МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Завдання до заняттяМета заняття. ПЛАН ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ №1 Тема. Краєзнавство І. Теоретичні положення теми заняття 1. Краєзнавство в системі соціальних та гуманітарних наук. 2. Об’єкт, предмет, завдання і напрямки краєзнавства. 3. З історії становлення вітчизняного краєзнавства як науки. Навчальна –розкрити специфіку краєзнавства в Україні, забезпечити засвоєння понять курсу краєзнавства, сприяти розумінню визначення ролі педагогічного краєзнавства у професійній підготовці майбутнього вчителя, формувати систему знань з історії краєзнавства. Розвивальна –розвивати історичне, педагогічне мислення, аналітичні здібності студентів щодо визначення характерних особливостей напрямків краєзнавства Виховна – виховувати молоде покоління на засадах патріотизму, шанобливого ставлення до минулого, утвердження національних пріоритетів. Студент повинен знати: основні поняття, терміни, хронологію подій, періодизацію, концептуальні проблеми історії краєзнавства в Україні, видатних діячів та їх внесок у розвиток краєзнавства. Студент повинен уміти:працювати з джерелами педагогічного краєзнавства, виступати на семінарських заняттях та аргументувати власну думку, застосовувати набуті знання у спілкуванні, дискусіях, в обговоренні питань сучасності. Основні поняття теми: Завдання краєзнавства, зв’язок краєзнавства з іншими науками, краєзнавець, краєзнавство, мета краєзнавства, об’єкт краєзнавства, предмет краєзнавства · Підготуватися до заняття за матеріалами лекції та рекомендованими джерелами. · Підготуватися до усного обговорення питання 3 («З історії становлення вітчизняного краєзнавства як науки»), що передбачає оформлення (продовження) опорної таблиці 1 або схеми за матеріалами лекції та електронними ресурсами Київського Інституту історії України Національної Академії Наук України: 1. Ігнатенко Н.В., Побірченко Н.С. Педагогічно-просвітницька діяльність Павла Платоновича Чубинського (1839–1884) : навч. посіб. / Н.В. Ігнатенко, Н.С. Побірченко. – Т. : Астон, 2008. – 158 с. 2. Тронько П., Верменич Я. Історичне місто як культурна цінність і об’єкт пам’яткоохорони / Петро Тронько, Ярослава Верменич // Україна ХХ ст.: культура, ідеологія, політика. – Київ: Інститут історії України НАН України, 2009. - №15. – С. 171 – 183. 3. Тронько П.Т. Теоретико-методологічні проблеми історичної регіоналістики в Україні / Петро Тимофійович Тронько // Український історичний журнал. – Київ, «Варта», 2004. – №4. – С. 41 – 143. 4. Тронько П.Т. Краєзнавчий рух в Україні: шляхи подальшого розвитку / Петро Тимофійович Тронько // Український історичний журнал. – Київ, «Варта», 2004. – №2. – С. 82 – 93. 5. Тронько П.Т. З історії Всеукраїнської спілки краєзнавців / Петро Тимофійович Тронько // Український історичний журнал. – Київ, «Наукова думка», 2002. – №4. – С. 26 – 33. Читайте також:
|
||||||||
|