Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Методика обґрунтування доцільності використання автомобільного транспорту в пасажирських перевезеннях.

 

Всі види транспорту функціонують при обслуговуванні населення в різних умовах. Перш за все запити на перевезення пасажирів кожним видом транспорту різні. Різний розвиток вони мають в різних регіонах держави. Постійно змінюється навантаження на транспорт, пасажиро потоки змінюються в часі і в просторі. Крім того, кожній вид транспорту має свої особливості. По-різному вони забезпечують комфортабельність перевезень. Мають різні виробничі потужності, місткість рухомого складу, маневреність та інше. Також по-різному оцінює населення якість різних видів транспорту. Тому особливо в ринкових умовах задача вибору раціонального виду транспорту і рухомого складу набуває особливої актуальності. Головним критерієм у виборі виду транспорту є забезпечення потреб в перевезеннях при мінімальній величині експлуатаційних і капітальних витрат на транспортування. Значення витрат находяться в залежності від обсягів перевізної роботи, яку слід вимірювати числом перевезених пасажирів або пасажирооборотом.

Для визначення доцільності експлуатації автомобільного транспорту в пасажирських перевезеннях розрахунки виконуються в наступній послідовності:

- визначаються розміри пасажирообороту;

- визначаються капітальні витрати на реалізацію можливого варіанту обслуговування пасажирів ;

- визначають річні експлуатаційні витрати на організацію пасажирського обслуговування ;

- для визначення сфер використання варіанту пасажирського обслуговування будують графіки змін капітальних вкладень і експлуатаційних витрат в залежності від пасажирообороту.

Але в таких розрахунках не враховуються надійність роботи пасажирського транспорту, швидкість і комфортабельність перевезень, а також санітарно-гігієнічні умови при обслуговуванні пасажирів. Ці характеристики досить складно привести до однієї одиниці виміру. Крім того, не можна визначити їх вплив на кінцевий результат транспортного обслуговування. Все це не дає можливості зробити точну кількісну оцінку впливу характеристик на рівні якості виконання транспортних послуг. Це можна зробити лише за допомогою експертних оцінок.

Вибір типу рухомого складу пов’язаний із інтервалом руху транспортних засобів. При меншій кількості в експлуатації рухомого складу збільшується інтервал руху, що призводить до зростання витрат часу пасажирів на очікування автобусів. Це ускладнює обслуговування пасажирів. При збільшенні кількості рухомого складу зменшується інтервали руху. Але вони обмежуються пропускною спроможністю доріг, регулярністю руху і умовами безпеки руху.

При недостачі транспортних засобів наповнення автобусів буде найбільшим. Тому в таких умовах найбільш ефективно використовувати транспортні засоби великої місткості. В таких умовах інтервали руху збільшуються. Коли транспортних засобів достатньо для експлуатації має місце невелике їх наповнення, то доцільно використовувати транспортні засоби меншої місткості. Використання таких автобусів дає можливість зменшувати інтервали руху.


Читайте також:

  1. L2.T4. Транспортування рідких, твердих та газоподібних речовин.
  2. L2.T4/1.1. Засоби періодичного транспортування штучних матеріалів.
  3. L2.T4/1.2. Засоби безперервного транспортування матеріалів. Транспортери.
  4. А. Розрахунки з використанням дистанційного банкінгу.
  5. Автопідприємство пасажирських автомобілів
  6. Алгоритм розробки техніко-економічного обґрунтування будівництва нового та реконструкції діючих підприємств харчування.
  7. Альтернативна вартість та її використання у проектному аналізі
  8. Аналіз використання капіталу.
  9. Аналіз використання матеріальних ресурсів
  10. Аналіз використання матеріальних ресурсів.
  11. Аналіз використання обладнання.
  12. Аналіз використання прибутку та резервів його зростання




Переглядів: 685

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Організація руху транспортних засобів за розкладом. | Загальна характеристика водного (морського і річкового) транспорту.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.