МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Та протягом чергування.Обов’язки ДНЦ під час заступання на чергування Дії ДНЦ під час зупинки поїзда на перегоні, порушення нормальної роботи пристроїв СЦБ на станціях та перегонах. Накази ДНЦ про закриття перегону під час надання допомоги поїзду. Обов’язки ДНЦ під час заступання на чергування та протягом чергування. План Робота поїзного диспетчера. Основні обов'язки ДНЦ щодо забезпечення руху поїздів під час чергування. Накази ДНЦ. Дії ДНЦ під час зупинки поїзда на перегоні, порушення нормальної роботи пристроїв СЦБ на станціях та перегонах. Поїзний диспетчер під час заступання на чергування повинен ознайомитися з поїзним положенням, перевірити заступання на чергування всіх чергових по станціях, повідомити їм точний час для звірення годинників, ознайомитися з положенням на станціях, діючими на ділянці попередженнями, залежно від обстановки дати станціям необхідні вказівки про наступну роботу, в тому числі щодо забезпечення безпеки руху. На ділянках, обладнаних диспетчерською централізацією, поїзний диспетчер під час заступання на чергування зобов’язаний перевірити справність технічних засобів і через начальників станцій або інших працівників, на яких покладено виконання операцій з приймання і відправлення поїздів, ознайомитися з положенням на станціях ділянки. Поїзний диспетчер веде графік виконаного руху, на якому відмічає дані про рух поїздів, а також усі порушення нормальної роботи на ділянці та їх причини. На графіку виконаного руху або додатку до нього вказуються: а) номери поїздів і поїзних локомотивів та одиниць спеціального самохідного рухомого складу, прізвища машиністів та час їх явки на роботу, маса та умовна довжина поїздів, поїзди, що вимагають особливих умов пропускання, а також структурний підрозділ, що є власником спеціального самохідного рухомого складу (ПЧ, ЕЧ, ШЧ тощо). Номери поїздів, що доповнюються відповідними буквами та індексами, відмічаються з цими буквами та індексами на графіку виконаного руху; б) час відправлення, прибуття і проходження поїздів по станціях ділянок; в) колія, по якій пропускався, приймався (відправлявся) поїзд; г) час збільшення (зменшення) перегінного часу ходу на перегонах; д) при порушенні нормальної дії пристроїв СЦБ – за яким дозволом приймався (відправлявся) поїзд (реєстрований наказ, колійна записка, дозвіл на бланку зеленого кольору, тощо); ж) дані про використання локомотивів; з) дані про поїзну і вантажну роботу станцій за встановлені періоди доби; к) відмітки про графікове відправлення і проходження пасажирських, приміських і вантажних поїздів, при відхиленні від графіка – служба (господарство), за якою віднесена затримка поїзда та час запізнення; л) зайняття приймально-відправних колій на проміжних станціях окремими вагонами, господарчими поїздами або составами з вказівкою кількості укладених гальмових башмаків або стаціонарних пристроїв для закріплення вагонів при залишені рухомого складу на колії більше, ніж 1 годину; м) всі діючі попередження, в тому числі що вимагають зниження швидкості, номера поїздів, з яких почато видачу попередження, відмітка про видачу непередбачених попереджень; н) дані про несправності пристроїв СЦБ, контактної мережі, зв’язку, електропостачання, несправності колії; при усуненні несправності – відмітка посади особи (керівника робіт) яка усунула несправність; о) закриття перегонів, колій та інших пристроїв, що обслуговують рух, з вказанням номера телеграми-дозволу, посади і прізвища керівника робіт і посадових осіб, відповідальних за безпеку руху при виконанні робіт у “вікно”; п) зняття напруги з контактної мережі на головних і приймально-відправних коліях станцій ділянки та перегонів; р) рух поїздів по неправильній колії. На окремих ділянках для запису необхідних для поїзного диспетчера даних, що стосуються руху поїздів і вантажної роботи, можуть використовуватися прилади й апаратура автоматизованого робочого місця, а також призначатися на допомогу диспетчерові оператори або інші працівники дирекції залізничних перевезень. Усі розпорядження з руху поїздів на ділянці поїзний диспетчер передає черговим по станціях й іншим працівникам, які пов’язані з рухом поїздів, наказами, що реєструються (записуються) в необхідних випадках у журналі диспетчерських розпоряджень ф.ДУ-58. Усі переговори поїзного диспетчера по диспетчерських засобах зв’язку та радіозв’язку мають фіксуватися системою документованої реєстрації переговорів при виконанні поїзної і маневрової роботи. Обов’язковій реєстрації в журналі диспетчерських розпоряджень підлягають такі накази: а) про відкриття і закриття перегонів або окремих колій перегонів (у тому числі для руху рухомого складу на електротязі у зв’язку із зняттям напруги); б) про перехід з двоколійного руху на одноколійний і про відновлення двоколійного руху; в) про перехід з одних засобів сигналізації та зв’язку на інші при русі поїздів; г) про відправлення поїздів по неправильній колії і з розмежуванням часом (у випадку і у порядку, передбаченому у розділі 19); д) про відправлення поїздів з небезпечними вантажами класу 1 (вибуховими матеріалами), негабаритними вантажамиі підвищеної довжини за формою: “Наказ № … Дата … Час (год … хв…). ДС станцій від … до … . Поїзд № …, що відправляється зі станції … о … год … хв слідує з небезпечним вантажем класу 1 ВМ (небезпечним вантажем класу 2, негабаритним вантажем Н …, підвищеної довжини (довгосоставний) … умовних вагонів). Забезпечте безпечний пропуск згідно з ТРА станцій. ДНЦ … (прізвище)”. Текст наказу може бути доповнений особливостями пропуску поїзда по станціях та перегонах, що вказані в телеграмі на пропуск цього поїзда. При прямуванні поїзда на декілька диспетчерських ділянок, копія наказу адресується також ДНЦ сусідніх ділянок. Порядок пропуску довгосоставних і великовагових поїздів встановлюється наказом начальника залізниці; ж) про приймання і відправлення пасажирських, поштово-багажних, вантажно-пасажирських і людських поїздів на колії та з колій, не передбачених для цих операцій технічно-розпорядчим актом станції за формою: ““Наказ № … Дата … Час (год … хв…). ДС станції … Дозволяю прийняти поїзд № … на … неспеціалізовану колію станції. Забезпечте безпечне прямування поїзду. ДНЦ … (прізвище)”. з) про призначення поїздів, не передбачених графіком, і порядок їх прямування та про відміну поїздів. Накази про пропускання по ділянці окремих локомотивів, спеціального самохідного рухомого складута господарчих поїздів можуть не реєструватися; к) про рух поїздів при несправності автоматичної локомотивної сигналізації і поїзного радіозв’язку за формою:
“ Наказ № … Дата … Час (год … хв…). ДС станцій від … до … Копія машиністу поїзда № …, ДНЦ (сусідньої ділянки) Поїзд № …, прямує з несправною АЛС (поїзним радіозв’язком). Забезпечте безпечний пропуск по станціях. ДНЦ … (прізвище)”.
л) про введення в графік пасажирських поїздів, що запізнюються за формою:
“Наказ № … Дата … Час (год … хв…). ДС станцій від … до … Копія машиністу поїзда № …, ДНЦ (сусідньої дільниці) Поїзд № …, прямує ділянкою із запізненням Вжийте заходів щодо скорочення запізнення поїзда, забезпечте безперешкодний безпечний пропуск. ДНЦ … (прізвище)”.
м) у випадках, передбачених в пунктах 5.7.2, 5.7.10, 6.5.1, 6.5.2, 6.5.7, 11.14.2, 11.14.7, 11.14.8, 13.7, 13.9. Для комісійної перевірки можливості зміни напрямку руху за допомогою кнопок (рукояток) допоміжного режиму до тексту наказу, передбаченого п.5.7.10, додається: “для комісійної перевірки”; н) на ділянках, обладнаних ДЦ, накази про передачу станцій на резервне (місцеве, сезонне) управління і повернення управління на центральний пост ДЦ; о) про порядок видачі попереджень, які виникли не передбачено; п) про дозвіл на видачу попередження про короткочасну зупинку поїзда на станції або перегоні для доставки працівників дистанції колії, електропостачання, сигналізації та зв’язку на місце відмов пристроїв та пошкоджень споруд і повернення назад згідно з наданими заявками. У журналі диспетчерських розпоряджень мають записуватися також всі реєстровані накази, адресовані машиністам поїзних локомотивів, а також всі накази поїзних диспетчерів сусідніх ділянок, адресовані поїзному диспетчеру даної ділянки. Реєстрація інших наказів, пов’язаних з рухом поїздів на ділянці, проводиться за розсудом диспетчерів. Для скорочення часу на запис диспетчерських наказів диспетчерські накази за формами, передбаченими цією Інструкцією, з дозволу начальника дирекції залізничних перевезень (начальника залізниці) можуть реєструватися з використанням персональних комп’ютерів з друкуванням текстів наказів, а також можуть застосовуватися спеціальні штампи з нанесеними на них текстами наказів, що найчастіше видаються. . У журналі диспетчерських розпоряджень реєструються також приймання та здавання чергувань поїзним диспетчером. Крім вищезазначеного, до журналу диспетчерських розпоряджень повинні записуватися повідомлення (телефоном або через радіозв’язок): - від керівника робіт про закінчення всіх робіт на колії перегону та можливості відкриття руху поїздів на перегоні; - від ДСП, машиніста, посадових осіб про несправність і відновлення дії засобів сигналізації та зв’язку, виявлення “поштовху” колії; - від машиніста поїзда, що зупинився на перегоні, про надання допомоги в зв’язку з несправністю локомотива або сходу рухомого складу; - від посадової особи про виявлену несправність колії, земляного полотна, штучних споруд та інших облаштувань, що загрожують безпеці руху поїздів; - від енергодиспетчера про усунення пошкоджень контактної мережі, закінчення робіт на контактній мережі, про зняття (подачу) напруги. Читайте також:
|
||||||||
|