Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Ознаки конкурентної сили

Рис.1 Ланцюжок цінностей компанії

Допоміжна діяльність

Основна діяльність

Розвиток досліджень і розробок продукції, технологій і систем

 

Питання 4. Наскільки є міцною конкурентна позиція компанії? Використання концепції ланцюжків цінностей та інших інструментів стратегічного аналізу витрат для визначення конку­рентоспроможності компанії є необхідним, але недостатнім. Більш глибока оцінка проводиться по відношенню до конкурент­ної сили та конкурентних позицій компанії. Елементами такої оцінки є дослідження того: 1) настільки міцно компанія удержує свою конкурентну позицію на цей час; 2) які перспективи зміц­нення або послаблення конкурентної позиції при збереженні стратегії, яка тепер застосовується; 3) яке місце займає компанія серед основних конкурентів; 4) чи має компанія тепер конкурент­ну перевагу або відстає за рівнем конкурентоспроможності від основних конкурентів; 5) якою є здатність компанії захищати свою позицію у контексті рушійних сил галузі, конкурентного ти­ску, очікуваних кроків конкурентів

· Важливі головні позитивні якості

· Велика частка на ринку (або лідируюче становище на ринку)

· Зростаюча кількість споживачів та покращення відношення споживачів до фірми та її продуктам

· Компанія уловлює тенденції на ринку краще, ніж її конкуренти

· Компанія входить до стратегічної групи з найбільш вдалим становищем на ринку

· Компанія концентрується на найбільш швидкозростаючих сегментах ринку

· Дуже диференційовані товари

· Більш низькі витрати

· Рівень прибутку вище, ніж у середньому на ринку

· Компанія володіє технологічною та інноваційною перевагою

· Творчий, готовий до змін менеджмент

· Компанія є готовою здобути вигоду із сприятливої ситуації


Читайте також:

  1. V. Поняття та ознаки (характеристики) злочинності
  2. Адміністративне правопорушення як підстава юридичної відповідальності: ознаки і елементи.
  3. Адміністративний проступок: поняття, ознаки, види.
  4. Адміністративно-командна система, її ознаки та механізм функціонування.
  5. Аксіоми. Теореми. Ознаки.
  6. Акти застосування юридичних норм: поняття, ознаки, види.
  7. Аналіз однієї ознаки
  8. Атрибутивні ознаки і властивості культури
  9. Банківські правовідносини мають такі самі характерні риси, що властиві усім видам правовідносин, але в них є і свої специфічні ознаки.
  10. Біологічна дія іонізуючих випромінювань. Ознаки радіаційного ураження
  11. Види органів держави, їхні ознаки та класифікація.
  12. Види та ознаки класифікації джерел фінансування проекту




Переглядів: 558

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методики розробки та оцінки ефективності стратегій міжнародної конкурентоспроможності | Державне регулювання міжнародної конкурентоспромож­ності підприємства: методи й інструментарій

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.008 сек.