Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Організація руху транспортних засобів за розкладом.

 

Рух пасажирських транспортних засобів здійснюється на основі розкладу, від якості залежить якість обслуговування пасажирів і ефективність використання рухомого складу. Особливості використання розкладу руху автобусів полягають у наступному:

- при складанні розкладу необхідно враховувати найбільш доцільні норми швидкостей руху і тривалостей простоїв на зупинках, які можна було б виконати;

- при організації руху за розкладом у водія немає можливості самостійно його змінювати;

- недостаючи часу для руху на будь-якому елементі маршруту призводять до порушень розкладу, призводить до порушень регулярності руху, зменшує безпеку поїздки, а надлишок його призводить до зменшення продуктивності автобуса і збільшення тривалості поїздки;

- при складанні розкладу руху необхідно враховувати правильно установлену (пронормовану) швидкість руху, значення якої використовується при виконанні всіх експлуатаційних розрахунків.

Швидкість руху транспортних засобів залежить від наступних факторів [33]:

- конструктивних особливостей транспортного засобу;

- дорожніх умов і особливостей маршруту;

- інтенсивність руху; завантаження маршруту пасажиро потоком;

- кліматичних і мете реологічних умов;

- кваліфікаційного рівня водія.

Для цих факторів враховується при нормуванні швидкості руху для конкретних умов маршруту. Нормування швидкості проводиться для кожного рейса. Рейс – переміщення транспортного засобу в одному напрямку між кінцевими пунктами маршруту.

Оборотний рейс – це тривалість пробігу автобуса в обох напрямках.

Його величина складається із трьох складових: тривалості руху в прямому напрямку (це тривалість рейса в прямому напрямку) ; тривалості стоянки автобусу в кінцевому пункті і тривалості його руху в зворотньому напрямку (це зворотній рейс) :

. (12.26)

Оборот транспортного засобу (автобуса) – час від моменту його відправлення з одного кінцевого пункту (початок руху) до моменту відправлення з цього ж пункту після здійснення ним оборотного рейса (рис. 12.2).

 

Рисунок 12.2. Оборот автобуса на міському маршруті

 

Тоді тривалість обороту автобуса із рис. 12.2 визначається:

, (12.27)

де , - тривалості стоянок автобуса відповідно в двох кінцевих пунктах маршруту.

Нормування швидкостей руху може проводитися наступними способами [33]:

- хронометражними спостереженнями;

- за допомогою тахометрів;

- за допомогою спеціально виділеного автобуса;

- з використанням пересувної лабораторії.

Установлені в результаті спостережень і замірів значення швидкостей руху і тривалостей простоїв транспортних засобів на зупиночних пунктах використовуються як основа для складання розкладів руху автобусів. В практичних умовах з метою прискорення доставки пасажирів використовуються швидкісні і експресні режими руху. Звичайний режим передбачає здійснювати зупинки на всіх проміжних пунктах. Швидкісний режим передбачає рух автобусів із зупинками не на всіх зупинках, а лише на вузлових пунктах, які визначені і відомі заздалегідь всім пасажирам. Експресний режим не передбачає жодної зупинки протягом всього маршруту від початкового до кінцевого пункту.

Рух автобусів на всіх маршрутах проводиться у відповідності до затверджених розкладів руху. Маршрутний розклад руху автобусів є основним документом, який регламентує функціонування пасажирського автомобільного транспорту. Раціональний маршрутний розклад повинен забезпечувати[33]:

- найменшу тривалістьочікувань пасажирами автобусів;

- нормальне заповнювання автобусів протягом всього маршруту;

- високу регулярність руху;

- високу швидкість руху;

- високий рівень безпеки руху;

- ефективне використання автобусів;

- нормальних умов водіїв;

- виконання планових показників роботи автотранспортних компаній.

Графіки (розклади) руху складаються з врахуванням коливань пасажиропотоків в залежності від пор року і дням тижня. Він розробляється на весняно-літній період року, окремо – для робочих, суботніх і недільних днів, а також (для міжміських і приміських маршрутів) складають ще окремо для днів проведення масових заходів. Складання розкладу – важливий і трудомісткий процес. Автоматизувати його поки що не вдалося.

 


Читайте також:

  1. Cтруктура апаратних засобів ІВС
  2. II. Організація і проведення спортивних походів
  3. II. Організація перевезень
  4. II. Організація перевезень
  5. А. Організація Острозького колегіуму – Академії
  6. Адміністративно-територіальна організація
  7. Амортизація основних засобів
  8. Амортизація основних засобів, основні методи амортизації
  9. Амортизація основних засобів.
  10. Аналіз ефективності використання основних засобів.
  11. Аналіз зображувальних засобів. Застосування цілісного аналізу
  12. Аналіз оборотності засобів




Переглядів: 1442

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Організація та обладнання автобусних маршрутів. | Методика обґрунтування доцільності використання автомобільного транспорту в пасажирських перевезеннях.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.