МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Загальні положення про управління транспортним продуктом.
Управління транспортним продуктом передбачає управління транспортним товаром і транспортною послугою, як двох взаємопов’язаних складових транспортного продукта. Транспортний продукт і його складові мають свій життєвий цикл який складається: - розробка і створення транспортного продукту; - вихід на ринок і впровадження його на ринку; - швидке зростання попиту і продажу (збуту); - зрілість, стабілізація попиту і продажу; - занепад, при якому різко спадає попит і продаж, ща закінчується припиненням реалізації товару. 1.Транспортний продукт спочатку народжується на папері в конструкторських організаціях, тобто здійснюється його проектування з врахуванням новітніх досягнень науки і техніки, закордонного досвіду і вимог користувачів транспортних послуг і пасажирських компаній потім проводиться його виготовлення на відповідному підприємстві, після чого він надходить на транспорт. Управління транспортним продуктом починається з цього етапа. 2. Перед виходом на ринок нового рухомого складу і його впровадженням (другий етап життєвого циклу) необхідно підготувати перелік заходів, які будуть здійснювати його вихід і швидке впровадження. Перш за все слід вирішити, де буде експлуатуватися транспортний засіб: в межах держави чи в міжнародному сполученні, в якому регіоні або в декількох регіонах держави, на якому маршруті (між якими населеними пунктами). 3. Період експлуатації нового рухомого складу (швидкого зростання попиту і продажу) характеризується визначенням споживачами (пасажирами) переваг і достоїнств транспортного товару, швидким поширенням інформації про це серед широкого кола пасажирів без зусиль виробника (транспортної компанії). Продаж (користування) зростає, собівартість зменшується, з’являється прибуток. Виробництво на цьому етапі стає ефективним. Для стимулювання розвитку даного етапу транспортна компанія повинна постійно підвищувати якість нововведення, покращувати його споживчі якості, орієнтувати рекламу на зростання продаж, в необхідних випадках слід своєчасно знижувати ціни для розширення кількості споживачів (пасажирів) і тоді прибуток буде зростати за рахунок збільшення кількості обслужених пасажирів. 4. Четвертий етап життєвого циклу транспортного продукту (зрілість, стабілізація попиту і продажу) починається з моменту, коли темпи росту продаж певної послуги починають зменшуватися. Тут важливо транспортній компанії провести заходи по збільшенню тривалості етапу зрілості послуги. Це можливо здійснити шляхом її модифікації (для більшої зручності пасажирам змінити розклад руху транспортних одиниць, збільшити швидкість доставки, підвищити рівень обслуговування та інше). 5. Але ж все таки наступає останній етап (етап занепаду) життєвого цикла транспортної послуги, коли завдяки сильної конкуренції і великої насиченості транспортного ринка попит на транспортну послугу значно зменшується, кількість обслужених пасажирів різко зменшується.Тому, щоб уникнути збитків, необхідно своєчасно припинити реалізацію данної транспортної послуги. Сучасний транспортний ринок України характеризується бідним асортиментом послуг, який пропонується пасажиру. Крім невеликої кількості різних послуг ринок не може забезпечити високий рівень якості послуг. Це пов’язано із відставанням від світового рівня технічного розвитку пасажирського транспорту, застарілістю рухомого складу, недостатністю засобів для ремонту і забезпечення надійної і безпечної експлуатації транспортних засобів, низьким рівнем розвитку маркетингових і сервісних структур та іншим.
Читайте також:
|
||||||||
|