Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Етапи розвитку керувальних обчислювальних машин.

Б) За напругою

-одно полярні 0-1В,0-2,5В, 0-5В, 0-10В

- двополярні -1 – 0 + 1В…

 

Недоліком сигналів за напругою є невелика відстань,на яку їх можна передавати. Із-за електромагнітних та інших перешкод.

 

 

В) Пневматичні сигнали

0,2-1 кгс/см²= 0,02-0,1 МПа

 

Г) Гідравлічні (масло) 0- 4,0 МПа

 

Автоматичне управління і регулювання під наглядом оператора технолога з використанням цифрових каналів передачі вимірювальної інформації і використання промислових комп′ютерів , що працюють у реальному маштабі часу.До задач АСУ зі стабілізацією регульованих параметрів .На 4 та 5 етапах додаються задачі оптимізації технологічного процесу в цілому. Тому в АСУТП широко використовуються складні математичні моделі об ′єкту управління, а разом з традиційними лінійними законами регулювання П,ПІ,ПІД, використовуються більш складні алгоритми регулювання. Наприклад: адаптивні, експертні і нечіткі.

 

 

Різновиди АСУ та їх ієрархія.

 

Найвищої ієрархії є АСУ галузі (АСУГ), яка призначена для вирішення задач управління галуззю в цілому або її крупними частинами.

Наприклад АСУ енергетичної системи .

Визначальна риса АСУГ – це використання економіко – математичних методів управління, використання обчислювальної техніки.

АСУ підприємства(АСУП)- це АСУ електростанцій, заводів.

Призначена для вирішення задачі правління підприємством в цілому або його складовими частинами на основі економіко – математичних методів правління і засобів обчислювальної техніки.

Особливості АСУП:

1. Першочергове вирішення економічних задач управління, збуту продукції, фінансові задачі.

2. Визначальними для цих АСУ є планові показники діяльності, а не технологічні параметри.

3. Постійний зв′язок із суміжними виробництвами.Наприклад при роботі в одній енергосистемі.

4. Вирішення задач управління трудовими ресурсами(розрахунок заробітньої плати, виконання наказів ).

5. Управління документообігом.

Автоматизована система управління тепловими процесами (АСУТП)є найнижчою в ієрархії

Призначена для вироблення і організації керуючих впливів на технологічні процеси з метою безперервної оптимізації прийнятного критерію управління.

Особливості АСУТП:

1. Вимірювальна роль оператора – технолога у виборі критерія управління і прийнятті основних рішень з управління.Тобто АСУТП – людино – машинна система.

2. Всі трудомісткі операції з збирання і переробки інформації та формування регулюючих впливів виконуються за допомогою технічних засобів.(інформацію від 20000 датчиків переробляють за 1 секунду)

3. Метою функціонування АСУТП є оптимізація критерію управління.

Критерій управління – цільова функція управління для нескладного об′єкту або цільовий функціонал для складного. Прикладом цільової функції є функція, що розглядається в теорії управління

І=∫є²(t)dt

Таким чином ця оптимізація розраховується за допомогою оптимального регулюючого органа.

4. Робота технічних засобів АСУТП в реальному маштабі часу - цілодобово , на протязі не менше 10 місяців

 

Виконання цих чотирьох особливостей неможливе без використання ПК і контролерів.

 

 

Інтегровані АСУ

 

 

АСУТП та АСУВ, АСУГ мають ієрархічні відношення між собою . Тобто вище за ієрархію АСУ надає поточні завдання для нижчої за ієрархією АСУ. Наприклад : АСУ електростанції задає потужність АСУТП енергоблокам. В свою чергу АСУ електричної системи задає поточну потужність кожній електростанції системи АСУ. АСУ міністерства енергетики України задає завдання на виробіток АСУ кожної енергосистеми. В разі, коли потрібно взаємоузгоджене і взаємозв ′язане управління як технологією так і організацією виробництва використовують інтегровані АСУ

 

Під інтегрованими АСУ (ІАСУ) розуміють об′єднання між собою кількох АСУТП (АСУТП з енергоблоків або АСУТП з АСУВ) з метою підвищення загальної економічної ефективності і оперативності функціонування.

 


Читайте також:

  1. III. Етапи розробки програмного забезпечення
  2. III.Цілі розвитку особистості
  3. III.Цілі розвитку особистості
  4. III.Цілі розвитку особистості
  5. Iсторiя розвитку геодезичного приладознавства
  6. V Потреби та мотиви стимулюють пізнання себе та прагнення до саморозвитку.
  7. VІІІ. Проблеми та перспективи розвитку машинобудування.
  8. А. В. Петровський виділяє три стадії розвитку особистості в процесі соціалізації: адаптацію, індивідуалізацію і інтеграцію.
  9. Агроекологічні проблеми розвитку і шляхи їх розв'язання
  10. Альтернативність у реалізації стратегії розвитку підприємства
  11. АНАЛІЗ ПЕРСПЕКТИВНИХ НАПРЯМІВ|направлень| РОЗВИТКУ МЕТОДІВ РОЗПІЗНАВАННЯ
  12. АНАЛІЗ ПЕРСПЕКТИВНИХ НАПРЯМІВ|направлень| РОЗВИТКУ МЕТОДІВ РОЗПІЗНАВАННЯ




Переглядів: 601

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | ЧЕТВЕРТИЙ ЕТАП

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.