Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Технологічний процес роботи судна

 

Технологічним процесом роботи пасажирського судна називається завершений цикл робіт, які виконуються комплексом технічних засобів при переміщенні пасажирів

До складових елементів технологічного процеса відносяться [35]:

- робочі процеси;

- операції;

- прийоми.

Робочий процес – цикл операцій в складі технологічного процеса, які обєднанні єдиною метою та призначенням і виконуються, взаємодіючи між собою в строго певній послідовності в обмеженому просторі протягом встановленого часу і представляють собою логічно завершену частину технологічного процеса. Операція – менший, ніж робочий процес, елемент технологічного процеса, який відносну стійкість, виконується в обмеженому районі дії із залученням невеликої кількості технічних засобів і є однією із складових робочого процеса. Прийом – ще дрібніший елемент технологічного процеса, який має початок і кінець, можна визначити тривалість і представляє собою складовою частиною операції.

Перевезення пасажирів із одного пункта в інший складається із настіпних, послідовно виконаних робочих процесів:

- технічне обслуговування пасажирського судна в початковому пункті до посадки пасажирів;

- посадка пасажирів в судно;

- рух судна з пасажирами від початкового до кінцевого пункта;

- технічне обслуговування в дорозі (додаткове забезпечення, шлюзування та інше);

- обробка пасажирського судна в проміжному пункті (посадка-висадка пасажирів);

- висадка пасажирів в кінцевому пункті;

- технічне обслуговування в кінцевому пункті.

В залежності від кількості складу робочих процесів, характера їх здійснення технологічні процеси бувають трьох видів [35]:

- рейс пасажирського (вантажопасажирського) судна – сукупність робочих процесів з переміщення судна із початкового до кінцевого пункта; рейс – основний вид технологічного процеса в плануванні, обліку і оцінки роботи кожного судна; в річних умовах рейси бувають: „вверх” (проти течії) і „вниз” (за течією), на озерах і морях – „від” одного пасажиро утворюючого пункта „до” іншого пункта погашення пасажиро потоків;

- оборот пасажирського (вантажопасажирського) судна (рух судна розглядається в одному напрямку) – сукупність робочих процесів між двома послідовними його відправленнями із початкового (або кінцевого) пункту лінії, яка обслуговується даним судном; для вантажних суден оборот складається із „вантажних” і „порожніх” рейсів: = + ;

- круговий рейс – сукупність робочих процесів, які виконуються пасажирським судном при перевезенні пасажирів, коли кінцева операція транспортного процесу виконується в тому ж пункті, в якому виконувалась його початкова операція; для вантажних суден до складу кругового рейку може входити декілька „вантажних” рейсів, а „порожні” можуть бути відсутніми через завантаження суден в обох напрямках; для пасажирських суден „порожній” рейс, як правило, відсутній – перевезення пасажирів здійснюється в обох напрямках.

Для наочності представлення технологічного процесу роботи судна будується графік кругового рейсу (рис. 14.2)

Рисунок 14.2 Графік кругового рейса пасажирського судна.

 


Читайте також:

  1. A) правові і процесуальні основи судово-медичної експертизи
  2. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  3. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  4. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  5. II. Поняття соціального процесу.
  6. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  7. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  8. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  9. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  10. IV. План навчального процесу.
  11. Iзобаричний процес
  12. Iзотермiчний процес




Переглядів: 1277

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Технічні, експлуатаційні і економічні характеристики суден. | Форми організації руху флоту, пропускна спроможність річкового шляху.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.