МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Просування транспортного продукту на ринок.
Конкретна пасажирська компанія може обслуговувати пасажирів одного або декількох сегментів транспортного ринку, займаючи в них певну позицію. Позиція продукта – це оцінка споживачів (пасажирів) місця (позиції), яке займає даний продукт по відношенню до продуктів-конкурентів [16]. Для вирішення цього питання пасажирської компанії повинні мати в своєму розпорядженні спеціалістів з маркетингу які визначають позиції, де транспортний продукт на вибраному сегменті ринку матиме найбільші переваги. Процес позиціювання транспортного продукта складається із трьох послідовних етапів [16]: - визначення переліку всіх можливих переваг продукта; - відбір найбільш привабливих, конкурентних переваг; - проведення рекламної компанії і пропаганда відібраної найбільш конкурентної позиції. Позицію транспортного продукта на ринку можуть визначати наступні параметри [16]: - специфічні властивості: низька вартість квитка, сама висока швидкість доставки, надійність, регулярність, безпека, висока якість обслуговування та інші; - користь від використання продукта: мінімальний тривалість перевезення, наявність відповідних скидок (на проїзд в певному транспортному засобі, в певний час), пільги, що надаються під час поїздки; - рівень обслуговування, який залежить від наявності висококваліфікованого обслуговуючого персоналу, його компетентності, ввічливості, привітності, шанобливості, люб’язності, акуратності та інше. - інші параметри: потреби, які не задовольняє даний продукт; існування конкурентів; появлення продукта більш високої якості; розміщення вокзалу; зручність розкладу руху транспортних засобів; - імідж транспортної компанії, маршрута, транспортного засоба: назва, торгова марка, знак та інше. Для просування продукта на ринок вибрати лише один (інколи два) параметра, які активно треба рекламувати. Вимоги до вибраного параметра наступні [16]: - важність оцінюється тим, що параметр приносить пасажиру велику користь; - прибутковість транспортної компанії збільшується завдяки введення конкретної відмінності (параметра); - не повторюваність параметра означає те, що конкуренти не пропонують таку відмінність або пропонують більш красиво, привабливіше і переконливіше; - доказовість відмінності (параметру) передбачає можливість її показу пасажиру або він може її відчути; - неможливість наслідування відмінності конкурентами, тобто вони не можуть його перейняти, скопіювати; - доступність відмінності по вартості надає можливість покупцям заплатити за таку відмінність. Система просування транспортного товару (послуги) на ринок – це комплекс заходів, які проводить пасажирська компанія з наступних напрямків: реклама, стимулювання збуту, зв’язки з громадськістю, спеціальні прямі продажі товарів (послуг) [16]. Для реалізації цих заходів компанії використовують наступне: презентації, виставки, рекламу, демонстрація нових транспортних засобів і послуг, видання різноманітної довідково-рекламної інформації, використання засобів масової інформації та інше.
Читайте також:
|
||||||||
|