Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Шляхи удосконалення функціонування міського пасажирського транспорту.

 

Досвід життєдіяльності вітчизняних і закордонних міст, а також результати західних досліджень свідчать, що вирішувати проблему підвищення мобільності міського населення при безумовному забезпеченні повної безпеки здоров’ю людей, зменшенні забруднення навколишнього середовища можна завдяки реалізації наступних заходів [37]:

- припинення „розтягування” територій міст спричинить підвищення щільності міських зон, що позитивно вплине на функціонування громадського транспорту;

- розвиток привабливих станцій громадського транспорту в районах місць компактного проживання громадян необхідно враховувати в плануванні міського будівництва і розвитку міських зон це сприяє зниженню ролі легкового автомобіля при скорочені часу ходу людини до найближчої станції і збільшені пасажирообороту громадського транспорту;

- звільнення центральної міської зони від дорожніх пробок і парковок сприяє підвищення привабливості центральної частини міста для населення;

- переведення вулиць центральних частин міста в пішохідні зони із збільшенням торгових точок і ліквідацією паркування машин збільшує обіг місцевої торгівлі, а отже – доходні надходження до міського бюджету; розміщення місць для паркування легкових автомобілів не впливає позитивно на торгівлю;

- реалізація строгої політики паркування легкових автомобілів в центральній частині міста – основний засіб забезпечення раціонального регулювання міського руху; обмеженням парковок в центрі міста можна заставити людей більше користуватися громадським транспортом, що зменшить кількість дорожніх пробок;

- надання громадському міському транспорту на вулицях міст окремої смуги руху призводить до збільшення пасажирообороту автобусів, збільшення їх швидкості і надійності;

- впровадження в транспортних засобах низької підлоги (в одному рівні із посадочною площадкою) полегшує та прискорює посадку багатьох категорій пасажирів, особливо дітей, пасажирів із важким багажем і дитячими колясками і людей із ускладненнями в пересуванні;

- використання метрополітенів і приміських залізничних ліній, найбільш ефективний шлях вирішення проблеми перевезень тисяч громадян в години максимальних перевезень;

- впровадження привабливих пересадочних вузлів сприяє підвищенню ефективності роботи громадського транспорту з одного виду міського транспорту на інший;

- впровадження інтегрованих інформаційних систем дозволяють планувати і здійснювати поїздки „від дверей до дверей”; пасажирів необхідно забезпечити зручною і легкою для розуміння інформацією про розклад руху транспортних засобів, ціни, маршруту руху, перелік послуг, що надає пасажирам транспорт;

- впровадження електронних систем продажу квитків полегшує користування громадським транспортом (полегшує пересадки, передбачає користування довгостроковими проїзними квитками);

- введення спеціальної плати за здійснення по місту поїздок легковим автомобілем надасть можливість ліквідувати безкоштовність їх проїзду по дорогах, невеликої ціни за паркування, компенсувати витрати за заподіяну шкоду від перевантаженості, атмосферних забруднень і шуму;

- проведення інноваційного інвестування в громадський транспорт, що піде на користь державі і громадянам; фінансування розвитку громадського транспорту повинно проводитися не лише за рахунок стягнення із пасажирів провізної плати, а і за рахунок місцевих бюджетів.

Ефективна інтенсивна політика в поєднанні з інтегрованою транспортною політикою (землепланування в містах, раціоналізація системи автостоянок і плат за їх користування, система податків, стягнення плат за користування шляхами, заходи із зниження впливу автомобілів на здоров’я громадян і навколишнє середовище та інше) надасть можливість містам якісно вирішити проблему підвищення мобільності населення у міських зонах. Успіх вирішення цієї проблеми залежить у сучасних умовах від політичної волі державних перевізників усіх рівнів, розумному поєднанні любові до рідного міста і економічної доцільності. Висока якість послуг громадського транспорту примусять людей лишити власні автомобілі і переміщуватися в межах міста громадським пасажирським транспортом.


Читайте також:

  1. Агроекологічні проблеми розвитку і шляхи їх розв'язання
  2. Адміністративно-командна система, її ознаки та механізм функціонування.
  3. Альтернативні шляхи охорони атмосфери
  4. Альтернативні шляхи охорони атмосфери
  5. Альтернативні шляхи охорони атмосфери
  6. Аналіз причин аварійності та шляхи її зниження
  7. Архітектурно- планувальні заходи по поліпшенню стану міського середовища .Аналіз циклу життя споруди
  8. Багатокритерійні завдання і можливі шляхи їхнього рішення.
  9. Бідність і шляхи її подолання.
  10. Бюджетні установи отримують кошти на своє функціонування з бюджету виключно на основі фінансових документів, які називаються кошторисами.
  11. Валютний ринок, основи його функціонування. Основні види валютних операцій
  12. Види ефектів виробництва, пов’язаних з удосконаленням менеджменту організації




Переглядів: 566

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Загальна характеристика впливу міського транспорту на функціонування міст. | Функції податку.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.