Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Габарити автотранспортних засобів і навантаження

Класифікація автомобільних доріг

ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

4.1.1Автомобільні дороги загального користування згідно з Законом України "Про автомобільні дороги"поділяються на дороги державного та місцевого значення.

4.1.2Автомобільні дороги державного значення підрозділяються на міжнародні, національні та регіональні.

4.1.3Автомобільні дороги місцевого значення підрозділяються на територіальні, обласні та районні.

Таблиця 4.1 – Технічна класифікація автомобільних доріг у авт/добу

Категорія дороги Розрахункова перспективна інтенсивність руху
у транспортних одиницях у приведених до легкового автомобіля
I-а понад 10 000 понад 14 000
І-б понад 10 000 понад 14 000
II від 3 000 до 10 000 від 5 000 до 14 000
III від 1 000 до 3 000 від 2 500 до 5 000
IV від 150 до 1 000 від 300 до 2 500
V до 150 до 300
Примітка 1. I-а – автомагістраль. Примітка 2. Категорію дороги можна визначати за розрахунковою інтенсивністю руху у транспортних одиницях, якщо кількість легкових автомобілів становить менше 30 відсотків від загального транспортного потоку.

4.1.5 При реконструкції автомобільних доріг за наявності відомостей про погодинну інтенсивність руху, отриману за допомогою автоматичних лічильників, для визначення категорії дороги можна приймати перспективну середньорічну погодинну інтенсивність руху найбільш напруженого місяця згідно з таблицею 4.2.

Таблиця 4.2 –Перспективна годинна інтенсивність руху у авт/год

Категорія дороги Погодинна інтенсивність руху
I-а, І-б понад 1600
II від 1200 до 1600
III від 600 до 1200

4.1.6При визначенні категорії дороги на перспективний період необхідно приймати 20 років, починаючи з року завершення розробки проекту.

4.1.7Інтенсивність руху необхідно визначати сумарно в обох напрямках за результатами економічних вишукувань. Якщо середньомісячна добова інтенсивність руху найбільш напруженого місяця перевищує середньорічну добову більше ніж у 2 рази, то для визначення категорії дороги середньорічну добову інтенсивність руху слід збільшувати в 1,5 раза.

4.1.8Коефіцієнти приведення інтенсивності руху різних транспортних засобів до легкового автомобіля потрібно приймати згідно з таблицею 4.3.

Таблиця 4.3 – Коефіцієнти приведення транспортних засобів до легкового автомобіля

Ч. ч. Тип транспортного засобу Коефіцієнт приведення
Мотоцикл без коляски та мопед 0,5
Мотоцикл з коляскою 0,75
Легковий автомобіль 1,0
Вантажний автомобіль вантажопідйомністю, т:  
  до 1 1,0
  від 1 до 2 1,5
  від 2 до 6 2,0
  від 6 до 8 2,5
  від 8 до 14 3,0
  понад 14 3,5
Автопоїзд вантажопідйомністю, т:  
  до 12 3,5
  від 12 до 20 4,0
  від 20 до 30 5,0
  понад 30 6,0
Колісний трактор з причепами вантажопідйомністю, т:  
  до 10 3,5
  понад 10 5,0
Автобус 3,0
Автобус зчеплений (здвоєний) 5,0
Примітка 1. При проміжних значеннях вантажопідйомності транспортних засобів коефіцієнти приведення визначають інтерполяцією. Примітка 2. Коефіцієнти приведення для спеціальних автомобілів приймають як для базових автомобілів відповідної вантажопідйомності.

 

4.3.1Автомобільні дороги необхідно проектувати для руху транспортних засобів з такими габаритами:

- за довжиною одиночного автомобіля –12 м;

- за довжиною автопоїзда – 22 м;

- за шириною автомобіля – 2,65 м;

- за висотою автопоїзда від поверхні дороги – 4 м.

4.3.2Для розрахунку міцності дорожнього одягу необхідно приймати такі навантаження на одну найбільш завантажену вісь транспортного засобу: для доріг державного значення – 115 кН, для доріг місцевого значення – 100 кН, для доріг місцевого значення з полегшеним типом дорожнього одягу – 60 кН.

4.3.3При розрахунках стійкості насипів земляного полотна та підпірних стінок, що розташовані з підгірного боку насипу, треба враховувати максимально допустиму повну вагу автотранспортного засобу 44 т при відстані між його крайніми осями більше ніж10 м.


Читайте також:

  1. Cтруктура апаратних засобів ІВС
  2. Агрегати для приготування, навантаження та внесення добрив.
  3. Агрегати для приготування, навантаження та внесення добрив.
  4. Амортизація основних засобів
  5. Амортизація основних засобів, основні методи амортизації
  6. Амортизація основних засобів.
  7. Аналіз ефективності використання основних засобів.
  8. Аналіз зображувальних засобів. Застосування цілісного аналізу
  9. Аналіз оборотності засобів
  10. Аналіз основних засобів
  11. Аналіз руху основних засобів
  12. Аналіз стану основних засобів




Переглядів: 1441

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Поперечний профіль

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.