Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



План лекції

Тема 1. філософія як універсальний тип знання

ЗМІСТ

ТЕМА 1. Філософія як універсальний тип знання
   
   
   
ТЕМА 2.Онтологія. Філософське розуміння світу
ТЕМА 3.Філософська антропологія. Філософія людини
ТЕМА 4.Філософія свідомості
ТЕМА 5.Гносеологія. філософія. пізнання
ТЕМА 6.Діалектика – загальна теорія розвитку
ТЕМА 7.Філософія суспільства
Тема 8. Філософія економіки
Тема 9.Філософія культури
ТЕМА 12.Філософія цивілізації
Список рекомендованих джерел

1. Філософія як теоретичне ядро світоглядного знання.

2. Природа філософського знання.

3. Історія філософії – об’єктивний процес розвитку світової філософської думки.

 

Рекомендовані джерела:

Основні: 10, с. 15–36; 12, с. 12–39.

Додаткові: 35.

Міні-лексикон:

світогляд,логос, філогенез, онтогенез, Софія, рефлексія, методологія, універсалізм, субстанційність, плюралізм, дуалізм, ідеалізм, матеріалізм.

 


Читайте також:

  1. Більш детально про інвестиційну взаємодію в наступному Додатку до цієї Лекції.
  2. В лекції висвітлюються питання використання мережних структур, їх недоліки та переваги.
  3. Валютне регулювання ЗЕД розглянуто окремо в наступній лекції «Валютне регулювання ЗЕД.
  4. Вибір остаточного варіанта плану лекції. Робота над формою викладу.
  5. ДОДАТОК до Лекції № 12
  6. Документальні колекції науково-історичних товариств в Україні 19 – початку 20 ст.
  7. Закріплення матеріалу лекції
  8. Закріплення матеріалу лекції
  9. Закріплення матеріалу лекції
  10. ЗАПИТАННЯ ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ лекції № 3.
  11. ЗМІСТ ЛЕКЦІЇ
  12. ЗМІСТ ЛЕКЦІЇ




Переглядів: 425

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методичні рекомендації щодо роботи з опорним конспектом лекцій | Природа філософського знання.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.