Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Транспортний продукт і структура його рівнів.

Оцінка сегментації транспортного ринка.

 

Раціональний сегмент транспортного ринка обирається пасажирською компанією для обслуговування населення за різними критеріями, який представляє собою ознаку або спосіб оцінки відповідного сегмента ринка. Для оцінки сегментації транспортного ринка необхідно використовувати наступні характеристики сегмента [16]:

- вимірюваність сегмента вказує на ступінь вимірювання обсягів потреб, бажань і попиту в перевезеннях, а також купівельної спроможності по видам послуг;

- доступність сегмента означає ступінь можливого впливу на нього відповідною програмою транспортного обслуговування, зайняття і обслуговування його компанією;

- доходність сегмента вказує на ступінь прибутковості перевезень в даному сегменті ринка;

- можливість освоєння сегмента надає можливість виявити ступінь, до якого слід розробити програми обслуговування пасажирів по їх залученню.

В сфері пасажирських перевезень, враховуючи специфіку належність транспорту до сфери матеріального виробництва (своєї продукції не виготовляє, продукцією транспорту – є перевезення) не можна чітко слідувати наведеному визначенню поняття „продукт”. Тому поняття „транспортний продукт” слід розуміти як сукупність речових (товари) і не речових (послуги) споживчих вартостей, які необхідні для задоволення потреб і бажань населення в перевезеннях із одного місця в інше [16]. Отже, транспортний продукт об’єднує в одне ціле транспортні товари (фізичні об’єкти) і транспортні послуги.

Транспортним товаром слід вважати продукт праці виробництва, створений для використання пасажирами при здійсненні поїздок із одного пункту в інший [16]. До транспортного продукту відносяться вагони, літаки, суда, автобуси та інші транспортні одиниці.

Сервісна транспортна послуга – результат діяльності транспортного підприємства (підприємців) з метою задоволення потреб пасажирів під час виникнення потреби і здійснення поїздки [16]. Транспортні послуги мають три рівня: основна, побічна і додаткова послуга.

Основна транспортна послуга – це перевезення пасажирів із одного пункта в інший.

Побіжна транспортна послуга – це послуга, надання пасажиру якої забезпечує якісне виконання основної послуги (продаж квитків, доставка їх додому, на роботу, доставка пасажира і багажу на вокзал в пункті відправлення).

За допомогою додаткових послуг основній послузі надається додаткові вигоди, зручності, що підвищує її конкурентоспроможність з іншими. До додаткових послуг слід віднести: надання різних видів зв’язку (сотового, комп’ютерного, телеграфного і відеозв’язку), забезпечення газетами і журналами, речами особистої гігієни, охороною, душем та іншими послугами.

Транспортний сервіс передбачає обов’язкове входження до складу послуги, як складової її частини позитивної аури. Вона створюється і передається пасажирам розумом, інтелектом, рівнем культури і емоціями обслуговуючого персоналу завжди повинні спрямовуватися на задоволення всіх потреб людей в супроводі посмішок, проявлення до кожного пасажира доброзичливості, привітності, гостинності, чуйності, уваги, компетентності та інше.

 


Читайте також:

  1. I. Теорія граничної продуктивності і попит на ресурси
  2. II. Ріст репродуктивних бруньок
  3. III. Географічна структура світового ринку позичкового капіталу
  4. VІ. План та організаційна структура заняття
  5. Адміністративно – територіальний устрій і соціальна структура Слобожанщини у половині XVII – кінці XVIII століття
  6. Акти з охорони праці, що діють в організації, їх склад і структура.
  7. АКТУАЛЬНI ПРОБЛЕМИ І ЗАВДАННЯ КУРСУ РОЗМIЩЕННЯ ПРОДУКТИВНИХ СИЛ УКРАЇНИ
  8. Аналіз продуктивності праці
  9. Аналіз продуктивності праці й заробітної плати
  10. Аналіз продуктивності праці.
  11. Аналіз процесу і продуктів діяльності.
  12. Аналіз факторів впливу на обсяги виробництва суспільного продукту.




Переглядів: 625

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Сегментація ринка пасажирських послуг за найбільш значущими факторами. | Загальні положення про управління транспортним продуктом.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.