Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Просування транспортного продукту на ринок.

 

Конкретна пасажирська компанія може обслуговувати пасажирів одного або декількох сегментів транспортного ринку, займаючи в них певну позицію. Позиція продукта – це оцінка споживачів (пасажирів) місця (позиції), яке займає даний продукт по відношенню до продуктів-конкурентів [16]. Для вирішення цього питання пасажирської компанії повинні мати в своєму розпорядженні спеціалістів з маркетингу які визначають позиції, де транспортний продукт на вибраному сегменті ринку матиме найбільші переваги.

Процес позиціювання транспортного продукта складається із трьох послідовних етапів [16]:

- визначення переліку всіх можливих переваг продукта;

- відбір найбільш привабливих, конкурентних переваг;

- проведення рекламної компанії і пропаганда відібраної найбільш конкурентної позиції.

Позицію транспортного продукта на ринку можуть визначати наступні параметри [16]:

- специфічні властивості: низька вартість квитка, сама висока швидкість доставки, надійність, регулярність, безпека, висока якість обслуговування та інші;

- користь від використання продукта: мінімальний тривалість перевезення, наявність відповідних скидок (на проїзд в певному транспортному засобі, в певний час), пільги, що надаються під час поїздки;

- рівень обслуговування, який залежить від наявності висококваліфікованого обслуговуючого персоналу, його компетентності, ввічливості, привітності, шанобливості, люб’язності, акуратності та інше.

- інші параметри: потреби, які не задовольняє даний продукт; існування конкурентів; появлення продукта більш високої якості; розміщення вокзалу; зручність розкладу руху транспортних засобів;

- імідж транспортної компанії, маршрута, транспортного засоба: назва, торгова марка, знак та інше.

Для просування продукта на ринок вибрати лише один (інколи два) параметра, які активно треба рекламувати.

Вимоги до вибраного параметра наступні [16]:

- важність оцінюється тим, що параметр приносить пасажиру велику користь;

- прибутковість транспортної компанії збільшується завдяки введення конкретної відмінності (параметра);

- не повторюваність параметра означає те, що конкуренти не пропонують таку відмінність або пропонують більш красиво, привабливіше і переконливіше;

- доказовість відмінності (параметру) передбачає можливість її показу пасажиру або він може її відчути;

- неможливість наслідування відмінності конкурентами, тобто вони не можуть його перейняти, скопіювати;

- доступність відмінності по вартості надає можливість покупцям заплатити за таку відмінність.

Система просування транспортного товару (послуги) на ринок – це комплекс заходів, які проводить пасажирська компанія з наступних напрямків: реклама, стимулювання збуту, зв’язки з громадськістю, спеціальні прямі продажі товарів (послуг) [16]. Для реалізації цих заходів компанії використовують наступне: презентації, виставки, рекламу, демонстрація нових транспортних засобів і послуг, видання різноманітної довідково-рекламної інформації, використання засобів масової інформації та інше.

 


Читайте також:

  1. Аналіз факторів впливу на обсяги виробництва суспільного продукту.
  2. Б. Новостворена вартість, яка складається з вартості необхідного продукту (НП) і вартості додаткового продукту ( ДП).
  3. В цілому сукупність суспільного продукту – це сукупність благ і послуг, вироблених суспільством за певний період часу (як правило, за рік).
  4. Валютний ринок. Види операцій на валютному ринку
  5. Валютний ринок. Види операцій на валютному ринку
  6. Взаємозв'язок інноваційної стратегії з фазами життєвого циклу продукту
  7. Вибір виду транспортного засобу
  8. Використання геоінформаційних систем для аналізу природоохоронної діяльності газотранспортного підприємства («ЕКОГІС»).
  9. ВИТРАТИ КОРПОРАЦІЙ НА ПРОСУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ
  10. Відмінності туристичного продукту від окремих загальних специфічних характеристик.
  11. Відтворення суспільного продукту
  12. Втрати продовольчих товарів у процесі товаропросування та зберігання




Переглядів: 645

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Загальні положення про управління транспортним продуктом. | Значення і роль транспортних вузлів в перевізному процесі

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.