Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Ціна транспортних послуг.

 

Система ціноутворення на пасажирському транспорті повинна ґрунтуватися на результатах дослідження потреб в перевезеннях і рівня доходів різних груп населення України. Важливими характеристиками ринку пасажирських перевезень є попит і ціна транспортних послуг. Вони взаємопов’язані між собою, між ними існує обернена залежність. При збільшенні ціни на сервісні послуги зменшується величина попиту.

При визначенні ціни на перевезення пасажирів необхідно знати:

I.Величини пасажиропотоків, яка може бути визначеною аналітично. Для цього необхідно скористатися універсальною моделлю визначення величини пасажиропотока, згідно з якої стверджується, що між двома великими містами існує транспортне „тяжіння”, яке прямо пропорційне добутку величин населення в цих містах і обернено пропорційне відстані між ними [16]:

, (5.1)

 

де - пасажиро потік із пункта і в пунктj;

- чисельність населення відповідно в пунктах і і j;

- відстань між населеними пунктами.

В сучасних умовах при визначенні ціни перевезення необхідно враховувати значення таких важливих економічних показників, як:

II. доходи людей;

III. рівень заробітної плати;

IV. витрати (споживча корзина) населення;

V.ціну квитка між визначеними пунктами.

Рівень купівельної спроможності транспортної послуги визначається [16]:

, (5.2)

де - середньомісячна заробітна плата в районі здійснення пасажирських перевезень;

- споживча корзина в регіоні;

- вартість поїзда.

Отже, між попитом, ціною поїздки і рівнем купівельної спроможності існує зв’язок, виявити який можна з використанням відомих методів кореляційного аналізу. Для переважної більшості послуг її ціна і попит пов’язані оберненою залежністю: із збільшенням ціни попит зменшується. В загальному вигляді залежність попиту від ціни поїздки представляє собою пряму або криву лінію із нахилом вниз. Тому важливим моментом для пасажирської компанії є правильно сформувати криві попиту.

 

 


Читайте також:

  1. Банківська діяльність у сфері надання фінансових послуг.
  2. Ввезення громадянами транспортних засобів із метою транзиту через територію України
  3. Величина доходу від використання праці, землі й капіталу визначається величиною їхнього граничного внеску у виробництво певних товарів чи послуг.
  4. Види пенсійних виплат і соціальних послуг.
  5. Види транспортно-експедиторських послуг.
  6. Габарити автотранспортних засобів і навантаження
  7. Групи транспортних ризиків
  8. Дезінфекція гною, гноївки, ґрунту, води. Дезінфекція спецодягу, взуття, предметів догляду за тваринами, збруї. Дезінфекція транспортних засобів, інкубаторів, вагонів та вуликів.
  9. Економіка як соціальне явище – це система взаємодій соціальних суб’єктів з приводу власності, виробництва, розподілу, обміну і споживання матеріальних благ і послуг.
  10. Забезпечення та послуг.
  11. Завдання та роль саморегулюючих організацій на ринку фінансових послуг.
  12. Загальна характеристика основних видів міжнародних транспортних відносин




Переглядів: 583

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Поняття „нужда”, „бажання”, „попит” населення в перевезеннях. | Споживча сегментація ринка пасажирських послуг.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.