МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
План семінарського заняття по теміТема 8.2. Економічна думка у другій половині ХХ ст. Літературні джерела Основні тенденції розвитку світового господарства в 40-90 рр. План семінарського заняття по темі Загальна характеристика економіки країн, що розвиваються” 1. Господарство в роки ІІ світової війни. 2. Економічні наслідки другої світової війни для світової економіки. 3. “План Маршала”. 4. Особливості та закономірності розвитку світового господарства у другій половині ХХ ст. 5. Євроінтеграційні процеси. “Спільний ринок”. 6. Особливості та закономірності розвитку країн світу – США, Великобританія, Японія, Франція. 7. Реалізація економічної програми Людвіга Ерхарда в повоєнній Німеччині. 8. Тенхнологічна революція середини 70-х рр. та її вплив на економічні процеси. Завдання до індивідуальної роботи студентів під керівництвом викладача (у вигляді розширеного конспекта) 1. Господарство в роки ІІ світової війни. 2. Економічні наслідки другої світової війни для світової економіки. 2. Реалізація економічної програми Людвіга Ерхарда в повоєнній Німеччині. Перелік питань до самостійної роботи студентів (самостійна робота у вигляді розширеного конспекту) 1. Тенхнологічна революція середини 70-х рр. та її вплив на економічні процеси. [16, 17, 34, 35, 37, 46, 49, 52, 58, 60, 71 с.268, 72 с.360, 74, 81] План 1. Повоєнне неокейнсіанство - А. Хансен, П. Самуельсон, Джоан Робінсон. 2. Повоєнний неолібералізм - Ф. Хайєк, В. Ойкен. 3. Основні напрямки інституціоналізму: - технократичний – Т. Веблен; - юридичний – Дж. Коммонс; - емпіріостатистичний – У. Мітчел; - індустріально-технологічний – Дж. Гелбрейт.
Повоєнне неокейнсіанство (П. Самуельсон, теорія економічних циклів А. Хансена, економічні погляди Джоан Робінсон) та неолібералізм (Ф. Хайєк, В. Ойкен). Основні напрямки інституціоналізму: технократичний – Т. Веблен, юридичний – Дж. Коммонс, емпіріостатистичний – У. Мітчел, індустріально-технологічний – Дж. Гелбрейт. “ Економічна думка у другій половині ХХ ст.” 1. Повоєнне неокейнсіанство - А. Хансен, П. Самуельсон, Джоан Робінсон. 2. Повоєнний неолібералізм - Ф. Хайєк. 3. В. Ойкен – засновник Фрайбурзької школи в Німеччині. Ойкен про економічну політику, про економічну владу, про людину, що господарює. 4. Основні напрямки інституціоналізму: - технократичний – Т. Веблен; - юридичний – Дж. Коммонс; - емпіріостатистичний – У. Мітчел; - індустріально-технологічний – Дж. Гелбрейт. Завдання до індивідуальної роботи студентів під керівництвом викладача (у вигляді розширеного конспекта) 1. В. Ойкен – засновник Фрайбурзької школи в Німеччині. Ойкен про економічну політику, про економічну владу, про людину, що господарює, Перелік питань до самостійної роботи студентів (самостійна робота у вигляді конспекта) 1. Економічні погляди Джоан Робінсон. Читайте також:
|
||||||||
|