Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Завдання до заняття

Мета заняття.

ПЛАН

ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ №1

Тема. Краєзнавство

І. Теоретичні положення теми заняття

1. Краєзнавство в системі соціальних та гуманітарних наук.

2. Об’єкт, предмет, завдання і напрямки краєзнавства.

3. З історії становлення вітчизняного краєзнавства як науки.

Навчальнарозкрити специфіку краєзнавства в Україні, забезпечити засвоєння понять курсу краєзнавства, сприяти розумінню визначення ролі педагогічного краєзнавства у професійній підготовці майбутнього вчителя, формувати систему знань з історії краєзнавства.

Розвивальнарозвивати історичне, педагогічне мислення, аналітичні здібності студентів щодо визначення характерних особливостей напрямків краєзнавства

Виховнавиховувати молоде покоління на засадах патріотизму, шанобливого ставлення до минулого, утвердження національних пріоритетів.

Студент повинен знати: основні поняття, терміни, хронологію подій, періодизацію, концептуальні проблеми історії краєзнавства в Україні, видатних діячів та їх внесок у розвиток краєзнавства.

Студент повинен уміти:працювати з джерелами педагогічного краєзнавства, виступати на семінарських заняттях та аргументувати власну думку, застосовувати набуті знання у спілкуванні, дискусіях, в обговоренні питань сучасності.

Основні поняття теми:

Завдання краєзнавства, зв’язок краєзнавства з іншими науками, краєзнавець, краєзнавство, мета краєзнавства, об’єкт краєзнавства, предмет краєзнавства

· Підготуватися до заняття за матеріалами лекції та рекомендованими джерелами.

· Підготуватися до усного обговорення питання 3 («З історії становлення вітчизняного краєзнавства як науки»), що передбачає оформлення (продовження) опорної таблиці 1 або схеми за матеріалами лекції та електронними ресурсами Київського Інституту історії України Національної Академії Наук України:

1. Ігнатенко Н.В., Побірченко Н.С. Педагогічно-просвітницька діяльність Павла Платоновича Чубинського (1839–1884) : навч. посіб. / Н.В. Ігнатенко, Н.С. Побірченко. – Т. : Астон, 2008. – 158 с.

2. Тронько П., Верменич Я. Історичне місто як культурна цінність і об’єкт пам’яткоохорони / Петро Тронько, Ярослава Верменич // Україна ХХ ст.: культура, ідеологія, політика. – Київ: Інститут історії України НАН України, 2009. - №15. – С. 171 – 183.

3. Тронько П.Т. Теоретико-методологічні проблеми історичної регіоналістики в Україні / Петро Тимофійович Тронько // Український історичний журнал. – Київ, «Варта», 2004. – №4. – С. 41 – 143.

4. Тронько П.Т. Краєзнавчий рух в Україні: шляхи подальшого розвитку / Петро Тимофійович Тронько // Український історичний журнал. – Київ, «Варта», 2004. – №2. – С. 82 – 93.

5. Тронько П.Т. З історії Всеукраїнської спілки краєзнавців / Петро Тимофійович Тронько // Український історичний журнал. – Київ, «Наукова думка», 2002. – №4. – С. 26 – 33.


Читайте також:

  1. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  2. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  3. V. Завдання.
  4. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  5. VІ. План та організаційна структура заняття
  6. Адаптація персоналу: цілі та завдання. Введення у посаду
  7. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції
  8. АКТУАЛЬНI ПРОБЛЕМИ І ЗАВДАННЯ КУРСУ РОЗМIЩЕННЯ ПРОДУКТИВНИХ СИЛ УКРАЇНИ
  9. Актуальність і завдання курсу безпека життєдіяльності. 1.1. Проблема безпеки людини в сучасних умовах.
  10. Аналіз руху грошових коштів у контексті нової фінансової звітності Важливим завданням аналізу фінансового стану підприємства є оцінка руху грошових коштів підприємства.
  11. Аудит, його мета та завдання
  12. Багатокритеріальні завдання оптимального керування




Переглядів: 767

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ПИТАННЯ ДЛЯ САМОКОНТРОЛЮ | Складання кросворду

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.