МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Сегментація ринка пасажирських послуг за найбільш значущими факторами.I.Географічна сегментація передбачає, що об’єктам сегментації є споживчі (пасажири) і виробники транспортних послуг (транспорні підприємства). Міжміські, місцеві і дальні сполучення зв’язують два регіони (міста). При визначенні системи транспортного обслуговування тут можливі два випадки. В першому пасажиропотік переважно тяготіє до регіону, тобто він нерівномірно розподіляється по всій відстані між цими регіонами (містами). В другому випадку пасажиропотік тяготіє (концентрується) до двох регіонів (міст). При цьому пасажиропотік більш-менш рівномірно розподіляється по всій відстані між цими регіонами (містами). В кожному випадку для охоплення транспортним обслуговуванням знадобиться різна кількість транспортних засобів, обслуговуючого персоналу та різноманітних споруд і обладнання. Крім того, ціни на проїзд будуть різними. Географічний фактор дуже впливає на програму компанії по забезпеченню сервісу через те, що по регіонах завжди є відмінності в купівельній спроможності, споживчій корзині і заробітній платі. Крім того, необхідно враховувати особливості взаємовідносин між собою і людьми різних регіонів, а також існуючи традиції населення в побуті і суспільстві, клімат в різних регіонах і особливості в харчуванні. II.Демографічна сегментація здійснюється за наступними демографічними ознаками [16]: вік, стать, вид занять, доходи, освіта, раса, національність і релігія. Цей перелік свідчить, що найбільш впливовими щодо вимог пасажирів до переліку і якості послуг є демографічні ознаки. Вплив деяких демографічних ознак на потреби пасажирів проявляється наступним чином [16]: - громадяни віком більш ніж 65 років вимагають в поїздах нижні полиці, специфічне харчування і інформаційне обслуговування; для молодих людей з дітьми бажано надати телевізор, холодильну камеру, душ, туалет, дитячі іграшки та інше; пасажирські компанії зобов’язані на підставі результатів вивчення впливу демографічних факторів розробляти специфічні послуги з врахуванням віку пасажирів і відпрацьовувати вимоги до нового рухомого складу; - стать людей повинна враховуватися пасажирськими компаніями при формуванні послуг на різних етапах перевезень; (жіночі купе), (відповідні газети), (туалетні кімнати), (перукарні; - доходи і споживча корзина надають визначати обсяги перевезень і цінову стратегію пасажирської компанії; - вид занять людей надає можливість виявити періоди масових поїздок різних груп населення; - раса, національність і релігія вимагають делікатного підходу і тонкої роботи з пасажирами при їх обслуговуванні поки що лишається поза увагою транспортних компаній. V. Психографічна сегментація передбачає поділ споживачів передбачає поділ споживачів послуг за наступними принципами [16]: - належність до певного соціального класу, 1)„еліта - (3%), 2) „багаті” – (6%), 3) „нові середні – (10%), 4) „старі середні” – (50%), 5) „аутсайдери”- (31%); - стиль життя людини представляє собою певний діапазон її дій в повсякденному житті і у взаємовідносинами з іншими людьми; різні стилі життя можуть мати представники одного і того ж соціального класу, професії, віку і інше; зараз немає єдиної і повної класифікації людей за стилем життя; - тип особистості впливає на поведінку людини і визначає її уподобання, які необхідно враховувати при формуванні послуг. IV. Сегментація транспортного ринка по конкурентамповинна враховувати стратегію в обслуговуванні пасажирів конкурентами. Фактори, за якими слід співставляти різні види транспорту (пасажирські компанії) і визначати конкурентоспроможність кожного з них наступні [16]: - доступність виду транспорту (компанії); - витрати людини на придбання квитка і всю поїздку; - період функціонування (безперервний, сезонний характер); - точність виконання розкладу руху транспортних одиниць і узгодженість його з іншими видами транспорту; - швидкість перевезення; - безпека і безаварійність; - ціна проїзних квитків; - обсяг послуг, які надаються на вокзалах і під час поїздки; - якість виконання послуг; - наявність технічних і технологічних резервів; - імідж транспортних компаній (видів транспорту). Характеристику конкурентів формують на підставі звітних даних про їх роботу, статистичних даних, статей в газетах, журналах, рекламних матеріалів, програм обслуговування населення.
Читайте також:
|
||||||||
|