Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Організація праці в системі адміністративно-територіального менеджменту

Тема ІІІ. Функції адміністративно-територіального менеджменту

1. Функція планування

2. Організація праці в АТМ

3. Мотивація в АТМ

4. Використання функції контролю

 

  1. Функція планування

Функція планування передбачає декілька етапів:

- оцінку стану регіону, зокрема, щодо фінансів, виробництва, трудових ресурсів, соціальної та гуманітарної сфери, екології та інших важливих проблем;

- аналіз можливостей та загроз;

- формулювання цілей;

- визначення виконавців та термінів виконання.

Функція планування конкретизуються за напрямками діяльності: контакти з представниками інших гілок влади; контакти з групами населення та окремими громадянами; робота з конкретними працівниками; управління виробничим процесом; підвищення професійної кваліфікації; аналіз функцій вказує , які завдання виконує той або інший орган влади та відповідні підрозділи; адміністрування щодо дотримання законів; обслуговування населення з конкретних питань (освіти, охорони здоров’я, соціального захисту тощо); регулювання (цінової політики,розподілу ресурсів, зайнятості населення, надання дозволів, ліцензій, відповідність стандартам; збирання інформації щодо дотримання законів, угод, домовленостей, інструкцій, роботи зі скаргами та зверненнями.

 

Найважливішою функцією управління є організація праці на основі спеціалізації та розподілу обов’язків.

Організацію як функцію управління необхідно розглядати з двох позицій: розподілу всього обсягу роботи між підрозділами – горизонтальний поділ праці та забезпечення взаємозв’язку між ними відповідно з підпорядкованістю – вертикальний поділ праці.

Організація праці передбачає створення таких підрозділів, відділів, управлінь, секторів тощо, який би дозволив: створити оптимальні умови для виконання завдань; врахувати специфіку органу влади; розподілити обов’язки так, щоб керівники вищих рівнів займалися стратегічними питання, середньої ланки – тактичними, функціональні працівники – поточними.

Для цього кожний працівник незалежно від рангу наділяється функціональними обов’язками та повноваженнями. Їм надаються відповідні матеріальні та фінансові ресурси та формується відповідний порядок роботи.

Важливим поняттям в організаційній функції є відповідальність, тобто обов’язок якісно і своєчасно виконувати поставлені завдання. У цьому зв’язку доцільно підкреслити, що керівник може делегувати підлеглим свої повноваження, однак відповідальність не делегується.

Обсяг відповідальності впливає на розмір заробітної плати.

Повноваження розподіляються на лінійні, які передаються зверху низ, від вищих рівнів влади до нижчих. Адміністративно-територіальне управління засноване на ієрархічній системі управління. Крім лінійних повноважень застосовуються штабні повноваження з метою надання лінійним керівникам сприяння в роботі. Для цього створюється адміністративний апарат. Його поділяють за трьома основними функціями: консультативний (надає консультації з окремих сфер знань); дорадчий (до обов’язків входить надання інформаційних матеріалів для прийняття обґрунтованих рішень, планування роботи тощо); обслуговуючий (матеріально-технічне забезпечення , помічники, секретарок, референти тощо).


Читайте також:

  1. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  2. II. Організація і проведення спортивних походів
  3. II. Організація перевезень
  4. II. Організація перевезень
  5. А. Організація Острозького колегіуму – Академії
  6. Автоматизація помпових станцій підкачування і перекачування. Охорона праці під час експлуатації систем автоматизації.
  7. Адаптація працівників.
  8. АДАПТОВАНА ДО РИНКУ СИСТЕМА ФОРМУВАННЯ (НАБОРУ) ОКРЕМИХ КАТЕГОРІЙ ПЕРСОНАЛУ. ВІДБІР ТА НАЙМАННЯ НА РОБОТУ ПРАЦІВНИКІВ ФІРМИ
  9. Адміністративні правопорушення в галузі охорони здоров'я. Адміністративна відповідальність медичних працівників.
  10. Адміністративно-територіальна організація
  11. Адресація в системі ЕП НБУ.
  12. Акти з охорони праці в організації.




Переглядів: 350

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Принципи адміністративно-територіального менеджменту | Мотивація в адміністративно-територіальному управлінні

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.