, які не передбачені для розгляду під час лекції; 3) поповнення студентами конспекту лекцій матеріалу з першоджерел; 4) опрацювання студентами міні-лексікону теми; 5) творча робота студентів з ОПК, яка передбачає постановку проблемних питань у зрізі актуальних проблем сучасного розвитку людини, суспільства, пізнання тощо; 6) самостійне опрацювання студентами контрольних питань з теми; 7) на підставі опрацювання теоретичних блоків та змістовних проблем ОПК студент здійснює підготовку до відповіді на тестові завдання курсу за розподілом тем та модульних контрольних робіт; 8) опрацювання теоретичних проблем ОПК студентами є істотною ланкою у підготовці до складання ним іспиту з дисципліни «Філософія». Читайте також:
|
||||||||
|