МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Поняття „нужда”, „бажання”, „попит” населення в перевезеннях.
Слова „нужда” означає недостачу (відсутність) необхідного або потребу в будь-чому. А слово „потреба” необхідно розуміти, як нужду в будь-чому, що вимагає задоволення [17]. Отже слово „нужда” має синонім слово „потреба”. Основними ознаками для групування потреб можна виділити наступні [16]: а)попит та частота поїздок, що визначає кількісну сторону перевезень враховує вимоги пасажирів до розкладу руху, для мінімізації тривалості поїздок необхідно використовувати інтегровані (контактні) розклади, які забезпечують узгодженість графіків руху поїздів, літаків суден, автобусів та громадського міського транспорту; б)біологічні потреби населення викликають необхідність забезпечення пасажирів продуктами харчування, водою, освітленням, чистим повітрям, допустимою температурою та іншими зручностями; Найгірший рівень їх задоволення належить залізничному транспорту (особливо в приміському сполученні), краще задовольняються ці потреби на автомобільному транспорті, хороший рівень їх задоволення в теперішніх умовах належить авіаційному та водному транспорті; в) санітарно-гігієнічні потреби пасажирів обумовлюються різними психофізичними особливостями і біологічними потребами і часто залежать від віку пасажирів, тривалості поїздок; г) інформаційні потреби; д) особиста безпека пасажирів пов’язана із технічною експлуатацією транспортних засобів і рівня їх безпеки. Характеристика потреб пасажирів в залежності від наведених ознак повинна використовуватися пасажирськими компаніями з певною періодичністю при розробці маркетингових програм транспортного обслуговування пасажирів. Слово „бажання” означає тягу, прагнення до здійснення будь-чого або володіння будь-чим [17]. Через бажання люди заявляють в суспільстві про свої нужди (потреби). Створення нових сервісних послуг на пасажирському транспорті повинно спрямовуватися на задоволення бажань пасажирів з врахуванням їх попиту. Слово „попит” означає звернення до будь-кого з питанням, з будь-якою вимогою або вимога на товари з боку покупця [17]. Для сфери пасажирського обслуговування більше підходить друге визначення: слово „вимога” означає звернення людини до пасажирської компанії про свої наміри (бажання), слово „товар” замінюється на слово „послуга”, слово „покупець” замінюється на слово „людина (пасажир)”. Тому стосовно пасажирських перевезень слово „попит” означає звернення пасажира до пасажирської компанії з метою купити послугу на перевезення. В залежності від реальної обстановки на транспортному ринку, рівня розвитку суспільства і людських можливостей на конкретному часовому етапі мають місце наступні види спроса: 1. потенційний (можливий, майбутній), той, що формується (знаходиться на стадії розвитку), 2. той, що склався (сформований, існуючий) 3. сезонний (змінюється в залежності від пори року). Їх необхідно враховувати при розробці і впровадженні маркетингових програм сервісного обслуговування населення. Через те, що в житті суспільства мають місце потреби, бажання і попит, пасажирський транспорт повинен забезпечити існування на транспортному ринку таких послуг, які (в ідеалі) задовольняли б і потреби, і бажання, і попит всіх громадян.
Читайте також:
|
||||||||
|