Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Задачі транспортного сервіса в пасажирських перевезеннях.

 

В пасажирських перевезеннях сервіс представляє собою систему послуг, реалізація яких покращує умови перевезень пасажирів і сприяє підвищенню конкурентноздатності того чи іншого виду транспорту (транспортного підприємства). В основу сервісного обслуговування пасажирів транспортним підприємствам необхідно покладати наступні принципи [16]:

- обов’язковість надання пасажирам комплексу послуг в пунктах відправлення-призначення і в процесі перевезення;

- необов’язковість використанняпасажирами всіх запропонованих сервісних послуг, а пасажирські компанії не мають права нав’язувати пасажирам послуги;

- еластичність сервіса, яка передбачає широкий діапазон послуг, а конкретні послуги вибирає сам пасажир;

- зручність сервісних послуг – послуги необхідно надавати в певному місці, в час і в такій формі, які задовольняють бажання пасажира;

- технічна адекватність сервіса передбачає необхідність забезпечення технічного стану транспортних засобів і їх оснащення вимогам користувачів транспортних послуг;

- інформація пасажирів, їх відгуки про якість виконання сервісних послуг, їх побажання щодо поліпшення обслуговування;

- виважена цінова політика в сфері сервіса повинна бути спрямованою на залучення більшої кількості пасажирів і служити не лише як джерело додаткового прибутку, а і підвищувати авторитет транспортної компанії і довіру до неї пасажирів;

- гарантована відповідність якості реалізуємих послуг, яку очікують пасажири на підставі інформації компанії про ці послуги.

Основними задачами транспортного сервісу є наступні [16]:

- зростання доходів від пасажирських перевезень і виконання послуг;

- проведення маркетингових досліджень попиту населення на перевезення і послуги;

- проведення ліцензування, стандартизації і сертифікації послуг;

- створення державної інформаційної системи резервування і продажу основних та додаткових послуг;

- розробка правил і умов перевезень пасажирів;

- визначення економічно доцільної вартості проїзда і сервісних послуг з урахуванням їх конкурентоспроможності;

- інформаційне забезпечення обслуговування пасажирів про послуги, що надаються транспортною компанією;

В сервісі пасажирських перевезень основним об’єктом є людина через те, що сервісні послуги виконуються для задоволення потреб людини, які виникають при її перевезенні. В нашому суспільстві людина в різних аспектах вивчається в багатьох науках. Для пасажирського транспорту дуже корисною є наука, яка називається сервісологією.

Сервісологія – наука про людину, її місце в суспільстві, природу, індивідуальні її потреби і її психофізичні можливості.

За допомогою сервісології визначаються всі потреби людини як біологічного об’єкта (потреби, направлені на життєзабезпечення людського організму), так і як особистості (потреби, які виникають в залежності від рівня культури людини, її інтересів, ідеалів, способності, характеру і освіти). Із розвитком суспільства, освіти, підвищенням його загального культурного рівня потреби особистості в обслуговуванні по відношенню до біологічних зростають в багато разів.

Сервісологія надає можливість вивчити потреби людини в залежності від впливу змін навколишнього світу, класифікувати і згрупувати їх за близькими ознаками, оцінити соціальне їх значення і визначити економічну вигоду від реалізації послуг, підготовлених для задоволення цих потреб в умовах здійснення пасажирських перевезень.

 


Читайте також:

  1. Автопідприємство пасажирських автомобілів
  2. Алгоритм розв’язання задачі
  3. Алгоритм розв’язання розподільної задачі
  4. Алгоритм розв’язування задачі
  5. Алгоритм розв’язування задачі
  6. Алгоритм розв’язування задачі
  7. Алгоритм розв’язування задачі
  8. Алгоритм розв’язування задачі
  9. Алгоритм розв’язування задачі
  10. Алгоритм розв’язування задачі оптимізації в Excel
  11. Аналіз інформації та постановка задачі дослідження
  12. Вибір виду транспортного засобу




Переглядів: 1960

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Соціальне значення транспортного обслуговування людей і загальні поняття про сервіс. | Поняття „нужда”, „бажання”, „попит” населення в перевезеннях.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.