МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Організація руху транспортних засобів за розкладом.
Рух пасажирських транспортних засобів здійснюється на основі розкладу, від якості залежить якість обслуговування пасажирів і ефективність використання рухомого складу. Особливості використання розкладу руху автобусів полягають у наступному: - при складанні розкладу необхідно враховувати найбільш доцільні норми швидкостей руху і тривалостей простоїв на зупинках, які можна було б виконати; - при організації руху за розкладом у водія немає можливості самостійно його змінювати; - недостаючи часу для руху на будь-якому елементі маршруту призводять до порушень розкладу, призводить до порушень регулярності руху, зменшує безпеку поїздки, а надлишок його призводить до зменшення продуктивності автобуса і збільшення тривалості поїздки; - при складанні розкладу руху необхідно враховувати правильно установлену (пронормовану) швидкість руху, значення якої використовується при виконанні всіх експлуатаційних розрахунків. Швидкість руху транспортних засобів залежить від наступних факторів [33]: - конструктивних особливостей транспортного засобу; - дорожніх умов і особливостей маршруту; - інтенсивність руху; завантаження маршруту пасажиро потоком; - кліматичних і мете реологічних умов; - кваліфікаційного рівня водія. Для цих факторів враховується при нормуванні швидкості руху для конкретних умов маршруту. Нормування швидкості проводиться для кожного рейса. Рейс – переміщення транспортного засобу в одному напрямку між кінцевими пунктами маршруту. Оборотний рейс – це тривалість пробігу автобуса в обох напрямках. Його величина складається із трьох складових: тривалості руху в прямому напрямку (це тривалість рейса в прямому напрямку) ; тривалості стоянки автобусу в кінцевому пункті і тривалості його руху в зворотньому напрямку (це зворотній рейс) : . (12.26) Оборот транспортного засобу (автобуса) – час від моменту його відправлення з одного кінцевого пункту (початок руху) до моменту відправлення з цього ж пункту після здійснення ним оборотного рейса (рис. 12.2).
Рисунок 12.2. Оборот автобуса на міському маршруті
Тоді тривалість обороту автобуса із рис. 12.2 визначається: , (12.27) де , - тривалості стоянок автобуса відповідно в двох кінцевих пунктах маршруту. Нормування швидкостей руху може проводитися наступними способами [33]: - хронометражними спостереженнями; - за допомогою тахометрів; - за допомогою спеціально виділеного автобуса; - з використанням пересувної лабораторії. Установлені в результаті спостережень і замірів значення швидкостей руху і тривалостей простоїв транспортних засобів на зупиночних пунктах використовуються як основа для складання розкладів руху автобусів. В практичних умовах з метою прискорення доставки пасажирів використовуються швидкісні і експресні режими руху. Звичайний режим передбачає здійснювати зупинки на всіх проміжних пунктах. Швидкісний режим передбачає рух автобусів із зупинками не на всіх зупинках, а лише на вузлових пунктах, які визначені і відомі заздалегідь всім пасажирам. Експресний режим не передбачає жодної зупинки протягом всього маршруту від початкового до кінцевого пункту. Рух автобусів на всіх маршрутах проводиться у відповідності до затверджених розкладів руху. Маршрутний розклад руху автобусів є основним документом, який регламентує функціонування пасажирського автомобільного транспорту. Раціональний маршрутний розклад повинен забезпечувати[33]: - найменшу тривалістьочікувань пасажирами автобусів; - нормальне заповнювання автобусів протягом всього маршруту; - високу регулярність руху; - високу швидкість руху; - високий рівень безпеки руху; - ефективне використання автобусів; - нормальних умов водіїв; - виконання планових показників роботи автотранспортних компаній. Графіки (розклади) руху складаються з врахуванням коливань пасажиропотоків в залежності від пор року і дням тижня. Він розробляється на весняно-літній період року, окремо – для робочих, суботніх і недільних днів, а також (для міжміських і приміських маршрутів) складають ще окремо для днів проведення масових заходів. Складання розкладу – важливий і трудомісткий процес. Автоматизувати його поки що не вдалося.
Читайте також:
|
||||||||
|