Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Споживча сегментація ринка пасажирських послуг.

Просування транспортного продукту на ринок.

Загальні положення про управління транспортним продуктом.

Транспортний продукт і структура його рівнів.

Оцінка сегментації транспортного ринка.

Сегментація ринка пасажирських послуг за найбільш значущими факторами.

Споживча сегментація ринка пасажирських послуг.

План

Тема 6. Сегментація ринка пасажирських перевезень.

Маркетингові дослідження транспортного ринка проводяться з метою глибокого вивчення потреб людей, їх необхідності в транспортних послугах, які досліджуються всебічно з урахуванням різних ознак, розкриття яких надасть можливість отримати повне і глибоке уявлення про всі нужди потенційних пасажирів. Такими ознаками є наступні: середньомісячна зарплата, стать, вік, вид заняття, освіта, мета, частота поїздки, пункт призначення, оцінка якості послуги та інше.

Будь-яка ознака використовується для сегментації транспортного ринка – ділення його на частини за відповідними ознаками.

- Сегмент ринка – це окрема частина ринка, яка має одну або декілька спільних ознак.

- Ознака – показник, прикмета, знак, по яким можна узнати, визначити будь що [17].

- Об’єкти сегментації:

- споживачі транспортних послуг – пасажири, їх потреби і бажання;

- виробники транспортних послуг: види транспорту, транспортні компанії, їх пропозиції щодо послуг, їх технічні і технологічні (ресурсні) можливості.

А) Сегментація споживачів виявляє перш за все структуру, розміри, місткість, стійкість, платіжоспроможність транспортного ринка, що дає можливість визначити умови його освоєння.

Б)Сегментація виробників дає можливість визначити наступне:

- виробничі можливості транспортних підприємств в кількісній і якісній оцінці, а також в вартості послуг;

- місце і роль транспортних підприємств в перевезеннях пасажирів;

- конкурентоспроможність транспортних підприємств на транспортному ринку.

Необхідно мати на увазі, що будь-якого покупця слід вважати окремим ринком і своїми конкретними потребами і бажаннями. Тому бажано кожній транспортній компанії враховувати цю обставину при поточному і перспективному плануванні своєї роботи.

В сучасних умовах єдиний спосіб сегментації транспортного ринка відсутній, що вимагає творчого підходу спеціалістів при вирішенні цієї задачі. Найбільш значними є наступні фактори: сегментації ринка географічні, демографічні, психографічні та інші. Крім того, сегментація ринка проводиться по:

1) конкурентам;

2) видам сполучення (приміське, міжміське, дальнє);

3) видах перевезень (внутрішні, міжнародні. змішані);

4) часових періодах;

5) відстаням прямування пасажирів.

 


Читайте також:

  1. Автопідприємство пасажирських автомобілів
  2. Банківська діяльність у сфері надання фінансових послуг.
  3. ВАЛЮТНО-ФІНАНСОВІ ОПЕРАЦІЇ, ЩО ЗДІЙСНЮЮТЬСЯ НА НАЦІОНАЛЬНИХ, МІЖНАРОДНИХ І СВІТОВИХ ФІНАНСОВИХ РИНКАХ
  4. Величина доходу від використання праці, землі й капіталу визначається величиною їхнього граничного внеску у виробництво певних товарів чи послуг.
  5. Вибір маси та швидкості руху пасажирських поїздів.
  6. Види опціонів при укладанні угод на світових фінансових ринках.
  7. Види пасажирських сполучень і класифікація пасажирських поїздів.
  8. Види пенсійних виплат і соціальних послуг.
  9. Види транспортно-експедиторських послуг.
  10. Графік і розклад руху пасажирських поїздів.
  11. Джерела формування фінансових ресурсів на світових фінансових ринках.
  12. Економіка як соціальне явище – це система взаємодій соціальних суб’єктів з приводу власності, виробництва, розподілу, обміну і споживання матеріальних благ і послуг.




Переглядів: 797

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Ціна транспортних послуг. | Сегментація ринка пасажирських послуг за найбільш значущими факторами.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.