Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Порядок виконання роботи

Мета роботи

ЛАБОРАТОРНА РОБОТА 2

Діагностика системи живлення карбюраторного двигуна

Вивчити методи поглибленого діагностування системи живлення карбюраторного двигуна, освоїти обладнання, що використовується.

 

2.2 Загальні відомості

Від технічного стану елементів системи живлення залежать такі вихідні параметри як потужність, економічність двигуна, а також тягово-динамічні якості автомобілів.

Із загальної кількості відмов двигуна близько І5-20% складають неполадки системи живлення. Характерними неполадками системи живлення являються: зміна рівня палива в поплавковій камері карбюратора; зміна пропускної здатності та повне забруднення жиклерів головної дозувальної системи і системи холостого ходу; зменшення продуктивності бензонасосу та прискорювального насосу карбюратора; порушення герметичності клапанів бензонасосу; забруднення фільтруючих елементів і ряд інших.

Низький рівень палива у поплавковій камері, забруднення паливних жиклерів і надходження повітря через нещільності кріплення впускного колектора та карбюратора викликають збіднення горючої суміші (α>1), яке часто супроводжується спалахами в карбюраторі і втратою потужності двигуна.

Дуже високий рівень палива у поплавковій камері, негерметичність клапанів прискорювального насосу і економайзера, забруднення повітроочисника і інші неполадки карбюратора, приводять до перезбагачення горючої суміші (α<1), погіршення паливної економічності та збільшення рівня токсичності відпрацьованих газів.

Діагностування приладів системи живлення звичайно проводиться зі зняттям їх з автомобіля на спеціальних стендах безмоторним методом.

 

2.3 Обладнання і прилади:

- стенд для діагностики карбюраторів і бензонасосів МБКВ-II;

- прилад для визначення пропускної здатності жиклерів моделі 527;

- плакати по будові і технічному обслуговуванню системи живлення.

Угорський стенд типу МБКВ-II, що використовується у роботі, дає змогу виконувати наступні діагностичні операції:

- визначення розрідження і максимального тиску, що створюється бензонасосом;

- тестову оцінку продуктивності бензонасоса;

- перевірку герметичності клапанів бензонасоса по інтенсивності падіння тиску і розрідження;

- перевірку рівня палива у поплавковій камері карбюратора;

- оцінку герметичності запірного клапану поплавкової камери карбюратора;

- перевірку пропускної здатності жиклерів;

- перевірку продуктивності прискорювального насосу карбюратора.

Повторна порівняльна перевірка пропускної здатності жиклерів проводиться на приладі моделі 527.

Загальний вид панелі приладів стенда МБКВ – II подано на рис. 2.1. Принципова схема приладу 527 показана на рис. 2.2.


 

Рисунок 2.1 – Панель приладів стенда МБКВ – II

 

 

Рисунок 2.2 – Принципова схема приладу моделі 527 для перевірки пропускної здатності жиклерів

 

2.4.1 Перевірка бензонасосу.

2.4.1.1 Бензонасос, що випробовується, встановити в гніздо 1 стенда МБКВ, з'єднати гнучкими трубопроводами впускний і випускний штуцери насосу, з відповідними гніздами 3 і 4 на панелі стенда.

2.4.1.2 Виключити загальний рубильник електроживлення стенда. Витягнути кнопку 2 вмикання стенда і переконатися в нормальній роботі електродвигуна.

2.4.1.3 Щільно закрити всі крани стенда, рукоятку двоходового крану 10 поставити в праве положення.

2.4.1.4 Перевірити розрідження всмоктування бензонасосу. Для цього відкрити кран нагнітання 7 і щільно закрити кран розрідження на шкалі вакуумметра 6. Величина розрідження повинна бути 0.3-0.4 кгс/см2.

2.4.1.5 Вимкнути електродвигун кнопкою 2. Падіння розрідження за 1хв., яке характеризує герметичність клапана для усмоктування бензонасосу, не повинно перевищувати 0.05 кгс/см2 за 1хв.

2.4.1.6 Перевірити тиск нагнітання насосу. Для цього щільно закріпити кран нагнітання 7 і відкрити кран усмоктування 5. Включити електродвигун і зафіксувати величину тиску нагнітання по шкалі 8. Величина тиску повинна знаходитися в межах 0.25...0.35 кгс/см2. Вимкнути електродвигун і оцінити герметичність нагнітального клапана насосу по інтенсивності падіння тиску, яка не повин­на перевищувати 0.05 кгс/см2 за хв.

2.4.1.7 Перевірити продуктивність бензонасосу. Відкрутити пробку 9, в гніздо закрутити еталонний жиклер і знову щільно закрутити пробку. Ввімкнути електродвигун і зафіксувати покази манометра 8. Якщо тиск не піднімається вище значення, отриманого при перевірці нагнітання, то продуктивність насосу задовільна.

 

2.4.2 Перевірка карбюратора.

2.4.2.1 Перевірити рівень палива у поплавковій камері. З'єднати гнучким шлангом вхідний штуцер карбюратора з гніздом 24 на панелі стенда. Встановити рукоятку двоходового крану 10 в ліве положення. Закрити крани заповнення 12 і усунення повітря 13. Відкрити кран нагнітання 7. Під дією повітря, що стискується у поплавковій камері карбюратора, в лівій скляній трубці башенки паливо підніметься до певного рівня. По шкалі лівої трубки зафіксувати величину, яка буде відповідати рівню палива у поплавковій камері (відстані від площини роз’єму верхньої кришки карбюратора до палива). Порівняти отриманий результат з еталонною величиною для даного карбюратора і внести у звіт випробовувань.

2.4.2.2 Перевірити продуктивність прискорювального насосу карбюратора. Кранами 12 і 13 встановити рівень палива в лівій трубці башенки на позначці 8...10 поділок. Щільно закрити крани 12, 13, 7, декілька разів різко натиснути на важіль приводу дросельної заслінки. Визначити по шкалі лівої трубки величину зниження рівня палива і розділити отриманий об'єм на кількість ходів приводу дроселя та прискорювального насоса. Отриманий результат буде відповідати одноходовій продуктивності прискорювального насосу карбюратора.

2.4.2.3 Перевірити герметичність запірного клапана карбюратора. Викрутити клапан, що перевіряється, з кришки карбюратора і встановити його разом з перехідним штуцером в гніздо 18 на панелі стенда. Відкрити кран перевірки клапана 23, а регулятор розрідження 22 вкручувати до тих пір, поки рівень води в правій скляній трубці башенки 14 не встановиться на позначці 0…10 поділок. При цьому вакуумметр 11 повинен показувати розрідження 0.2...0.3 кгс/см2. Зафіксувати рівень води і пустити секундомір 16 кнопкою, що знаходиться на правій стінці панелі приладів. Визначити зниження рівня води за 1хв. Максимально допустиме зниження рівня не повинно перевищувати 30 мм/хв.

2.4.2.4 Перевірити пропускну здатність жиклерів. Жиклер карбюратора, що перевіряється(головний паливний, повітряний , економайзера та ін.), вставити в гумову пробку і закріпити в тримач 19 при лівому положенні заслінки 20. Відкрити кран подачі води 17 і встановити мірну колбу 21 по центру водяного струменя. Після цього повернути заслінку 20 вправо і при відкритому крані 17 витягнути на себе кнопку вимірювання 16. При цьому одночасно з подачею води в мірну колбу вмикається секундомір 15. Після 1хв. втопити кнопку 16 і закрити кран 17. Витягнути з шахти мензурку 21, встановити її на горизонтальну підставку і зафіксувати пропускну здатність жиклера. Порівняти її з табличною. Дослід повторити 3 рази і прийняти середнє значення. Отримані результати внести в таблицю вимірювань звіту до лабораторної роботи.

 

Для отримання більш правдивих результатів проливки жиклерів можна провести на приладі моделі 527 (рис. 2.2). Жиклер, що перевіряється, встановити в гумову муфту 2. Нижній кінець мірної лінійки встановити на рівні жиклера і закріпити затискачами. Відкрити наповнювальний кран 6, запірний кран 10, і заповнити трубки 4 та 8 водою. Трішки відкрити кран 9 так, щоб рівень води в трубці 4 знаходився на 30-40 мм вище верхньої стрілки мірної лінійки 3. Відкрити кран вимірювання 12 і одночасно ввімкнути секундомір. Краном адаптера 9 підтримувати рівень води проти верхньої стрілки мірної лінійки, який відповідає величині напору 1м. Після 1хв. одночасно закрити кран 12 і вимкнути секундомір. Закрити кран 9. По показам мірної колби 1 оцінити пропускну здатність жиклера. Дані порівняти з результатами вимірювань на стенді МБКВ- II.

 

Контрольні питання

 

1. Основні неполадки приладів системи живлення карбюраторних двигунів.

2. Як впливає зміна рівня палива у поплавковій камері карбюратора на економічність двигуна?

3. Основні діагностичні параметри (симптоми) при перевірці бензонасосів.

4. Діагностичні параметри при перевірці карбюраторів і методи їх оцінки.

5. Від яких неполадок системи живлення залежить потужність і динаміка двигуна?

 

Література: [1], с.113-119, 190-199; [2], с.131-208; [3], с.15-28; [4], с.80-91; [6], с.196-200.

 

Звіт

до лабораторної роботи № 2

«Діагностика системи живлення карбюраторного двигуна»

 

Мета роботи:

Обладнання і прилади:

Модель двигуна:

 

 

Таблиця 2.1 - Результати діагностики системи живлення карбюраторного двигуна

 

Об’єкт діагностування Норматив Фактично
1 Паливний насос: 1.1 Розрідження всмоктування бензонасосом, МПа     0.03…0.04  
1.2 Падіння розрідження за 1хв., МПа 0.005  
1.3 Тиск нагнітання, МПа 0.025…0.035  
1.4 Падіння тиску за 1хв., МПа 0.005  
1.5 Відносна продуктивність бензонасоса    
2 Карбюратор: 2.1 Рівень палива в поплавковій камері, мм      
2.2 Продуктивність прискорюваль­ного насоса за 10 ходів штока, см3    
2.3 Падіння рівня води за 1хв при перевірці герметичності клапана, мм    
2.4 Пропускна здатність жиклерів, см3: - головного паливного - повітряного    

 

Висновки.

 

3 ЛАБОРАТОРНА РОБОТА 3

Діагностика системи живлення


Читайте також:

  1. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  2. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  3. III. Виконання бюджету
  4. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  7. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  8. The peace – порядок
  9. V. Виконання вправ на застосування узагальнювальних правил.
  10. VII. Прибирання робочих місць учнями (по завершенню роботи) і приміщення майстерні черговими.
  11. А.1. Порядок Magnoliales - магнолієцвіті
  12. Аконність залишення засуджених у слідчому ізоляторі для роботи з господарського обслуговування.




Переглядів: 912

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Порядок виконання роботи | Порядок виконання роботи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.