Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 8.1. Основні тенденції розвитку світового господарства у другій половині ХХ ст.

Літературні джерела

План семінарського заняття по темах

Літературні джерела

[16, 17, 34, 35, 37, 46, 49, 52, 58, 60, 71 с.214, 72 с.315, 74, 81]

 

Тема 7. 2. Економічна думка в період державно-монополістичного розвитку суспільства Європейської цивілізації (перша половина ХХ ст.)

План

1. Економічна теорія монополістичної конкуренції - Е. Чемберлін.

2. Економічна теорія недосконалої конкуренції - Д. Робінсон.

3. Економічні погляди Дж. М. Кейнса.

 

Економічні теорії монополістичної та недосконалої конкуренції (Е. Чемберлін, Д. Робінсон). Діяльність Дж. М. Кейнса.

“ Світове господарство у міжвоєнний період”

“Економічна думка в період державно-монополістичного розвитку суспільства Європейської цивілізації (перша половина ХХ ст.)”

1. Економічні зміни в господарстві воюючих країн зумовлені світовою війною.

2. Характерні риси розвитку господарства країн світу в 20-30-х рр.

3. Світова економічна криза 1929-1933 рр. та її вплив на світове господарство.

4. Господарство розвинених країн у 30-ті роки.

5. Суть американського та німецького шляхів виходу з економічної кризи 1929-1933 рр.

6. Причини Другої світової війни.

7. Економічна теорія монополістичної конкуренції - Е. Чемберлін.

8. Економічна теорія недосконалої конкуренції - Д. Робінсон.

9. Економічні погляди Дж. М. Кейнса.

10. Соціальні ідеали Дж. М. Кейнса.

Завдання до індивідуальної роботи студентів під керівництвом викладача (у вигляді розширеного конспекта)

1. Загальна характеристика праці Дж. М. Кейнса “Загальна теорія зайнятості, процента і грошей“. (Кейнс Дж. М. Общая теория занятости, процента и денег. – М., 1993.).

Перелік питань до самостійної роботи студентів

(самостійна робота у вигляді конспекта)

1. Соціальні ідеали Дж. М. Кейнса.

[16, 17, 34, 35, 37, 46, 49, 52, 58, 60, 71, 72 с.335, 74, 81]

 

Розділ VІІІ (ЗМ 8). Розвиток національних економік країн Європейської цивілізації в системі світового господарства під впливом науково-технічної революції (друга половина ХХ )

План

1. Особливості та закономірності розвитку світового господарства у другій половині ХХ ст. Інтеграційні процеси в економіці.

2. Особливості та закономірності розвитку країн світу – США, Великобританія, Японія, Франція, Німеччина.

 

Економічні наслідки другої світової війни для світової економіки.

Особливості та закономірності розвитку країн світу в 40 – 90-х роках. Науково-технічна революція. Зрушення в галузевій структурі провідних капіталістичних країн. Розпад колоніальної системи. Інтеграційні процеси в економіці.

Економіка США після другої світової війни та основні тенденції її розвитку. Причини зниження темпів зростання в 50 - 60-ті роки.

Економічні наслідки другої світової війни і особливості повоєнного розвитку Франції. Часткова націоналізація та її характер. Вплив розпаду колоніальної системи на економіку Франції. Місце Франції у світовому господарстві.

Англійська економіка у повоєнні роки, її основні тенденції. Посилення державного регулювання. Характер повоєнної націоналізації окремих галузей народного господарства, її мета. Крах колоніальної імперії і його вплив на економіку Англії.

Реалізація економічної програми Людвіга Ерхарда в повоєнній Німеччині. Структурний стрибок середини 70-х років.


Читайте також:

  1. II. Основні закономірності ходу і розгалуження судин великого і малого кіл кровообігу
  2. III. Географічна структура світового ринку позичкового капіталу
  3. III.Цілі розвитку особистості
  4. III.Цілі розвитку особистості
  5. III.Цілі розвитку особистості
  6. Iсторiя розвитку геодезичного приладознавства
  7. V Потреби та мотиви стимулюють пізнання себе та прагнення до саморозвитку.
  8. VІІІ. Проблеми та перспективи розвитку машинобудування.
  9. А. В. Петровський виділяє три стадії розвитку особистості в процесі соціалізації: адаптацію, індивідуалізацію і інтеграцію.
  10. Агроекологічні проблеми розвитку і шляхи їх розв'язання
  11. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції
  12. Адміністративно – територіальний устрій і соціальна структура Слобожанщини у половині XVII – кінці XVIII століття




Переглядів: 470

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 7. 1. Світове господарство у міжвоєнний період | План семінарського заняття по темі

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.