МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Нормативно-правові засади управління територіальним розвиткомТема ІІ. Законодавче забезпечення АТМ. Принципи АТМ. 1. Нормативно-правові засади управління територіальним розвитком 2. Принципи АТМ Адміністративно-територіалдьний менеджмент в Україні на сучасному етапі формується на законодавчо визначених засадах стратегічного та тактичного планування; об’єднання та концентрації фінансових і матеріально-технічних ресурсів; впровадження ефективних форм та методів управління; узгодженості та синхронізації дій різних гілок та рівнів влади; дотримання відповідності можливостей і потреб регіонального розвитку; диференціації та диверсифікації напрямків діяльності; приватно-державного партнерства; вирівнювання соціально-економічних показників; пріоритетності забезпечення соціальних потреб населення та підвищення рівня життя. Практична реалізація означених засад висуває на перший план вимоги до органів влади адміністративно-територіальних утворень щодо вдосконалення управління, здійснення його на сучасних науково теоретичних підходах, формах та методах. Сутність, особливості та характерні ознаки територіального управління визначаються соціально-економічними завданнями. В залежності від сфери діяльності завдання конкретизуються щодо підвищення ефективності роботи, отримання прибутку, розв’язання соціально-економічних завдань, забезпечення життєдіяльності населення тощо. АТМ включає систему місцевого самоврядування і тому здійснюється на основі поєднання державного управління та форм і методів діяльності територіальних громад. Діяльність органів державної влади регулюється Конституцією України, Законом України “Про місцеве самоврядування”, Законом України “Про державну службу” та іншими нормативно-правовими актами. В частині діяльності виконавчої гілки влади територіальне управління здійснюється на засадах прямої підпорядкованості. Управлінський процес у цьому випадку включає наступні послідовні дії – встановлення предмету управління, оцінка об’єктів управління за належністю до форм власності та статусом, обстеження реального стану, встановлення ролі, значення та місця в регіоні, виявлення проблем та її аналіз, формулювання і розробка завдань, прийняття рішень, доведення їх до виконавців, планування заходів, організацію виконання, контроль, оцінку результатів та підведення підсумків. У сукупності зазначені складові визначають повний управлінський цикл. В частині адміністративного управління є повна залежність функціонування керованої системи від органу управління – побудови його структури, підбору управлінців, оптимального визначення функцій управлінських підрозділів та окремих виконавців. Поблемою є мотивація до праці, оскільки в адміністративних системах виконавці не зацікавлені у виявленні ініціативи, пошуку ефективних засобів, форм і методів роботи, кращих варіантів виконання рішень. Підтвердженням зазначеному є часи планово-адміністративної системи, коли з одного центру без врахування суспільних та економічних законів здійснювалося управління всіма сферами життєдіяльності суспільства, наслідком став крах всієї вибудованої управлінської структури. Водночас, адміністративний ресурс через посилення контрольних функцій та персональної відповідальності кадрів, в окремих випадках, дозволяє отримувати достатньо високі результати.
Читайте також:
|
||||||||
|