МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Літературні джерелаПлан семінарського заняття по темі “Господарство первісного суспільства та його еволюція на етапі ранніх цивілізацій” 1. Історія економіки у системі економічних наук. 2. Наукова періодизація історії економіки. 3. Особливості господарства в епоху палеоліту і мезоліту. 4. Проблеми взаємодії людини та природного середовища у стародавньому суспільстві. 5. Суть неолітичної революції. 6. Господарство бронзового віку та раннього залізного віку. 7. Історико-економічне значення розвитку господарства первісної доби. 8. Особливості патріархального рабства у Єгипті, адміністративно-господарські документи Єгипту. 9. Особливості патріархального рабства у Месопотамії, звід законів Хаммурапі. 10. Особливості патріархального рабства у Індії. “Артхашастра” та закони Ману. 11. Особливості рабства у Китаї, економічний зміст конфуціанства. 12. Особливості східного рабства. 13. Історико-економічне значення Трипільської культури. Завдання до індивідуальної роботи студентів під керівництвом викладача (у вигляді розширеного конспекта) 1. “Податний устав” Птолемеїв 257 р. до н. е., та його значення для Єгипту. 2. Державне управління економічним життям країни через звід законів Хаммурапі. 3. Засади суспільно –економічного життя держави сформовані Конфуцієм. 4. Закони Ману, як основа кастової системи древньої Індії. Перелік питань до самостійної роботи студентів (самостійна робота у вигляді конспекта) 1. Історико-економічне значення Трипільської культури. 2. Сутність християнства, буддизму та ісламу. [16, 17, 34, 35, 37, 46, 49, 52, 58, 60, 71 с.53, 72 с.101, 74, 81]
Тема 1.3. Особливості господарського розвитку та економічної думки періоду формування світових цивілізацій (VІІІ ст. до н. е. – V ст.) План 1. Господарство античної Греції. 2. Економічні фактори піднесення та занепаду Риму. 3. Економічна думка античності.
Фази еволюції та варіації розвитку рабовласництва (античне рабство, Римська держава). Форми власності. Галузева структура економіки, основні форми органцізації виробництва в аграрному секторі та ремісництві. Економічні функції держави та соціально-економічна структура суспільства. Господарсько-технічні досягнення античних держав. Внутрішня та зовнішня торгівля. Генезис грошей, кредиту та податків. Економічна думка античності (“Домострой” - Ксенофонта, “Держава” та “Закони” - Платона, “Політика” та “Нікомахова етика” - Арістотеля, “Землеробство” - Катона Старшого, “Про сільське господарство” Варрона та Колумели, проекти аграрних реформ Тіберія та Гая Гракхів, фіскальні реформи Юлія Цезаря та Октавіана Августа. Причини занепаду та загибелі рабовласницької системи. Зародження протофеодальних відносин (система колонату). Читайте також:
|
||||||||
|