МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Організація та обладнання автобусних маршрутів.
Перевезення пасажирів здійснюються міськими, приміськими, сільськими (міськими), міжміськими і міжнародними маршрутами. Автобусним маршрутом називається строго визначений шлях прямування транспортних засобів при виконанні перевезень пасажирів. Маршрути поділяються за двома ознаками: за характером і в залежності від розміщення їх на території населеного пункту (регіону). За характером маршрути бувають [33]: - маятникові – маршрути, які в обох напрямках (туди і назад) проходять по одній і тій лінії; - кільцеві – маршрути, які утворюють замкнутий контур. Проміжні зупиночні пункти можуть бути [33]: постійні;тимчасові;за вимогою пасажирів. Крім того всі пересадочні пункти діляться на дві групи [33]: - звичайні розміщуються на одному маршруті; - вузлові розміщуються в місцях перетину декількох маршрутів. Вимоги до розміщення остановочних пунктів на автобусних маршрутах наступні [33]: - розміщуються у місцях розподілу (обміну) пасажиропотоків по дільницях маршруту; - місця розміщення повинні відповідати вимогам безпеки руху; - забезпечувати зручності посадки-висадки пасажирів; - на міських маршрутах з інтенсивним рухом розміщуються за перехрестями; Вимоги, які враховуються при виборі будь-якого (міського, приміського, міжміського, сільського) маршруту наступні [33]: - автобусні маршрути повинні проходити через пункти утворення і погашення пасажиропотоків за найкоротшими маршрутами; - повинні забезпечувати мінімальні витрати часу на поїздку; - забезпечувати зручності пересадки на інші види транспорту; - протяжність кожного маршруту повинна встановлюватися з врахуванням величини пасажиропотоків і рентабельності перевезень; - маршрути великої довжини забезпечують безпересадочні сполучення між околицями міста і високу експлуатаційну швидкість, а короткі – більш рівномірне завантаження автобусів протягом всього маршруту і більш регулярний рух; Паспорт автобусного маршруту складається на кожний маршрут і він є важливим документом в якому наводяться повна характеристика маршрута [33]: - дані про трасу маршруту з її лінійними і дорожніми спорудами; - наявність зупиночних пунктів; - характеристика дорожнього покриття; - основні експлуатаційні показники; - тарифікація маршруту. Паспорта автобусного маршруту має наступні складові [33]: - схема маршруту; - акт заміру протяжності маршруту; - таблиця відстаней між зупиночними пунктами; - номери поясів для визначення вартості проїзду; - характеристика лінійних споруд (автостанцій, автовокзалів, автопавільйонів, диспетчерських пунктів); - початок і закінчення руху автобусів, інтервали їх руху за періодами доби і по днях тижня. На автобусних маршрутах улаштовують лінійні споруди. Вони призначені для обслуговування пасажирів; відпочинку водіїв кондукторів і контролерів; розміщення персоналу пасажирської експлуатаційної служби. До лінійних споруд відносяться: - автопавільйони місткістю 5-го пасажирів, які використовуються для захисту людей від дощу, снігу, вітру і сонця; - касові пункти; - службові автобусністанції розміщуються на кінцевих і вузлових автобусних пунктах; - мотель; - кемпінг; - автостанції; - автовокзали.
Читайте також:
|
||||||||
|