Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Шляхи зниження неефективного функціонування пасажирського комплексу України.

Головна задача держави полягає в створенні сучасного, ефективного працюючого в ринкових умовах пасажирського транспорту, прибутковість якого буде зростати не лише від збільшення обсягів перевезень, а і завдяки раціонального використання основних фондів і скорочення матеріальних і фінансових витрат на перевезення.

Ефективність функціонування пасажирського комплексу в перспективі залежить від: - точності визначення стратегії;

- тактичних шляхів реалізації реструктуризації розвитку господарства;

- забезпечення раціональної організації роботи всіх підрозділів пасажирського транспорту.

Транспортний комплекс є важливою складовою економіки держави, яка забезпечує життєдіяльність суспільства. Нормальне, злагоджене функціонування всього комплексу залежить від роботи багато чисельних структурних підрозділів, в тому числі і з обслуговування пасажирів. Вирішення завдання підвищення ефективності роботи транспортної галузі в цілому суттєво залежить не тільки від якісного здійснення вантажних перевезень, а і від зниження собівартості пасажирських перевезень. Тому проблема забезпечення економічного управління пасажирськими перевезеннями в сучасних умовах вимагає розробки цілісної системи заходів по усуненню недоліків в сфері організації соціально-значущих пасажирських перевезень. В зв’язку з цим якісне рішення названої проблеми прямо залежить від впровадження в практику сучасної техніки і новітніх технологій, а також пріоритетним напрямком в діяльності транспортної галузі є забезпечення ефективного використання основних фондів і особливо транспортних засобів (вагонів, локомотивів автобусів, літаків, суден).

Важливим моментом в обґрунтуванні шляхів підвищення ефективності роботи пасажирського транспорту є рішення задач, яким чином найбільш ефективно використовувати наявні ресурси кожного підприємства. В рамках діючої конкуренції через не вирішення цієї задачі транспортне підприємство на ринку втратить свою конкурентоспроможність, що призведе до його ліквідації. Для оцінки ефективності роботи, використання основних та обігових фондів, видів діяльності кожного транспортного підприємства необхідно використовувати спеціальну систему показників, таких як прибуток (збиток), рентабельність.

Проведення систематичних і детальних аналізів своєї діяльності надасть можливість своєчасно виявляти збої в роботі на кожному етапі процесу перевезень пасажирів, оцінювати їх наслідки, попереджати їх проявлення заздалегідь і швидко реалізувати ефективні заходи по їх усуненню, якщо вони виникли.

Гнучка економічна політика підприємства в поєднанні із своєчасною реалізацією ефективних заходів щодо впровадження нової техніки і прогресивної технології забезпече рентабельність роботи підприємства і підвищить ефективність функціонування пасажирського комплексу України, що призведе до ліквідації збитковості деяких видів пасажирських перевезень, особливо залізничних. Серед причин збитковості залізничних пасажирських перевезень необхідно виділити наступні:

- недостатня відповідність розмірів руху пасажирських поїздів реальному попиту на деяких напрямках;

- невисока населеність окремих пасажирських поїздів;

- недоліки тарифної та державної політики в сфері пасажирських перевезень.

З метою подолання цих негативних явищ необхідно запровадити в практику управління залізничними пасажирськими перевезеннями системи проведення економічних аналізів і визначення рентабельності конкретних пасажирських поїздів, особливо в дальньому сполученні.

Підвищення ефективності функціонування пасажирського комплексу України можливе за рахунок впровадження наступного:

- подальше впровадження в практику перевезень пасажирів всього комплексу державного регулювання (організація транспортного ринку, ліцензій на діяльність, контроль транспортних тарифів, податкове регулювання, розробка і контроль виконання екологічних стандартів, норм безпеки і охорони праці);

- управління пасажирським комплексом на підставі принципів ринкової економіки і орієнтації його на потреби пасажира;

- удосконалення правової бази для дальності пасажирського комплексу держави шляхом прийняття на рівні Верховної Ради України необхідних Законів;

- вилучення із експлуатації морально і фізично зношених транспортних засобів (рухомого складу) і заміна їх новими;

- забезпечення максимальної взаємодії всіх видів транспорту між собою;

- впровадження комплексних автоматизованих систем управління пасажирськими перевезеннями;

- впровадження економічно обґрунтованих тарифів;

- формування і впровадження доцільної системи сервісного обслуговування пасажирів;

- розробка і впровадження системи економічної діяльності транспортних підприємств і роботи рухомого складу;

- рішуче впровадження заходів з метою зменшення хронічної збитковості і ліквідації існуючої на залізничному транспорті практики покриття збитків від пасажирських перевезень за рахунок прибутку від вантажних перевезень.


Читайте також:

  1. А/. Верховна Рада України.
  2. Агроекологічні проблеми розвитку і шляхи їх розв'язання
  3. Адміністративно-командна система, її ознаки та механізм функціонування.
  4. Актуальні проблеми економічної безпеки України.
  5. Алгоритм формування комплексу маркетингових комунікацій
  6. Альтернативні шляхи охорони атмосфери
  7. Альтернативні шляхи охорони атмосфери
  8. Альтернативні шляхи охорони атмосфери
  9. Аналіз причин аварійності та шляхи її зниження
  10. Архаїчні культури на території України. Трипільська культура та її здобутки.
  11. АСУТП без керувального обчислювального комплексу.
  12. Б/. Президент України.




Переглядів: 642

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Значення пасажирських перевезень. | Організаційна структура і правова основа управління пасажирськими перевезеннями на транспорті.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.