МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ПИТАННЯ ДЛЯ САМОКОНТРОЛЮ1. Визначте місце краєзнавства в системі педагогічних наук. 2. Дайте визначення об’єкта і предмета краєзнавства. 3. Охарактеризуйте напрямки краєзнавства. 4. Коли відбувається становлення краєзнавства як науки? 5. Яку роль відіграє краєзнавство в формуванні наукового світогляду майбутнього вчителя? 6. Роль педагогічного краєзнавства у професійному становленні майбутнього вчителя. 7. Схарактеризуйте мету та завдання педагогічного краєзнавства. 8. Дайте визначення об’єкту і предмету педагогічного краєзнавства. 9. Охарактеризуйте функції і принципи педагогічного краєзнавства. 10. Які Ви знаєте джерела краєзнавства? 11. Поясніть реалізацію наукових підходів у педагогічному краєзнавстві. 12. Охарактеризуйте методи емпіричного пізнання. 13. Охарактеризуйте методи теоретичного пізнання. 14. Як використовує вчитель метод наукового дослідження – спостереження? Визначте вимоги до нього. 15. Назвіть вимоги до експерименту як методу наукового дослідження у педагогічному краєзнавстві. 16. На які етапи поділяється педагогічний експеримент? 17. Місце педагогічного краєзнавства у професійному становленні майбутнього вчителя. 18. Яку роль відіграє використання вчителем краєзнавчих матеріалів у роботі вчителя з учнями на уроках? 19. Які вимоги ставляться до вчителя при проведенні факультативних занять? 20. Значення навчальної програми у роботі вчителя початкових класів. 21. Які уміння слід формувати вчителю початкових класів в учнів, ознайомлюючи їх з рідним краєм. 22. Які духовні потреби слід формувати в учнів вчителю історії, використовуючи у викладанні краєзнавчі матеріали? 23. Розкрийте сутність самостійної роботи студентів у педагогічному університеті. 24. Дайте визначення поняття «самостійна робота студента». 25. Охарактеризуйте види самостійної роботи студентів. 26. Охарактеризуйте особливості краєзнавчої навчальної роботи (зокрема методику навчання М.В. Кларина. 27. Зробіть порівняльний аналіз понять «управління», «керівництво». 28. Охарактеризуйте види самостійної роботи, які викладач використовує у курсі «Педагогічне краєзнавство». 29. Охарактеризуйте функціональні елементи управлінської діяльності вчителя у краєзнавчій роботі. 30. Яким чином досягається емоційність словесного впливу вчителя на учнів? 31. Які Ви знаєте методи словесного впливу у краєзнавчій роботі вчителя? 32. Поясніть особливості взаємодії методів виховання у формуванні духовних якостей особистості майбутнього вчителя у краєзнавчій роботі з учнями. 33. Поясніть сутність поняття «духовність». 34. Дайте характеристику методів виховання у краєзнавчій роботі вчителя. 35. Які Ви знаєте особливості народного одягу у Північно-Приазовському регіоні? 36. Представте образ традиційних жител народів Північного Приазов’я. 37. Охарактеризуйте релігію як елемент духовності народів Північного Приазов’я. 38. Назвіть особливості народної кухні у Північному Приазов’ї. 39. Яким був стан освіти у Північному Приазов’ї до введення земських установ? 40. Як характеризує Б.Б. Веселовський політику селянських земств в освітянській галузі? 41. Як Ви розумієте фактор педагогічної дифузії земської школи Північноприазовського регіону? 42. Яким було ставлення К.Д. Ушинського до земських шкіл Північного Приазов’я? 43. Дайте характеристику болгарської земської школи. 44. Розкрийте тенденції німецьких шкіл Північного Приазов’я 45. Дайте характеристику земській школі Північноприазовського регіону. 46. Охарактеризуйте принципи навчання у земській школі. 47. Які методи навчання використовували вчителі земських шкіл у своїй діяльності? 48. Назвіть основні форми організації навчання у земських школах Північного Приазов’я. 49. Які вимоги висував М.О. Корф до особистості вчителя? 50. Які вимоги до професіоналізму вчителя визначали педагогічні діячі на сторінках педагогічної журналістики у другій половині ХІХ століття? 51. Яким був склад вчителів земських шкіл Північного Приазов’я? 52. Які питання народної освіти регіону були розглянуті на останньому земському з’їзді під керівництвом М.О. Корфа? 53. Яким був життєвий шлях В.А. Хавкіна? 54. Розкажіть про роки навчання П.П. Шмідта в чоловічій гімназії. 55. Охарактеризуйте педагогічні погляди К.М. Зіньківського. СПИСОК РЕКОМЕНДОВАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ Читайте також:
|
||||||||
|