Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Мотивація в адміністративно-територіальному управлінні

Важливою є функція мотивації. Основна мета процесу мотивації – це отримання максимальної віддачі, підвищення загальної результативності діяльності.

На думку низки авторів, мотивація – це свідоме прагнення до певного задоволення потреб, до успіху. Інші під мотивацією розуміють зовнішні подразники, що активізують діяльність.

В узагальненому вигляді мотивація – це процес спонукання себе й інших до діяльності для досягнення особистих цілей і цілей організації.

Досить поширеним є визначення мотивації як рушійної сили поведінки, як прагнення людиною активної дії з метою задоволення своїх потреб.

Мотивацію визначають і як стан особи, що характеризує рівень активності і спрямованості дії людини в конкретній ситуації. При цьому мотив виступає як привід, причина, об'єктивна необхідність щось зробити, спонукання до певної дії .

Така різноманітність визначень засвідчує, що мотивація загалом – це складне і багатогранне явище.

З'ясовуючи сутність і природу мотивації, маємо усвідомлювати, що йдеться передусім про особистісний процес, який і спрямовує її поведінку в певне русло, спонукає її поводитись у конкретній ситуації в певний спосіб. На поведінку людини в процесі трудової діяльності впливає комплекс факторів мотиваторів, що спонукають до діяльності: зовнішніх – на рівні держави, галузі, регіону, підприємства та внутрішніх — складових структури самої особистості працівника (потреби, інтереси, цінності людини, пов'язані з її особистістю та соціокультурним середовищем, особливості трудової ментальності тощо).

Отже мотивація – це сукупність внутрішніх і зовнішніх рушійних сил, які спонукають людину до діяльності, визначають поведінку, форми діяльності, надають цій діяльності спрямованості, орієнтованої на досягнення особистих цілей і цілей організації.

В адміністративно-територіальному менеджменті основним мотивуючим чинником є заробітна плата, проте, існує багато інших чинників, що примушують людину ефективно працювати, причому постійно зростає не лише їх діапазон, а і вдосконалюються форми та методи мотивації, застосовуються інноваційні підходи.

З іншого боку мотивація є одним з основних засобів вдосконалення адміністративно-територіального менеджменту, забезпечення оптимального використання ресурсів, мобілізації наявного кадрового потенціалу.

Мотивація в адміністративно-територіальному менеджменті конкретизується до умов діяльності та завдань, які вирішуються і формується на законодавчій базі, яка визначає їх сутність.

Зокрема, відповідність заробітної плати, присвоєння рангів, виплат за стаж державної служби та інтенсивність, які прямо визначають задоволення потреб, так і просування по службі як мотивація на майбутні періоди.

Отже, включає цілу низку складових, які притаманні взагалі мотивації персоналу, а саме: мотивацію трудової діяльності, тобто спонукання до ефективної трудової діяльності, що забезпечує необхідні винагороди і задовольняє наявні потреби; мотивацію стабільної та продуктивної зайнятості; мотивацію розвитку конкурентоспроможності працівника; мотивацію володіння засобами виробництва; мотивацію вибору нового місця роботи тощо.

Важливим з теоретичної і практичної точки зору є питання про співвідношення «внутрішньої» і «зовнішньої» мотивації.

Характерними різновидами зовнішньої мотивації є стимулювання згідно з чинним порядком призначення премій, правилами внутрішнього трудового розпорядку, наказами та розпорядженнями керівництва, правилами поведінки тощо.

 


Читайте також:

  1. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  2. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  3. Аналіз в управлінні портфелем цінних паперів.
  4. Бюджетування в управлінні підприємством
  5. Види комунікації в управлінні
  6. Виконавча владабазується на певних принципах: пріоритет прав людини, демократизм, законність, рівноправність громадян у державному управлінні, гласність.
  7. Використання в управлінні показників фінансової звітності
  8. Використання в управлінні показників фінансової звітності
  9. Використання концепції В. Тарасенка „64 стратегеми” в управлінні стратегічними змінами
  10. Використання результатів атестації в управлінні розвитком персоналу організації
  11. ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ ПРОГРАМНИХ КОМПЛЕКСІВ В УПРАВЛІННІ КОРПОРАТИВНИМИ БІЗНЕС-ПРОЦЕСАМИ
  12. Використання участі працівників в управлінні для здійснення змін




Переглядів: 487

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Організація праці в системі адміністративно-територіального менеджменту | Використання функції конторолю

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.