МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Принципи адміністративно-територіального менеджментуВ Україні в процесі лібералізації економічного і суспільного життя відбувається демократизація і децентралізація управління, зростає роль регіонів у проведенні реформ, суспільних трансформацій, розвитку інфраструктури, управлінні майном, використанні природних ресурсів, розвитку міжрегіонального та євро регіонального співробітництва. В процесі економічних та суспільних трансформації набувають вдосконалення принципи адміністративно-територіального менеджменту. Як основні положення на яких базується управління вони поділяються на дві основні групи, а саме: ті на яких формується система управління та ті, що забезпечують функціонування управлінських структур. До першої групи відносяться принципи: розмежування повноважень між різними рівнями та гілками влади (в регіоні діють органи виконавчої влади в особі обласної та районних державних адміністрацій; обласні, районні та місцеві ради з визначеними законодавством функціями і засадами самоуправління та самоврядування; делегування повноважень; прямого підпорядкування у виконавчій гілці влади, яким передбачається обов’язковість виконання нижчими рівнями влади рішень вищих органів влади; поєднання загальнодержавних і місцевих пріоритетів та дотримання законодавства в процесі здійснення діяльності; врахування особливостей територіального розвитку (особливості створюють як можливості для забезпечення розвитку, так і формують завдання щодо забезпечення життєдіяльності населення відповідної території); державно-приватного партнерства (передбачає тісну співпрацю між центральними і місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, об'єднаннями громадян, суб'єктами господарювання, особливо приватними, та проведення моніторингу щодо оцінки виконання визначених завдань, який забезпечується узгодженістю рішень, діяльністю в межах повноважень або їх делегуванні). До другої групи відносяться принципи:наступності і послідовності (врахування попередніх етапів розвитку регіону); єдності регіональної політики та практичної роботи з реалізації завдань розвитку регіону; комплексності, який означає гармонійність і пропорційність розвитку економічних, соціальних та гуманітарних складових; ресурсної та господарської збалансованості; пріоритетності та варіантності, що передбачає необхідність вибору оптимальних шляхів розвитку регіону; узгодження інтересів влади та суб’єктів господарювання; створення умов фінансування та забезпечення самостійності діяльності місцевих рад; стратегічного та тактичного планування, що передбачає здійснення, політики регіонального розвитку на основі взаємозв'язаних довгострокових стратегій, планів та програм як на державному, так і адміністративно-територіальному рівні (включає планування необхідних заходів та фінансових витрат з метою забезпечення ефективного розвитку регіонів); об’єднання та концентрації фінансових і матеріально-технічних ресурсів, яке важливе у зв'язку з обмеженістю державного фінансування і необхідністю концентрації фінансів на певних територіях та дотриманням послідовності надання сприяння відповідно до сформульованих цілей, визначення механізмів економічної доцільності їх використання; пріоритетності (передбачає визначення та реалізацію пріоритетів в галузях та на місцевому рівні); стимулювання (забезпечення регіонального розвиток за рахунок ефективного наповнення та використання місцевих бюджетів. Цей принцип передбачає, що додаткове фінансування з державного бюджету повинне здійснюватися без зменшення фінансування з місцевих бюджетів); розмежування(передбачає розподіл владних повноважень, за яким місце надання адміністративної (управлінської) послуги максимально наближено до її безпосереднього споживача шляхом концентрації матеріальних і фінансових ресурсів на відповідному територіальному рівні управління); диференціації (надання державної підтримки регіонам з урахуванням їх потенціалу, умов, критеріїв та термінів отримання позитивного результату); вирівнювання (полягає у ліквідації відмінностей між окремими регіонами щодо рівня життя населення, економічного потенціалу, розвитку інфраструктури). В адміністративно-територіальному менеджменті застосовуються також принципи: наукової обґрунтованості управлінських рішень, що передбачає розробку якісних управлінських рішень, заснованих на об'єктивних економічних законах і результатах попереднього аналізу рівня регіонального розвитку; погодженості всіх елементів системи регіонального управління, що полягає у формулюванні адекватних цілей діяльності й розвитку регіону, виконанні для їх реалізації основних функцій регіонального управління, а також використанні необхідних методів управління при відповідному ресурсному забезпеченні; раціоналізації діапазону регіонального управління, що полягає в розробці та функціонуванні ефективних організаційних структур управління, що забезпечують суб'єкту управління відповідну керованість об'єктом управління; оптимізації співвідношення централізації та децентралізації в процесі регіонального управління, що повинен забезпечити раціональне об'єднання єдиноначальності й делегування повноважень, що дозволяє приймати якісні управлінські рішення і реалізовувати їх у запланований термін; формування та використання адекватної і достовірної управлінської інформації на основі ефективної організації інформаційних потоків, що полягає в одержанні та використанні необхідної управлінської інформації про стан об'єкта регіонального управління; максимізації результату регіонального управління при мінімізації ресурсних витрат, заснованого на одержанні запланованого результату управління при використанні необхідного обсягу природних, матеріально-технічних, фінансових, трудових і інформаційних ресурсів.
Читайте також:
|
||||||||
|