МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Соціальне значення транспортного обслуговування людей і загальні поняття про сервіс.Ціна транспортних послуг. Поняття „нужда”, „бажання”, „попит” населення в перевезеннях. Задачі транспортного сервіса в пасажирських перевезеннях. Соціальне значення транспортного обслуговування людей і загальні поняття про сервіс. План Тема 5. Сервіс на транспорті в пасажирських перевезеннях. Проводячи економічні перетворення в державі в першу чергу необхідно спрямовувати інвестиції в людину, що сприятиме підвищенню життєвого рівня населення, зменшенню соціальної напруженості і нерівності, надасть можливість зберегти культурні цінності і підняти авторитет України на європейський і світовий арені. Для характеристики добробуту населення країни використовуються такі макроекономічні показники, як: -внутрішній валовий продукт (ВВП) на душу населення; - реальні грошові доходи; - реальна середньомісячна заробітна плата; - рівень інфляції і споживчих цін на товари і послуги; - заборгованість по нарахованій заробітній платі; - рівень бідності; - структуру доходів і витрат населення; - споживання основних продуктів харчування та їх частка у загальних витратах сімей; - придбання населенням товарів тривалого користування; - забезпеченість населення житлом; - надання субсидій і соціальної допомоги та інше. Підвищення якості життя населення залежить не тільки від рівня споживання населення, а і в великому ступені залежить від якості роботи сфери послуг, які надаються в побуті, на виробництві, під час відпочинку, в соціальній сфері, а також на транспорті. Комплекс транспортних послуг, що надаються людям транспортом, не лише забезпечує переміщення пасажирів, задовольняючи їх життєві потреби, а й створює сприятливі умови для роботи, відпочинку, навчання та інше, чинить вплив на продуктивність праці, підвищує культурний і життєвий рівень населення. Крім того, розширення переліку послуг в поєднанні з підвищенням якості перевезень привертатиме на транспорт додаткових пасажирів, в результаті чого зростатимуть доходи від пасажирських перевезень. Закордонний досвід свідчить, що транспорту треба відпрацьовувати взаємодію з готельним, туристичним, екскурсійним і ресторанним бізнесом. В результаті системності і комплексності в обслуговуванні людей виграє кожен член нашого суспільства. Крім того, кардинальні зміни форм обслуговування, надання додаткових сервісних послуг (не лише чисто транспортних) збільшуватимуть рентабельність і прибутковість транспортних послуг, що надасть можливість залучати додаткові інвестиції, розвивати ремонтну базу транспорту, вирішувати проблему дефіциту транспортних засобів і швидкого його старіння. З метою збільшення кількості користувачів пасажирського транспорту і підвищення рентабельності пасажирських перевезень з врахуванням цих обставин основним напрямом в діяльності транспортного комплексу є розвиток сервіса в пасажирських перевезеннях. Участь в перевезеннях пасажирів підприємств різних форм власності розвиватиме конкуренцію між ними, що примушуватиме транспортні організації покращувати обслуговування людей, а в результаті спричинятиметься позитивний вплив на кінцевий результат транспортних компаній і організацій: збільшуватимуться їх доходи і рентабельність. Ринок транспортних послуг характеризується жорсткою конкуренцією різноманітних фірм, організацій, компаній, приватних підприємців, зайнятих здійсненням перевезень пасажирів. Дія конкуренції направлена на залучення більшої кількості пасажирів, що призводить до боротьби за пасажира не тільки між видами транспорта, а і в рамках кожного з них. Весь комплекс послуг по обслуговуванню пасажирів, враховуючи етапність їх виконання слід розділити на три групи: - послуги до здійснення поїздки; - послуги під час здійснення поїздки; - послуги після здійснення поїздки. Кожна послуга на будь-якому етапі їх здійснення може відіграти вирішальне значення при виборі пасажиром виду транспорта. В ринкових умовах комплексність сервісного обслуговування часто відіграє головну роль, ніж здійснення самого перевезення. Значення слова „сервіс” відповідає значенню слова „обслуговування”, яке має два тлумачення. Перше означає – працювати по задоволенню будь-яких потреб, друге – працювати по експлуатації машин, станків і т.п. [17]. Перше тлумачення передбачає, що об’єктом обслуговування є людина, і означає виконання для людини різних соціально-побутових і виробничих послуг. До таких послуг слід віднести: медицина, торгівля, харчування, освіта, транспорт та багато інших. 1.Комплекс послуг і товарів, що надаються людям для задоволення біологічних, виробничих, соціально-побутових і культурних потреб, спрямованих на життєзабезпечення суспільства називається соціально-культурним сервісом[16]. Друге тлумачення передбачає, що об’єктом обслуговування є технічні засоби (машини, механізми, станки, рухомий склад та інші технічні засоби і пристрої). 2. Комплекс операцій з обслуговування технічних засобів і пристроїв називається технічним сервісом [16]. 3. Процес обробки сировини і технічних виробів в сфері виробництва і експлуатації для зміни їх параметрів і характеристик і отримання якісно нової продукції називається технологічним сервісом. 4. Сервіс передбачує, окрім виконання певних стандартних операцій, ще і виконання індивідуальних операцій і послуг, насамперед це – ввічлива манера спілкування, доброзичливість, сердечність, посмішка і діловий настрій при проведенні розмови, щира заінтересованість у вирішенні поставлених клієнтом питань. Отже, обслуговуючий персонал повинен створювати позитивну ауру, яка передається клієнту і сприяє підняттю його настрою і залишає в нього добре враження про фірму, підприємство, компанію. 5. Конкурентне сервісне обслуговування населення різними видами транспорту забезпечується в двох напрямках: - відповідним до сучасних вимог технічним оснащенням і інфраструктурою (комфортабельні сучасні вагони, автомобілі, суда, літаки); - відповідним до сучасних вимог людей технічним і технологічним сервісом. Головним в закордонній практиці реалізації сервісу на пасажирському транспорті є багатогранність і велике різноманіття послуг в обслуговуванні пасажирів, а також комплексність сервіса і його інфраструктури.
Читайте також:
|
||||||||
|